helosztok. nekem meg van még mindíg tdr-hez index relém, szimering szettem (dt-be is jó) meg egy hibátlan belső gumim + benzin csapom írjon akinek kéne valamelyik aztán megyegyezünk biztos... nekem csak itt áll
- 4 db Index ( 2-őn sérülés van, de a másik kettő hibátlan állapotban van)
- Indító és vészleállító gomb
- Brembo féknyereg előre
- Fordulatszámmérő
- Olajpumpa
- Olajtartály
- Kuplung konzol tükörrel
- Szívócsonk ( TDR )
- Szívócsonk ( TZR )
- Még ezermás TDR alkatrész, nyugodtan kérdezhetsz :)
Keresek megvételre,nem deltaboxos 1990-es tdr 125 motoromhoz bal oldali tükör tartó azon részét amibe menet van a tükör szár részére.
Illetve első féklámpa kapcsolót.
Köszi a választ hát az az igazság, hogy már sikerült megnézni a karbival volt csak a gond az úszó nem állt vissza magas volt a benzinszint és ez volt az oka hogy orrán száján jött a benzin mikor nyitva volt a csap na meg, hogy nehezen indult. A problémát a kipörgésnél pedig az okozhatta hogy az alapjárat levegő csavar be volt hajtva és ezért nehezen is pörgött ki ezt is beállítottam bár nem tudom miért nem jutott eszembe korábban a powert még majd ellenőrzöm bár már semmi gond a motorral csak 1 120 a vége :S sokaktól hallom azt a bizonyos 140 et meg hogy ezek készültek a folytott elektronikával is ami az ok lehet mert 6. ba 7500 nál nem pörög többet :S nem tudom komplett gyújtást ki kell-e cserélni vagy ezek, hogy vannak fojtva? Mert ha gyújtáscsere az nem éri meg azt a 20 km/h akkor inkább maradjon gyári :D de azért érdekelnek a vélemények szóval a lényeg a motor remekül üzemel csak kicsit hozzá kelett nyúlni az előző tulaj robogót vett helyette hát nem is adnék neki mást építészmérnök de kérem azért, hogy ennyire ne értsen hozzá le merném fogadni azért adta el mert nem indult neki mikor telefolyt a forgattyúsház benyóval és nem tetszett neki h 1 percet kell indítózni:D A motorral 10 perc munka volt és nagyon szépen jár
Szerintem amiért beszaggat kipörgetésnél, az lehet a gyújtás miatt is. Sajnos ez tirisztoros gyújtással működik, szóval elég nehéz beállítani. Minden esetre pucold ki a karbit, és nézd meg a gyertyát is. Na most, idézném neked dudi00 barátunkat:A power lényege, hogy fordulatszám emelkedésével, a kipufogócsatornát nagyobbra nyitja, így magasabb fordulaton nagyobb a kipufogócsatorna átmérője, nagyobb a leöblítés. Ezáltal kisebb fordulaton hogy szűkíti a keresztmetszetet, nagyobb erő marad alacsony tartományban.
2 Fő részre osztható.
A power-tengelyre, és a vezérlő elektronikára, ami újabbaknál a vezérlőmotorban található, régebbiekben kis fekete dobozban.
Ezek 2 bovdennel vannak összekötve, a motor bal oldalán.
A gyújtásra tételkor, egy ún. zip-zup hangot kell halljunk...
Ha ez a "csekkolás" lement, a tengely teljesen nyitott állásba áll be.
Ha beindítjuk a motort, a tengely befordul félig zárt állásba. (kis kupak levételekor ez a folyamat közben ellenőrizhető)
Érdemes a forgásirányt is ellenőrizni.
Gyújtásra tételkor, kb 2 cm-ert fordul hátra a tengely majd 2-őt előre. Ott megáll. Ekkor van nyitva a tengely. (itt ellenőrizzük a kipufogónál, ujjazással hogy teljesen nyitva legyen).
A bovdenekkel állítható a pontossága. Vigyázva nehogy nagyon feszesek legyenek a bovdenek...1-2 mm holtjáték oldalirányban...
ja hogy üresben sem forog? az más! azt hittem terhelés alatt, tzr szívócsonk kell, mert a tdr meg dt csonk az kisebb, a tzr kicsit nagyobb, gyárilag a tzr 32es dellortóval jött ki szal azzal tuti működik.
Az áttételnek semmi köze hozzá, mert üresben is ki kell forognia.
Az viszont tényleg lehetséges hogy a 28-as helyett 32-es karbi miatt van.
A TDR-re lehetséges 32-es karbit felrakni? Ahhoz biztos valami speckó szívócsonk kéne.
Valamint olyat is olvastam hogy akik Carbon reed membránt használnak annak jobban kiforgott, mert azok a membránok jobban kihajlanak, így nagyobb az átáramlási keresztmetszet.
szerintem, karbi (32es dellorto) meg más az áttétel, de menet közben én még egy tzr-t sem pörgettem 12 vagy afölé, 9500-10000volt nekem az utazónál amit forogtak a tzr-ek
DTR TZR TDR blokk ugyanaz, elektronika ugyanaz, van 1-2 eltérés esetleg évjárat tipusnál, de ha ugyanannyi szál jön ki a cdi-ből, ugynaazok a csatik, akkor jó lesz.
És az ugyanugy jó TDR-re is? Csak mert ha forgatom akkor vagy belefullad, vagy bedadog, és arra gondolok hogy ez lehet a hiba forrása... Ez egy 91-es nem deltás TDR
Nekem is sikerült orvosolnom a hibát amire pár napja rákérdeztem és most tökéletes a gép gázadásra a fordulat egyből fenn van és szépen is megy szerintem ezek nagyon jó és strapabíró gépek ja és a hiba az előző tulaj nemtörődömsége miatt volt, de rászántam magam karbi szét pucolás úszó magasság nem volt jó amúgy mert fenn maradt az úszó és a benzin orrán száján jött de megcsináltam összeraktam beállítottuk az ideális alapjárat levegő benzin arányt és most nagyon finoman jár még finomabban indul egy szó TÖKÉLETES.
- Indító és vészleállító gomb
- Brembo féknyereg előre
- Fordulatszámmérő
- Olajpumpa
- Olajtartály
- Kuplung konzol tükörrel
- Szívócsonk ( TDR )
- Szívócsonk ( TZR )
- Még ezermás TDR alkatrész, nyugodtan kérdezhetsz :)
Eddig 2db tdr-em volt, és valamiért a légszűrőház levehető oldala mindkettőnél ki volt vágva.
Az elsőn egy kb 4x6 cm es ablak, a másikon meg 3db 25mm-es lyuk volt.
Tudja valaki hogy ez miért van?
6500 Ft
e-mail: ftamas7@freemail.hu
tel:06303384665
További szép napot!
Keresek megvételre,nem deltaboxos 1990-es tdr 125 motoromhoz bal oldali tükör tartó azon részét amibe menet van a tükör szár részére.
Illetve első féklámpa kapcsolót.
Roland
2 Fő részre osztható.
A power-tengelyre, és a vezérlő elektronikára, ami újabbaknál a vezérlőmotorban található, régebbiekben kis fekete dobozban.
Ezek 2 bovdennel vannak összekötve, a motor bal oldalán.
A gyújtásra tételkor, egy ún. zip-zup hangot kell halljunk...
Ha ez a "csekkolás" lement, a tengely teljesen nyitott állásba áll be.
Ha beindítjuk a motort, a tengely befordul félig zárt állásba. (kis kupak levételekor ez a folyamat közben ellenőrizhető)
Érdemes a forgásirányt is ellenőrizni.
Gyújtásra tételkor, kb 2 cm-ert fordul hátra a tengely majd 2-őt előre. Ott megáll. Ekkor van nyitva a tengely. (itt ellenőrizzük a kipufogónál, ujjazással hogy teljesen nyitva legyen).
A bovdenekkel állítható a pontossága. Vigyázva nehogy nagyon feszesek legyenek a bovdenek...1-2 mm holtjáték oldalirányban...
A kipuff. méretezésénél eldől hogy a nyomáshullám-feltöltés milyen fordulatszámon lesz optimális.
És ez 100 % Már próbáltam és megvadult tőle a motor magasfordulaton. Csak sajna nagyon könnyen leér a kipu hasa a földhöz.
Az viszont tényleg lehetséges hogy a 28-as helyett 32-es karbi miatt van.
A TDR-re lehetséges 32-es karbit felrakni? Ahhoz biztos valami speckó szívócsonk kéne.
Valamint olyat is olvastam hogy akik Carbon reed membránt használnak annak jobban kiforgott, mert azok a membránok jobban kihajlanak, így nagyobb az átáramlási keresztmetszet.