Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

szia, ezt nem ajánlom, msn-en majd mesélek..
Na ezt a blokkot találtam expresszen!3BN-es blokk! ez mitől külömbözik a 3MB-től? ennek pl Hány csavaros a kuplungja 4vagy5 milyen gyújtás van benne stb? köszi a helpet előre is!
Sziasztok eladó 3db karbi:
-28as mikuni:8ezer
-30as mikuni:8ezer
-32es dellorto:10ezer
Mindegyik hibátlan állapotú, suzuki rg gammán illetve yamaha tzr-eken voltak, ha valakit érdekel vmeik írjon!
Postázni is tudom vagy Miskolcon személyesen átadni.
Széles utat mindenkinek!
Ha hazaértem elküldöm... 7 felé
-hátha
Az is jöhet hátha. Még jól jöhet xD

dudi00@citromail.hu
én találtam DT125r-hez való manualt ha érdekel vkit pdf formátumba tudom küldeni!
Ja bocs azt nemtudtam. PDF-ben mégjobb. Igen kellene még így is h 250eshez való.
Ez a használati útmutató TDR 250-hez van és meg van .pdf formátumban. Ha érdekel feltöltöm a power állítás biztosan megegyezik a 125-tel. A Yamaháknál egyformán kell állítani. Kell a könyv? Ha igen feltöltöm valahová.
Sztem az lenne a legjobb ha az egész könyvet - ha van rá mód - bescannelnéd és felraknád a képeket vmi képfeltöltő oldalra. Aztán a linkeket ide bemásolnád. Így akinek kell eltudná menteni.

Köszi előre is.
jah és még valami, nem szabad hogy feszüljenek a bowdenek... tehát mikor tekered az egyest ki akkor a kettest befelé.
Amikor jól beállítottad és az ellenőrzésnél jó helyen áll meg, akkor egy negyed fordulatot lazíts mindkét bowdenen, hogy legyen egy kis holtjátéka, mert az is kell neki. De ha nagyon érdekel a power állítás és még nem sikerült beállítani küldj egy mail címet és elküldöm a TDR em kezelésijéből a beállítást.
Szia! Az a lényeg, hogy úgy kell beállítani, hogy miután ráadod a gyújtást és megáll a cucc a jelnél legyen. Ekkor van nyitva. Ha nincs jó helyen akkor beállítod, hogy jó legyen. Ha túl van nyitva akkor az egyest tekerd ki asszem. Bár most nincs előttem.
nem tudom! de nekem mikor hasonló tünetei voltak rá kb 100km re volt egy gyűrűtörésem!
Ismét érdekes dolgokat produkál a gépem:

üresben, 1-2-3-4 fokozatban nyélgázon 6000-ig pörög fel

ott mintha valami falba ütközne és nem megy tovább

5-6-ban pedig kiforog 8000 ig és ott áll meg ugyanígy.

Ez vajon mitől lehet?

Volt előtte egy másik tdr-em is és az minden fokozatban 10 000 ig leforgott.

A powert ellenőriztem, jól van beállítva.

Viszont mikor ráadom a gyújtást és ellenőrzi a powert akkor van hogy 2 szer és van hogy 3 szor mozgatja ( zizeg)

Ez mitől lehet?

hja és a hab a tortán hogy ennek ellenére kb 10l/100km es fogyasztást produkál....
Sziasztok! Olyan kérdésem lenne, hogy van nekem egy 1991 TDR-em, amin túl nyit a power mikor beellenörzés van, az 1es bovden teljesen be van tekerve a 2es bovden pedig teljesen ki van tekerve! Lehet hogy nem rá valóak a bovdenek? Légyszi válaszoljatok!
kösz a hozzászólást! a tervem az hogy veszek egy jó blokkot - most amit találtam az egy 2000es kiadású blokk álítólag pöpec 9bar-os kompersszió van benne(álítólag) - azt belerakom a motoromba és utána a régi az az a mostani blokkomat apránként felújítom és akkor még mindíg lesz egy plusz blokkom alkatrésznek! ////tavaly is volt egy gyűrűtörésem!(fúrva lett prox dugó rik gyűrűk!) és pl ha már akkor vettem volna egy másik blokkot nem lennék 30ezres minuszokba! aztán kitudja...!
phu gecc
nekem is ma esett ki a zégergyűrű
de nekem hála istennek "csak" a dugattyú lett kuka

sztem csináld meg,mert egy másik blokkal se jössz ki jobban,meg ha felújítod faszául utánna tudod mi van benne és csak jó lessz,nem lesz meglepetés(tapasztalat)
nekem is uj hajtókar kellett ,mert széthullott az alső tűgörgő,
nem akarom senkinek rontani a bizniszét,de sztem ne vegyél használt főtengelyt,mert fene tudja mennyit bír ki az is,azt nem látod rajta(szintén tapasztalat)én is vettem 1 főtengelyt és 1000km-t bírt ki,és azért az elég mérgelő mikor 1000km-után megint szét kell húzni,inkább vegyél 22-23 körül 1 hajtókar szette azzal biztos jól jársz
Dugattyút azt most én is keresek azis szintén 22-23 körül lesz egy prox

A főtengely csapágyakat is kikellett cserélnem az nekem 8000 volt(SKF)

Mihamarabbi felépülést a gépnek,sok sikert
á sztem felesleges apránként megcsinálni ezt a blokkot mert nagyon gajjra ment! inkább próbálok venni egy komplet blokkot valami jobb állapotut! még tanakodom hogy legyen!
szia komplett jó állapotú főtengőt tudok neked 15ér, de hengerem dugóm nincs, max hengerfejem ami 3ezer.
Üdv:Márk
geryhund@citromail.hu
ismét hozzátok fordulok! kiesett a dugó mellől a zégergyűrű és szétbaszott mindent a motorban! henger dugó hengerfej főtengely.főtengelycsapágyak! szerintetek hogy járok jobban! ha megcsináltatom ezt a blokkot - ami sztem kurva sokba jönne ki - vagy aha veszek egy komplett blokkot? ötleteket tanácsokat esetleg ajánlatok várok! előre is köszönöm!
Ad meg az msn cimedet...
oké! akor itt! mipénzt kérsz érte?
A Yamaha TDR 125 vagy a DT motor ugyan az a bolk van mind ketobe. En mar szamtalanszor szet szetem es szerintem nincs ojan csavar amit mar nem bontodtam ki rajrat.Nyugotan alithatom aszt hogy minden kis csavart tudok hogy mire van es hogy kell meg javitani...
Nezdm eg hogy ha a " - " vezetek le van rendesen fogva a vazhoz. Es elelnorizd a minusz vezeteket mert az ketobe oszlik el egy vastag megy a vazra vagy a bolkra es egy megy be a kbelezesbe egy csatlakozoval van el osztva ha jol emlekszem... az szokot vacakolni. A motor gyul gombrol ? mert a bisztositek is csinalhasa ha le van oxidalodva!