Hello! YAMAHA TDR 125-ös motorom van. Vadonat új akkumlátor van benne és: mikor ráadom agyújtást nem nyit és zár a power szelep. nem világít az üres visszajelző mikor nem jár a motor, és nemszól a duda mikor nem jár a motor Ma délután kisérletezgettem hogy menne e 2 duda 2 kapcsolóval (nem ment). lehet hogy akkor rontottam el. NAGYON KÉRLEK HOGY SEGÍTSETEK! Előre is kössz!
van egy eladó dellorto phbl 24es karbim,teljesen jó állapotba 10e ft-s irányáron.Érdekelne helyette 32es 34es karbi. szabee49@freemail.hu
tel: 30/824 10 49
szia,power szelep nincs, mivel nincs már meg a henger, az első kerék,17es brembo,80%os pirelli dragon gumival,110/70-es a gumma, a kerék 18ezer, tárcsa már nincs.
Miskolcon tudod megnézni.
Üdv:Márk
Hello srácok!
Van bontott motorikus alkatrészem TDR-hez, jó főtengely, váltósor,kuplung,gyujtás,karbi,hengeren kívül szinte minden van, ha valakinek kell vmi szóljon!
Ja és havkit érdekel 17-es brembo felni,jó gumival,tárcsával:20/db
Üdv. Akinek a régebbi fajta TDR-je van, az tudna küldeni pár képet a hátsó féknyeregről? Akár többet is, hogy jól látható legyen. Nagyon halás lennék érte!
Én 800-1000kmig járattam és úgy hogy ne legyen nagyon terhelve a henger, nagyobb gázfröccsöket kerülgetve meg a vagánykodást gumifüst stb. a powert 800-kmig nem is használtam nem pörgettem fel addig.
Reggelt.SM építéshez is jó és kell ......4 dugós jobbos fék nyereg,tökéletes állapotban,nem folyik nincs berohadva.15eFt.Munka henger(nissin)12eFt-
Egyben 25eFt.
Uitt:D.I.D Enduro kerekek 18"-17" -25eFt /párban
Több infó 06703645442
Nemrégiben leírták a power működését bemásolom neked... :
Power.:
A power lényege, hogy fordulatszám emelkedésével, a kipufogócsatornát nagyobbra nyitja, így magasabb fordulaton nagyobb a kipufogócsatorna átmérője, nagyobb a leöblítés. Ezáltal kisebb fordulaton hogy szűkíti a keresztmetszetet, nagyobb erő marad alacsony tartományban.
2 Fő részre osztható.
A power-tengelyre, és a vezérlő elektronikára, ami újabbaknál a vezérlőmotorban található, régebbiekben kis fekete dobozban.
Ezek 2 bovdennel vannak összekötve, a motor bal oldalán.
A gyújtásra tételkor, egy ún. zip-zup hangot kell halljunk...
Ha ez a "csekkolás" lement, a tengely teljesen nyitott állásba áll be.
Ha beindítjuk a motort, a tengely befordul félig zárt állásba. (kis kupak levételekor ez a folyamat közben ellenőrizhető)
Érdemes a forgásirányt is ellenőrizni.
Gyújtásra tételkor, kb 2 cm-ert fordul hátra a tengely majd 2-őt előre. Ott megáll. Ekkor van nyitva a tengely. (itt ellenőrizzük a kipufogónál, ujjazással hogy teljesen nyitva legyen).
A bovdenekkel állítható a pontossága. Vigyázva nehogy nagyon feszesek legyenek a bovdenek...1-2 mm holtjáték oldalirányban...
Üdv. Mindenkinek!
Nemrégiben vettem egy TDR 125-öt és még nem igazán vágom a dolgot ezért megszeretném tőletek kérdezni, hogy tudjátok-e , hogy hanyas a gyári áttétele meg, hogy hanyas a főfukója? Meg hogyha valaki ráér el tudná magyarázni, hogy hogyan is működik a powerszelep és hogyan kell helyesen beállítani?
Nekem nem a szegecs van eltörve hanem az az acél lap amit oda rögzít a kosár aljára, de az a lap sem a szegecs mellett van eltörve hanem két szegecs között
A kuplung kosárnak is van egy kis "szerkezete" ami egy kis holtjátékot ad neki! nem tudom pontosan melyik része lehet neked eltörve de ha 3 van alapból és egy eltörik az elég necces! nem érdemes feszegetni a határait hogy meddig bírja a másik kettő!Szerintem!
tel: 30/824 10 49
Valaki nem tud a Tdr-be fordulatszám spirált.
Ha ne talán-tán vki tud az irjon legyenszíves elöre is kösz..
Miskolcon tudod megnézni.
Üdv:Márk
A képeken nem látom,de azért megkérdezem,powerszeleped az nincs ? Az első kerék is érdekelne. Hol tudom megnézni ?
Szép napot !
minden működik rajta, az utolso visszajelzőig
blokkja is pöccre indul önindítóval erős.
link:
http://kepesmotor.hu/yamaha-su...
Van bontott motorikus alkatrészem TDR-hez, jó főtengely, váltósor,kuplung,gyujtás,karbi,hengeren kívül szinte minden van, ha valakinek kell vmi szóljon!
Ja és havkit érdekel 17-es brembo felni,jó gumival,tárcsával:20/db
Egyben 25eFt.
Uitt:D.I.D Enduro kerekek 18"-17" -25eFt /párban
Több infó 06703645442
Power.:
A power lényege, hogy fordulatszám emelkedésével, a kipufogócsatornát nagyobbra nyitja, így magasabb fordulaton nagyobb a kipufogócsatorna átmérője, nagyobb a leöblítés. Ezáltal kisebb fordulaton hogy szűkíti a keresztmetszetet, nagyobb erő marad alacsony tartományban.
2 Fő részre osztható.
A power-tengelyre, és a vezérlő elektronikára, ami újabbaknál a vezérlőmotorban található, régebbiekben kis fekete dobozban.
Ezek 2 bovdennel vannak összekötve, a motor bal oldalán.
A gyújtásra tételkor, egy ún. zip-zup hangot kell halljunk...
Ha ez a "csekkolás" lement, a tengely teljesen nyitott állásba áll be.
Ha beindítjuk a motort, a tengely befordul félig zárt állásba. (kis kupak levételekor ez a folyamat közben ellenőrizhető)
Érdemes a forgásirányt is ellenőrizni.
Gyújtásra tételkor, kb 2 cm-ert fordul hátra a tengely majd 2-őt előre. Ott megáll. Ekkor van nyitva a tengely. (itt ellenőrizzük a kipufogónál, ujjazással hogy teljesen nyitva legyen).
A bovdenekkel állítható a pontossága. Vigyázva nehogy nagyon feszesek legyenek a bovdenek...1-2 mm holtjáték oldalirányban...
Nemrégiben vettem egy TDR 125-öt és még nem igazán vágom a dolgot ezért megszeretném tőletek kérdezni, hogy tudjátok-e , hogy hanyas a gyári áttétele meg, hogy hanyas a főfukója? Meg hogyha valaki ráér el tudná magyarázni, hogy hogyan is működik a powerszelep és hogyan kell helyesen beállítani?
http://www.kepesmotor.hu/yamah...