Első: Nemrégiben halk kopogás hallatszott a motor bal hátsó része felől. Ma a láncból ki kellett venni pár szemet, és a kopogás erőteljesebb lett. A láncra vagy a kerékre gyanakszom, mert ha gyorsabban megyek, gyorsabb ütemben kattog. Itt jön a csavar a sztoriban. Ha csak gurulok, akkor a kattogás megszűnik, ezért a hajtókerékre is gyanakszom. Észlelt már valaki ilyet, vagy megtudnátok mondani mi lehet a gixer?
Második: A lámpa ugye gyújtásra van kötve és engem zavar hogy ha állok a pirosnál, akkor az alacsony fordulat miatt alig pislákol. Kérdés az lenne hogy hogy tudom megoldani azt hogy esetleg akksiról menjen a lámpa, és kapcsolgathassam is. Mert ha direktbe kötöm akkumulátorra akkor amint ráadom a gyújtást kigyullad, és addig ég, míg le nem állítom. Az viszont gyorsabban szívja le az akksit. Remélem értitek a problémáimat, és tudtok segíteni. Apropó: '93-s 125 ös tdr-em van.
Előre is köszi: Doki
Sziasztok!Segítségre lenne szükségem.....kosárból rakok össze egy tdr 125ös gépet,de gőzöm sincs hova megy az olajtartály,lehet nem is hozzá való....Ha tudna valaki egy képet küldeni.....(sima csővázas 92évjárat)KÖSZÖNÖM!
Hello srácok!
Következő lenne a gondom.
Van egy 125-ös Yamaha Dt Lc-m, ami valamelyik nap mielőtt beindítottam volna a berugókarnál eltőrt egy fogaskerék. A berugókar leleffent utánna, de a rugó vissza húzza, csak nem tudja indítani a motort. Szétkaptam, és egy fogaskerék esett ki a blokkból 3 darabra törve. Őt mellékelem a képen.
Következő lenne a kérdésem:
1Ez a fogaskerék valóban a kuplung hátoldalán található?
2.Lehet-e külön kapni, vagy komplett kuplungot kell hozzá vennem?
3. Ha lehet külön kapni, hol tudnék ilyet beszerezni? Mert nem nagy élmény tologatni :S
Segítsetek pls.....
Lenne még1 kérdésem :)
A lenti képen látható módon kell beállítani a powert? A két "pöcök" közé kell esni a luknak. Na mert nekem most nem így van, majdnem egy luktávolságnyival lentett van a műanyag.. Gondolom ezért nem olyan érezhető a powerem nyitása. Próbáltam rajta állítani, de már nem lehet, az állító csavar már teljesen ki van tekereve, megnyúlt a bowdenem?! Lehet ezt cserélni? Vagy mit lehet ezzel csinálni.
A másik "gondom" hogy a henger másik oldalán a powernél dől az olaj, ezzel mit lehet csinálni? Rajta van az a takaró sapka, de...
Üdv Mindenkinek!
Szeretném a segítségeteket kérni! Hamarosan én is TDR tulaj leszek, és szükségem lenne egy pár tanácsra, hogy mit kell különösen megnézni egy ilyen motor vételekor!
Hányas főfúvókát rakjak a 28-as Dellortomba ( saccra). Mert 150-essel vettem, de az nagyon sokat add neki, meg fullad abban a sok benzinben :\ Meg a fogyasztás is 10liter környékén van :) Köszi!
A motor jobb oldalára való, a kormány alá. Nekem a bal oldalon a hűtővizet, jobb oldalon pedig az olajat lehet betölteni.
2 kérdésem lenne, és megköszönném ha segítenétek.
Első: Nemrégiben halk kopogás hallatszott a motor bal hátsó része felől. Ma a láncból ki kellett venni pár szemet, és a kopogás erőteljesebb lett. A láncra vagy a kerékre gyanakszom, mert ha gyorsabban megyek, gyorsabb ütemben kattog. Itt jön a csavar a sztoriban. Ha csak gurulok, akkor a kattogás megszűnik, ezért a hajtókerékre is gyanakszom. Észlelt már valaki ilyet, vagy megtudnátok mondani mi lehet a gixer?
Második: A lámpa ugye gyújtásra van kötve és engem zavar hogy ha állok a pirosnál, akkor az alacsony fordulat miatt alig pislákol. Kérdés az lenne hogy hogy tudom megoldani azt hogy esetleg akksiról menjen a lámpa, és kapcsolgathassam is. Mert ha direktbe kötöm akkumulátorra akkor amint ráadom a gyújtást kigyullad, és addig ég, míg le nem állítom. Az viszont gyorsabban szívja le az akksit. Remélem értitek a problémáimat, és tudtok segíteni. Apropó: '93-s 125 ös tdr-em van.
Előre is köszi: Doki
Erdeklödnek , tud-e valaki deltabox vazas 125ös TDR-re hatso csomagartot ! Ha valakinek van dobjon egy e-mailt -- spyke3500@gmail.com
(Bocs a helyesiräsert, csak külföldön vagyok..)
Segítsen valaki,hol lehet a neten a csővázas TDR-hez vízpumpa szimeringet rendelni,vásárolni ?
Szép napot !
Üdv:Márk
Következő lenne a gondom.
Van egy 125-ös Yamaha Dt Lc-m, ami valamelyik nap mielőtt beindítottam volna a berugókarnál eltőrt egy fogaskerék. A berugókar leleffent utánna, de a rugó vissza húzza, csak nem tudja indítani a motort. Szétkaptam, és egy fogaskerék esett ki a blokkból 3 darabra törve. Őt mellékelem a képen.
Következő lenne a kérdésem:
1Ez a fogaskerék valóban a kuplung hátoldalán található?
2.Lehet-e külön kapni, vagy komplett kuplungot kell hozzá vennem?
3. Ha lehet külön kapni, hol tudnék ilyet beszerezni? Mert nem nagy élmény tologatni :S
Segítsetek pls.....
A lenti képen látható módon kell beállítani a powert? A két "pöcök" közé kell esni a luknak. Na mert nekem most nem így van, majdnem egy luktávolságnyival lentett van a műanyag.. Gondolom ezért nem olyan érezhető a powerem nyitása. Próbáltam rajta állítani, de már nem lehet, az állító csavar már teljesen ki van tekereve, megnyúlt a bowdenem?! Lehet ezt cserélni? Vagy mit lehet ezzel csinálni.
A másik "gondom" hogy a henger másik oldalán a powernél dől az olaj, ezzel mit lehet csinálni? Rajta van az a takaró sapka, de...
Köszönöm előre is!
Szeretném a segítségeteket kérni! Hamarosan én is TDR tulaj leszek, és szükségem lenne egy pár tanácsra, hogy mit kell különösen megnézni egy ilyen motor vételekor!
max 6 litert ehet 100-on de már az is sok
először vegyél bele egy uj gyertyát mer nekem az javított a fogyasztáson
Hányas főfúvókát rakjak a 28-as Dellortomba ( saccra). Mert 150-essel vettem, de az nagyon sokat add neki, meg fullad abban a sok benzinben :\ Meg a fogyasztás is 10liter környékén van :) Köszi!
kompletten 15
ha érdekel