Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Yamaha xt tt 600 gyári kipufogódob eladó. nem kibelezett. Jó állapotú!
Érd:motorsokk@citromail.hu
a lengőkart nem szedtem szét még, bezsíroztam és elvan magában....
kívülről épnek tűnik.....
kíváncsi leszek mennyit kell indítózgatni tavasszal, lehet előtte lekapom a karbit aztán átfújatom
sosem indult könnyen hidegen, a szivató körül valami lehet vele
Én egyébként úgy szoktam indítani, hogy egyik kézzel fogom a kapcsolót, a másikkal meg nyomom a gombot.
Nekem most faintos lesz, és a tartalékot is megcsináltatom.
A másik típushiba lehet, az átmenő csavar a lengőkarban.
Amikor először szétbontottam, le volt szakadva a csavar, és már csak egy kicsi tartotta. Amikor a Jani (volt) gépét szedtünk szét, neki meg a közepénél volt elrepedve az a tengely. Nagy nehezen tudott szerezni bontóból, nekem meg ugye az átalakításnál kellett vennem egy 3AJ-s lengőkart, abban meg jó volt. Ez elég veszéleyes dolog, ha menet közben kiesik, rogyik össze a motor, a rider meg hal megfele.
Délután rakok fel róluk képet. (ha nem felejtem el)
nekem is el van törve..... cimbinek is......
szóval ez valami típushiba lehet
nem is értem ezeket.. miért nem csinálnak olyan dolgokat ami 20 év után is hibátlan
ha erősen nyomom a gombot mindig megforogna, most egy kis gumidarab van befogatva aztán így még menet közben nem mozog
Na csak hogy legyen valami téma:
Amikor vettem a motorom, el volt törve az önindító kapcsolójának a felfogatás része. Vettem egy másik kapcsolót, hát nem azon is el van törve?
Tegnap vittem el műanyagoshoz meghefteltetni, ha megint eltörik, veszek rá valami univerzálisat
gáztűzhely, meg szőlőprés, meg ilyesmit le kell venni a listáról aztán a többi már elfér egy hátizsákban
én így néha elgondolom miket kellene vinni egy hosszabb túrára és mindig az jön ki hogy utánfutót is kell húzni.......
szóval egyszerűsíteni kell.....
nekem is ez lenne a járható út, vagy pedig veszek egy papíros motort, bár az többe kerülne...nekem is csak egy adás-vételim van
beszerzek egy olyan baszottnagy túrázóhátizsákot, aztán belevágom a 25L-es kannám, meg a 2db 5 literest felkötöm még valahova, aztán mehetünk akár afrikába is
nem hinném...... rajta van hogy nem használható burkolt úton

ha nincs hely a másik oldalon akkor lesz hely a hátizsákban

ahogy ismerős mondta: reggeltől estik motorozni kell és elalszik az ember 2 marék füvön is....
szóval ez akkor jött fel amikor neki 3 napra egy hátizsákba belefér minden szükséges dolog
én meg párna nélkül el sem birok aludni (még a melóhelyen sem )
cross gummával nem engedik át a műszakin?
a másik oldalon nekem neksokára nem lesz hely sajnos
2417 hsz ben van hogy miért
nekem is pont ez van...... külföldi papírok a kézben csak egy adás-vételi hiányzik
csak én egy kicsit fosok az ilyen "hamis" dolgoktól, bár sokan azt állítják senki nem nézi
ez a lenyomozósdi is megszűnt, elméletileg kell egy első forgalombahelyezés+eredetvizsga(elméletileg ez már egyben van) és a regisztrációs díj + biztosítás meg egyéb apróságok
lehet nekem is kellene keresni olyan embert aki ilyeneket intéz
motor az kb jó is le kell dobni a crossgumikat meg begittelni a tankot aztán kész is van
múlt évben voltam terepen, húztuk neki bőszen és 6,2 lett a fogyasztása szóval 350 felé elmegy minimum addig meg csak talál az ember valami kutat....... meg pár pet palackban lehet vinni tartalék benzint
itt magyarországon szerintem 50km messzebb nem igen vannak benzinkutak (legalábbis felénk szinte minden faluban van)
külföldön meg úgy is olyannal megy az ember aki ismerős, ha meg mégsem akkor ott tankol az ember ahol van kút
3-400km belül max a sivatagban nincs benzinkút
ha meg nagyon kietlen vidéken megy az ember kell feltenni pót tankot láttam egy ténérén olyant hogy kb olyan forma volt mint a kipufogó, csak testesebb, másik oldalon úgy is van hely, az minimum kinézett 15 literesnek
nekem viszont szereznem kell egy vázat, aminek megvannak a papírjai
szokták mondani hogy minden csak a matekon múlik, forgalmi kivonós papír megvan.
tudtam én hogy valahol láttam a kék csövet csak már nem tudtam hogy hol, valami olcsó fékcsőről beszéltetek az megmaradt.
és azt hogy oldod meg? a külföldi forgalmija megvan?
én is ezen szarakodok hogy hogyan tudnám rendszámoztatni, mert nekem egy adásvételin kívül nincs más, de már vannak ötleteim hogy mit fogok tenni
Olyan még nem volt hogy nem jött meg. Eladó függő hogy az aukció leütése után mikor adja fel, de kb másfél hét alatt a kezedben lehet a cucc. Utánvét nincs, csak előreutalás.
A kék fékcső az nálam van, gyári Goodridge, és nagyon nem volt olcsó
az egyik galériámban van róla kép is
még nem az, de szeretném azzá tenni, a papírjai megvannak, a külföldi adásvételi nincs meg, de az megoldható lenne.van ismerős ocsmányirodában.
vazzeg neked pont olyan motorod van mint nekem!
ha ráadásul rendszámos is, menten összefosom magam
már rájöttem hogy nem is kék volt, de megtaláltam a hozzászólásokat, mennyire variás angliából rendelni ilyet? előre kell utalni? (az ilyenekben én valahogy nem bízok, hiába drágább az utánvét, de biztosabbnak érzem)vagy azt hírdetése válogatja, ahogy nézegettem hát vgy 4000-5000 környékére jönne ki egy fém fékcső, nagyvason meg 25, hát azért na, nem mindegy.
Az ebay-ről van, de még azóta se tettem fel, túl hideg volt hogy kimenjek szerelni.
Ł14 az ára, a font árfolyamtól függően olyan 4400Ft körül van.
most néztem, pont van neki 129 centis
azt a jó olcsó kék fékcsövet hol vettétek?úgy rémlik itt olvastam.meg mennyibe?vaterán nézegettem leghosszabb 100cm-s volt, úgy nagyjából méricskéltem, nekem kéne vagy 130 , de akár több is lehet kicsivel.
a mostani rövidnek mondható, pont végigér, de amikor az elsőteló kicsit összébbmegy akkor megtörik, ott már nem néz ki valami bíztatóan, és előfordult már olyan is hogy felkeményedett mint a disznó, és fogott is úgy folyamatosan, gondolom nem tudott visszamenni az olaj a tartályba. úgyhogy sűrgősen kéne valami cső mert még a végén beleállok fejjel valamibe