egy kopasz váz szerintem nem lehet sok pénz
az ritkán romlik el....... főleg az ilyen régieknél ami rendes anyagból van
ha meg balesetnél sérül a váz akkor meg úgy is ko az egész gép akkor meg kuka
hanem hogy találni-e papiros vázat?
Majd kell keresnem valami univerzális farokidomot a rendszám miatt, a gyári nem tetszik, a mostani meg agy YZ450 valagából lett kifaragva, arra meg semmit nem lehet felrakni.
Terveim szerint majd úgy lesz, hogy elpostázom nekik a vázat az összes többi alkatrésszel együtt(lábtartók, meg ilyen apró vacakok).
Muszály lesz leszintereztetni, mert amit én festettem, a magasnyomású leszedte
A műanyag idomokat meg szerintem megcsináltatom üvegszálból, mert a mostani folyton ledobja a festéket(pedig ezt profi festő csinálta), meg már nagyon el van öregedve az anyag is.
én is szeretném a 350est így megcsinálni
csak nincs a környékben ilyen lehetőség
idén csak a tank lesz festve, legtöbbet úgy is azt látom
meg lehet az idomokat is megpróbálom, bár az mindig lepörög
én most max ps-el tudnám megemelni
5. hóban benevezek egy kb 240es túrára a cagivával, ha ott nem gyilkolom halálra akkor úgy gondoltam avval nevezek a másikra is
terv szerint..........
bár mostanában 2 hetente vannak mindenféle terveim
végignézegettem pár videot ezekről a román barangolásokról
nem egyszerű
ekkora böszme döggel erősen hátrányos helyzetűek lennénk
igen erős fizikai felkészültség kell, néha úgy cibálták-tologatták a gépeket
meg kell keresnem a súlyzóim, némi zsírt át kell alakítani izommá
jövőre terveznek menni fekete tengerig, vélemény?
vannak káros őstermelői dolgok
felénk is vannak olyan utak amik gyermekkoromtól használatosak voltak most meg kerítik el a mocskok.....
mondjuk ilyen esetekben jó a gps nagyon
2 nap alatt 800 km nem rossz.Na ide kellene az erönlét.Kiváncsiságból elmennék egyszer egy ilyen túrára.
Na, voltam vasárnap egy kis felfedező úton -3 fok volt ,hát jó friss volt a levegő. Valami hiba volt mert Pírtónál egyszerűen elfogyott az út.Valami őstermelő feltárcsázta az egészet. Amúgy teljesen megvátoztak az utak pár év alatt arrafelé.Visszafelé Imrehegyen kötöttem ki.
az ritkán romlik el....... főleg az ilyen régieknél ami rendes anyagból van
ha meg balesetnél sérül a váz akkor meg úgy is ko az egész gép akkor meg kuka
hanem hogy találni-e papiros vázat?
Muszály lesz leszintereztetni, mert amit én festettem, a magasnyomású leszedte
A műanyag idomokat meg szerintem megcsináltatom üvegszálból, mert a mostani folyton ledobja a festéket(pedig ezt profi festő csinálta), meg már nagyon el van öregedve az anyag is.
csak nincs a környékben ilyen lehetőség
idén csak a tank lesz festve, legtöbbet úgy is azt látom
meg lehet az idomokat is megpróbálom, bár az mindig lepörög
felülettisztítás, szinterezés
5. hóban benevezek egy kb 240es túrára a cagivával, ha ott nem gyilkolom halálra akkor úgy gondoltam avval nevezek a másikra is
terv szerint..........
bár mostanában 2 hetente vannak mindenféle terveim
nem egyszerű
ekkora böszme döggel erősen hátrányos helyzetűek lennénk
igen erős fizikai felkészültség kell, néha úgy cibálták-tologatták a gépeket
meg kell keresnem a súlyzóim, némi zsírt át kell alakítani izommá
jövőre terveznek menni fekete tengerig, vélemény?
tengelyig érő homokot idén kihagyom inkább
felénk is vannak olyan utak amik gyermekkoromtól használatosak voltak most meg kerítik el a mocskok.....
mondjuk ilyen esetekben jó a gps nagyon
Na, voltam vasárnap egy kis felfedező úton -3 fok volt ,hát jó friss volt a levegő. Valami hiba volt mert Pírtónál egyszerűen elfogyott az út.Valami őstermelő feltárcsázta az egészet. Amúgy teljesen megvátoztak az utak pár év alatt arrafelé.Visszafelé Imrehegyen kötöttem ki.
aztán jövőre keresgélünk ilyen túrákat
aki ezt szervezi örökké megy minden felé, tőle vettem a cagivát