Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

jah és még annyi, hogyha a fúráson kívül te otthon megtudod csinálni a dugó cserét, ugyanígy a tömítés cserét...kb 1 órás meló...nem több
de 40-ért szerintem itt az össze TDR-es megcsinálja neked :D
vagy ha ők nem de én szívesen, és csak egy sört kérek érte :D
Szia!
DTR dugó tökéletesen megfelelő a TDR-be, tapasztalat...
Kattints ide itt megtalálod a márkás dugó szettet, tömítést meg tudok neked küldeni..., amit linkeltem ott alul megvan adva a méret és lehet választani...szerintem a szerelőd vagy leakar húzni, vagy beteg
Fúráshoz, dugóval, gyűrűvel és henger tömítéssel is akárhogy számolom csakis úgy jöhet ki ha márkás cuccok kerülnek bele. :D
őő vagy kurva sok munkadíjat számolt neked vagy nem tudom még mit akar a motorral
sziasztok!gyűrűtörésem lett,és annyi a dugónak,hengernek.új tömítés,dugó,gyűrű,fúrás,a szerelőm szerint 45-50 munkadíjjal,és nem a legjobb alkatrészekkel.mit csináljak?kösz a segítséget!
nekem van elektronikám ha érdekel.12k az ára
Használd egészséggel.
Bár a dolgok utáni keresgélés elég idegfeszítő, de legalább van.
Köszönöm!
Megvilágosodás!:D
köszönöm a választ,mostmár csak egy oda való kis kapcsoló kellene,mert ami itt van az KO.
Javítási/ Szerviz kézikönyvek

DT R az jó TDR-hez is.

Tessék keresgélni
Nekem van egy szerelési útmutatóm, DT-R-ekhez való, de minden stimmel a TDR-hez is szóval bátran merem ajánlani.
Így csináltam meg a teleszkópomat(gyárit), a karbit, és még sok mást.
Utánnajárok neked azért :)
Amúgy egy Tuareg teleszkópról van szó és egy RS felniről
Hello, nekem nem gyári teleszkóp volt benne, és nem is gyári kerék, de ezekkel nagyon tépte az aszfaltot, majdnem hogy jobban mint a gyárival Fejidom az gázos téma lesz, vagyis elég precízen kell dolgozni vele hogy ne kókánylás legyen a vége.
Mutatok képeket is ha gondolod.

Üdv.
Valakinek van ötlete\tapasztalata hogy melyik motor első kereke lenne jó a TDR-be? (17"-os)
ÉS valaki cserélt már fejidomot, lámpát a TDR-én? Mert nekem ez a dupla kerek lámpa nem nagyon jön be.
Ha be van kötve, akkor behúzott kuplungkarnál sebességben is be bírod indítani a motort, nem csak üresben.
Sziasztok!

Tudja valaki,hogy 125-ös 1990-es csővázas TDR-nél mire szolgál a kuplungkar foglalatába csatlakozó vezeték?
Az enyémen sajna nincs bekötve,kokányoltak vele,ezért nem tudom kipróbálni.
Esetleg ha van valakinek TDR-hez szerviz leirása az elküldhetné,csak tzr,dt-t találok.

Üdv.

Roland
Sziasztok! TDR vég dobott keresek, küldj képet és árat, e-mailre vagy ide válasznak. köszi!

e-mail: mazas.balazs@windowslive.com
de a szimering szettet oda adom így 4500ba... boltba 6ezer valamennyi asszem. jól jön még az
ez tuti meglesz ha csak nem jelentkezik érte más és nem ad érte többet majd írsz ide csak úgy hogy válaszolj az egyik írásomra és akkor kapok emailt
nah ez elég korrekt ár, majd még ha egy olyan hét múlva is meglesz még akkor engem komolyabban érdekelne
És igen, a bal oldali tükör, ha gondolod csinálok róla még képeket.
Odaadom a tükröt hozzá ingyen, de törött a műanyag széle egy picit, nekem már nem kell, de tényleg, ingyen a tiéd
Majd írj e-mailt ha van rá pénz, félreraktam neked

davidabig@gmail.com
Szia!

Ez bal oldali tükör ami bele van tekerve?
Ha igen és nem törött akkor az is érdekelne.
Viszont csak később ha félre tudod rakni,anyagi okok miatt csúszik a moci javitás.

Üdv.

Roland
az pont nincs meg mert anno azért vettem hogy az enyémbe belerakjam ez az 1 hiányzik belőle de a többi ami kell a blokkba mind megvan nekem már csak fölösleg itt. benzincsapot meg odaadnám 1300ért
Vízpumpa szimeringed lenne? és a benzincsapot mennyiba adod, csak kíváncsiság képpen
köszi, de még egyenlőre nincs meg rá a pénz