Nagyon szupi az enyém is 41 mm. Már úgy volt hogy megmarad így a Tdr-em ahogy van így vettem az első kerékre egy enduró gumit meg kicseréltem az olajat a telóban. Na de a többit privátban: nagy1122@freemail.hu 06209564824
lánckerék áttételt változtasd, ha szeretnél hoszab végsebességet ak szerezz tzr 125 váltoáttételt elvileg az ugyanolyan évjáratunak ugyan az a blokja power szelep álitgatásával is tudod hegyezni , nagyobb karbi 30-32 es
A TDR-ben is, mint a DT-ben, ha 28-as síktolattyús Mikuni található, a főfuvi mérete 120-as.
A manual +- 5 századot ír.
Magyarul 115-125 ig.
Ha kisebbet teszel bele, fent szegény lesz a keverék, detonálni fog, szétég minden a motorban.
A 2T-t meg kell etetni!
A benzin dugattyúhűtést is szolgál.
Ha spórolni akarsz, vegyél 4T-t!
2T-re nem is lehet, és felesleges is turbót rakni.
A 2T is ott dolgozik ahol a turbó, és ezt pont áthidalásnak alkalmazzák.
És van egy csomó olyan dolog, amit körülményes lenne megoldani.
PL: olajzása a csigának.
Nem gyári pufóra gondolotam . Az meg van nekem is tökéletes állapotban . Csak teljesítményt szeretnék növelni aztán ezzel szeretném elkezdeni . Tanácsokat várok a továbbiakban .
Abban az ügyben fordulnék hozzátok, hogy hoztak hozzám egy TDR-t 125-ös elvileg dugó, felső tűgörgő és főtengely zimering volt benne cserélve. De mivel a kuplungot nem tudták össze rakni így elhozták hozzám. Én kijavítottam a hibát, össze raktam. Most teljesen üzem képes minden jó is azt le számítva, hogy valami ciripel benne. Azt kérdezném, hogy a ti motoroknál is jelen van ez a ciripelés? Tehát tipus betegség nála vagy sem.
Mert látszólag minden rendben van nála bele értve a hajtókart a a csapágyak és mindent.
Sziasztok !
Olyanról hallottatok hogy 120-ös vagy 50-es motorba Turbó ?
Én most hallottam . sőt még linket is kaptam hozzá . Állítólag a srác egy RS 50-es Apriliába rakta bele és nagyon nagyot tobott a teljesítményen , 8 lóról 21 re . Szerintetek ilyen létezik ? Ha igen a TDR elbírná ?
A link :http://www.mascus.hu/Erdeszeti...
Hány mm-es a villabefogód?
A manual +- 5 századot ír.
Magyarul 115-125 ig.
Ha kisebbet teszel bele, fent szegény lesz a keverék, detonálni fog, szétég minden a motorban.
A 2T-t meg kell etetni!
A benzin dugattyúhűtést is szolgál.
Ha spórolni akarsz, vegyél 4T-t!
2T-re nem is lehet, és felesleges is turbót rakni.
A 2T is ott dolgozik ahol a turbó, és ezt pont áthidalásnak alkalmazzák.
És van egy csomó olyan dolog, amit körülményes lenne megoldani.
PL: olajzása a csigának.
Abban az ügyben fordulnék hozzátok, hogy hoztak hozzám egy TDR-t 125-ös elvileg dugó, felső tűgörgő és főtengely zimering volt benne cserélve. De mivel a kuplungot nem tudták össze rakni így elhozták hozzám. Én kijavítottam a hibát, össze raktam. Most teljesen üzem képes minden jó is azt le számítva, hogy valami ciripel benne. Azt kérdezném, hogy a ti motoroknál is jelen van ez a ciripelés? Tehát tipus betegség nála vagy sem.
Mert látszólag minden rendben van nála bele értve a hajtókart a a csapágyak és mindent.
Olyanról hallottatok hogy 120-ös vagy 50-es motorba Turbó ?
Én most hallottam . sőt még linket is kaptam hozzá . Állítólag a srác egy RS 50-es Apriliába rakta bele és nagyon nagyot tobott a teljesítményen , 8 lóról 21 re . Szerintetek ilyen létezik ? Ha igen a TDR elbírná ?
A link :http://www.mascus.hu/Erdeszeti...
Milyen ? Képet tudnál küldeni ?
Benzincsap, hátsó lámpa van? Ha igen milyen árban?
Köszi