sikerült kideríteni hogy, a szívócsonk nem megfelelő mert a karbi részénél körülbelül 10mm hosszabb a gyárinál ráadásul a kifelé fordul ami most rajta van meg egyenes. Úgy hogy ha valakinek van 1 felesleges szívócsonkja az jelezze már felém.
Az enyém most pont szét van szedve és megnéztem nekem semmi ilyesmi nincs viszont azt vettem észre ahogy nézelődtem hogy ha a légszűrőház valamilyen okból nincs rendesen rögzítve és elmozdul akkor hasonló helyzet alakul ki szerintem nézd meg igazítsd meg... amúgy ahogy nézem a rugós tag ugyan az mint nekem szóval annak a méreteivel nem hinném, hogy gond lenne.
Megnéztem amit írtál. Ezt már korábban is olvastam egy német honlapon, de nem igazán értettem belőle sokat, na szóval megnéztem az órából kék és fekete vezetékek jönnek pontosan 4(két fekete, két kék) ezek gondolom a háttérvilágítás vezetékei egy fekete-fehér vezetéket találtam ez saruval van összekapcsolva és a gyújtáskapcsolóból jön ki és megy valahova a lámpa felé ezt nem tudtam lekövetni mert a szigetelés takarja, de a lényeg, hogy nem találok más vezetéket.
Ez nem a CDI-nél van fojtva, hanem a kilométer-óránál.
Mivel minden sebességben rendesen kipörög. (úgy értelmeztem)
Leveszed a fejidomot, s a kilóméterórát kifordítod a helyéről.
A tartó aljában lesz egy ellenállás.
Vagy szét kell húzni, vagy le kell testelni valamelyik szálat.
Ellenőrizd először, hogy igazam van -e.
Sziasztok! Segítsetek már nekem még pedig abban, hogy ha a tdr-n minden gyári alkatrész akkor miért van az hogy a hátsó rugó lezárja hermetikusan a karbi levegőbeömlőjét,valami ötlet ehhez?
Hello lennek hozzátok pár kérdésem amire sehol nem találtam választ még itt se, pedig rendesen visszaolvasgattam. Az érdekelne, hogy a 125-ös TDR nél pontosan, hogyan is van ez az elektronika, mert olvastam olyat(és ez az amit nem tudok), hogy 2 féle gyújtással gyártották és az egyik valamivel gyengébb (fojtott). Sokan írták, hogy a végsebesség 140 km/h, hát az enyém 110 nél nem megy jobban és nem is bánom igazából, de azért érdekelne, hogy miért van ez, 7500 as fordulatnál nem pörög ki jobban, de csak 6 ba és néha azért jó lenne az a kis plusz szóval érdekelne, hogy mit kell mit lehet lecserélni, hogy ne legyen ez a 7500 as falnak ütközés? ( csővázas, 94 es évjárat, Minarelli blokk )
Sziasztok!Szeretnék venni egy 125-ös tdr-t irnátok róla pár dolgot?Pl.Hány lóerős vagy általánosságban mi a végsebessége?Milyen lehetőség van tuningolásra?Köszönöm
Helló ! valaki nem tud nekem komplett jóállapotú első műanyag burkolatot jó árba ? egy yamaha tdr 125-ös motorhoz kéne ami 98-as gyártású és deltaboxos :) előre is köszi
Van elég kompressziód?
Lehet egy foggal kisebb lánckerék előre, és le tudná magát forogni 6.-ban.
Fekete-fehéret átvágod, oszt jóvan.
Tehetsz közé kapcsolót is, akkor kapcsolhatod a korlátozást.
Mivel minden sebességben rendesen kipörög. (úgy értelmeztem)
Leveszed a fejidomot, s a kilóméterórát kifordítod a helyéről.
A tartó aljában lesz egy ellenállás.
Vagy szét kell húzni, vagy le kell testelni valamelyik szálat.
Ellenőrizd először, hogy igazam van -e.
bremba 3 ágú felni!
kompleten gumival tárcsával meg mindel együtt 20e!
tel:06307316232
msn:czegledi_zsolt@freemail.hu
olcsón!
tel:06307316232
msn:czegledi_zsolt@freemail.hu