Többeközött azért se adnám el, mert az ini kollégával be van tervezve pár kisebb nagyobb túra 2011-re, és ez tipikusan olyan moci, amit nem kell megtankolni 50 kilóméterenként. Ha fasza minden, elvileg el kéne mennie legalább 300 km-t.
hát fürgébb volt az igaz, de ha pénzügyileg nem kerülök olyan helyzetbe, biztos nem adom el soha a tenere-t! (bár egykétszer már felmérgesített úgy hogy beígértem neki hogy elbontom alkatrésznek )
Van egy eladó TT600 hengerfejem, szelepekkel, vezérműtengellyel nagyon jó állapotban, XT 600 vázam, lengővillával, olajtartállyal, olajhűtővel. Ha valakit érdekel 06 30 360 4406 számon hívjon.
A bura mögött kell megigazitani a piros vezetéket lehet hogy lejeb csúszot,egy nagyon picikét kell húzzni a csavarokon mert most lett összerakva,beleértve a hátsó teleszkóp csavar elenőrzése nélkülözhetetlen + az összes csavart átnézni pár kör után.
igazság szerint a 2 motor 1 rendszámmal a legjobb dolog
igaz nem ez a legolcsóbb
bár van neked másik xt azt kellene megcsinálni eladni és venni egy papiros/rendszámos gépet
meg valami 125ös saralós-játszómotort
ilyen havas időben milyen facákat lehetne menni a dt-vel.........
mongólia, egyiptom, norvégia meg ilyenek
persze nem feltétlen aszfalton......
most már nem fog villogni a hátsólámpám indexeléskor
igaz nem ez a legolcsóbb
bár van neked másik xt azt kellene megcsinálni eladni és venni egy papiros/rendszámos gépet
meg valami 125ös saralós-játszómotort
ilyen havas időben milyen facákat lehetne menni a dt-vel.........