Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

szeva!
Megan még.
Írj mailt, vagy hívj és megbeszéljük!
csehtotyi@freemail.hu
06 70 426 4633
NGK BR9ECM
Szeva csehtotyi! Meg van a tdr fordulatszámmérő spirálja. Mert engem érdekelne.
valaki tud valami biztosat hogy milyen gyertyát érdemes rakni a TDR-be?
Én meg csináltam hozzá 1 lehúzót.
Egy laposvas, benne van a 3 csavarnak a helye, amit bele lehet tekerni a lendkerékbe, és középen is egy lyuk, ráheggesztve egy anya, és abba beletekerve a csavart lehúzza magát :)
Cipőragasztóval.
én háromkarú lehúzóval szedtem le! gyárilag nem tudom milyen van hozzá!
Én is így "barkácsolással" szándékozom megoldani a légszűrő szivacsot,mert sajnálom érte a 3-5,000Ft-ot + postaköltséget.
Te mivel ragsztottad meg ?
na szóval az van hogy megint előjött a gond, és nem csak hidegen.
Egyenletes gázon is szórakozik, ha húzom neki is szórakozik.
Én motort cseréltem ebben ahogy írtam. az előző motor gyengébb volt, de ilyen gond nem volt vele. Most a gyengébb motor cdi-je, trafója, állórésze van ezen a motoron, és a jelenség ugyanaz.
Kábelköteg nem lehet, mert ugye ugyan az a váz, gyertyát cseréltem, szóval mindent. 1 dologra tudok még gondolni, ami nem más mint a lendkerék!
Ez az 1 tippem van még, ha ez sem válik be, akkor elakadtam teljesen. Így is kicsit, mert nincs lehúzóm hozzá! Ötlet honnan lehet szerezni?
Hello!
Azt szeretném kérdezni hogy nekem van egy 1991es évjáratú nem deltaboxos tdrem, és hogy ezekre a gépekre mekkora karburátor van gyárilag? Mekkora a főfuvóka mérete, és az alapjárati fuvóka mérete? Lécci segitsetek mert nagyon meg vagyok lőve és itt a szezon vége és még nem nagyon tudtam használni:S
ha csak hidegen csinálja akkor nincs gond...az csak azért van mert lecsapódik az üzemanyag a (hideg)henger falára és nem tökéletes a porlasztás! nekem is szokta csinálni! hidegen ilyen 5ezer körül kezdi kihagyni..! de nem ajánlatos ilyenkor nagyon hajszolni hogy kipörögjön!
Nemtudom mennyi lehet bele másik légszűrő de ez a szivacs max pár száz ft lehetett v még annyi sem. Idő az meg van megcsinálni
Tisztelt mindenki! :-)
Mégegy kérdés eszembe jutott!
mit kell mennie ezeknek a motoroknak?
Most igazából nekem kettő van, van egy régebbi féle küllős kerekű, amin ugye hátúl kurva nagy fogaskerék van.
Meg van egy másik amiben az alu kerekek vannak, amin jóval kissebb a fogaskerék, ehhez képest sokkal jobban megy a hátúl kis fogaskerekével. Sokkal erősebb is, és gyorsabb is.
Mi kéne hogy legyen a motor végsebessége?
Ez a alufelnis moci jó élményt nyújtott, tipikusan olyan vagyok, hogy nagyon jól hajlik a jobb csuklóm, és ezt ki is használom! :-)
földutcában lakom, jöttem fölfele az utcában, 3.-ban csuma gázon, kapott egy gödrött az eleje ami egy kicsit megdobta, és a motor harmadikban igyekezett a levegőben tartani a kereket, és ment mint a barom :) Néztem egyett de tetszett
A másik az kisfordulaton szórakozott, meg gyenge volt, fulldoklott.
De azóta már okosabb lettem, én mindenáron a karbiban kerestem a hibát, közben lehet hogy a powere volt szarúl beállítva, mert fordulaton az is ment mint a hülye, csak kicsin nem. Most a két mociból csináltam 1-et, és itt is legóztam össze-vissza, bár a blokkott nem bántottam egyiket sem, csak amelyik jobban ment, az van most benne, de a powerrel szórakoztam, azt tudtam hogy ez a motor kisfordulaton is jó volt, rosszúl állítottam be a powert, és egyből fulladt kis fordulaton. Na itt döbbentem rá hogy lehet hogy a másikkal is csak ennyi volt
Nem baj, annyit szereltem most a napokban, hogy nagyon remélem többett nem kell. A csavarok már szinte csak rájuk nézek és kitekerednek, nincsennek berohadva
Most amivel nem vagyok megbaátkozva az az hogy hidegen nem pörög ki, olyan mintha nagyfordulaton kihagyna. Erre tud mondani valaki valamit?
Én már mindent kipróbáltam, cdi csere, trafó csere, állórész csere, gyertya csere, és mindennel jó, de mindennel ezt csinálja....
na jó, nem írok többett, mert az én hülyeségemből fog állni az egész oldal
Hát igen, lehet akkor nekem is így kell majd légszűrőt tákolnom, mert elég ramatyok ezek a légszűrők, amik nekem benne vannak, szerintem még gyárik lehetnek :)
Hali!
Milyen néven írtál?
Csehtotyi-nak szólt az elöző hozzászolásom!
Hali,írtam neked emailt,érdekelne 1 pár dolog!
Neten nem sok alkatrész találni hozzá.(Vagy csak én nem találtam.) Motorosboltban ahol vettünk hozzá pár dolgot azt betudták szerezni. Én vettem légszűrőszivacsot, a régit levettem rámértem, kivágtam, ragasztottam, varrtam és kész volt az új szűrő.
egyébként újanon lehet ehhez a motorhoz értelmes dolgokat kapni?
Pl egy egyszerű dolog, mint egy légszűrő?
mert én nézelődtem, de nem nagyon találni ehhez semmit ahogy én láttam.
Hát sajz nem hibátlan, nincs rajta a tekerője :(
Úgy látom ez betegségük ezeknek a motoroknak :(
Hello! Benzincsap érdekelne, ha hibátlan állapotban van, mondj rá egy elfogadható árat.
Üdv Máté
http://koponyeg.hu/jatek/qhr41... Köszi, ha kattintasz.:)
be sem indul a motor a rossz cdi-vel
most egy kínai valami van,hogy legalább pöfögjön 6000-ig
A cdi vezérli a powert is, meg a világítást is?
tulajdonképpen mit csinál ez?
És milyen amikor rossz?
igen,sajnos ez sem...

viszont én írtam neked mail-t is

ez van,december óta keresek,kezdem megszokni hogy se power,se világítás

tényleg köszönöm szépen mégegyszer

szép estét