Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

nincs valakinek egész véletlen eladó kuplung kosár belső része?
használható állapotban! sm-építéshez is jó! http://www.kepesmotor.hu/fek_k...
Hy all.:
Van egy 47-es lánckerekem, alufelnis megoldásra.
134 furatátló, 6 csavaros, 120-as belső.
Zsír új, a bolti ár feléért.....
Üdv!
Engem érdekelne TDR matrica , és ha valakinek esetleg lenne 125-ös höz csomagtartója (doboztartó) írjon.
Power.:
A power lényege, hogy fordulatszám emelkedésével, a kipufogócsatornát nagyobbra nyitja, így magasabb fordulaton nagyobb a kipufogócsatorna átmérője, nagyobb a leöblítés. Ezáltal kisebb fordulaton hogy szűkíti a keresztmetszetet, nagyobb erő marad alacsony tartományban.
2 Fő részre osztható.
A power-tengelyre, és a vezérlő elektronikára, ami újabbaknál a vezérlőmotorban található, régebbiekben kis fekete dobozban.
Ezek 2 bovdennel vannak összekötve, a motor bal oldalán.
A gyújtásra tételkor, egy ún. zip-zup hangot kell halljunk...
Ha ez a "csekkolás" lement, a tengely teljesen nyitott állásba áll be.
Ha beindítjuk a motort, a tengely befordul félig zárt állásba. (kis kupak levételekor ez a folyamat közben ellenőrizhető)
Érdemes a forgásirányt is ellenőrizni.
Gyújtásra tételkor, kb 2 cm-ert fordul hátra a tengely majd 2-őt előre. Ott megáll. Ekkor van nyitva a tengely. (itt ellenőrizzük a kipufogónál, ujjazással hogy teljesen nyitva legyen).
A bovdenekkel állítható a pontossága. Vigyázva nehogy nagyon feszesek legyenek a bovdenek...1-2 mm holtjáték oldalirányban...
Ja és a kormányt elébb néztük meg... Igen megkellett kenni mert eléggé száraz volt
Szóval lehet h mindíg nyitva van? Vegyem le a kipufogót és dugjam be az ujjam aztán gyujtás és úgyis nézzem meg? Gondolom mikor nyitva van nagyobb a lyuk. Azután h lehet állítani rajta h jó legyen? ( Bocs h mindíg kérdezgetek de nem nagyon értek hozzá. . . )
Lehet lukra van állítva a power, viszont le kell ellenőrizni a kipunál is.
Csekk után, nyitva van a power, mielőtt beindítod, és akkor kell megujjazni a kiput, hogy tényleg nyitva van -e?
Az enyém nem lukon van nyitva, és 10-ig is leforog...
Bár 6.-ban nem merem leforgatni, mert 7500-ön megy 110-et, 15*57 láncszettel...
Enyémnek is ez a baja hogy a max a 100km/h és 8ezerig pörög csak meg 7500nál elkezd kattogni meg kerregni :S
Szétakartuk már szedni csak mindíg közbe jött vmi... Ja és van még itt valami: Nektek mennyit visz a gépetek? Mennyit kéne h vigyen 1 Tdr? Enyémnek a max az 100km/h és 8000nél tovább nemis pörög a motor. Itt mi lehet a baj?
Hello Szia mindenkinek.
Lenne pár kérdésem ismét.
Valaki nem-e tudja mennyi lehet a végsebessége egy Yamaha TDR125.R típusu motornak,ami 1990.októberi évjáratú és papírjai szerint 23lóerő(szerintem simán több,de ki tudja)?!
Jah és hogy húzom neki a gázt és elkezd rángatni a motor,és nem is akar tisztességesen felpörögni.Ez minek a hibája lehet,mert szerintünk gyertya vagy karbi szarakodik(talán powerszelep)
És hogy az nagy baj hogy egy ien idő motornál(ami 2t) van egy kis csörgése?Mert láttam pár motort aminek ugyanez volt a baja...
Előre is kösz,Széles utat.
Zsírhiánya van a kormánycsapágynak....lehet cserés lesz...
Próbáld szétszedni, megzsírozni, ha nem javul, akkor csere....
Nekem is vna még kérdésem:

A kormánynak simán kellene fordulnia gondolom, de az enyém mintha közép állásba "bepattanna" és kanyarodáskor van 1 kis ellenállás is.
Mi lehet a gond szerintetek?
szia blokkot nem kell széthúzni, de a kuplung oldali deklit le kell venni, előtte olajat ereszd le.
6770.- ____________a prox 22.000.-
SZERINTED?
Hello mindenki.
Olyan kérdésem lenne,hogy 125-ös yamaha tdr-en,ha vízpumpa szimeringet szeretnék cserélni,ahoz szétkell húzni a blokkot?
Vagy lehet kívülről is?
A válaszokat előre is köszönöm.
Hali ! Kéne nekem 1991es nem deltás tdrhez felső kormány csapágy ha valaki tud kegyen szíves irjon!
és különben az előző problémám (a dugó "habosodás") nem lehet anyaghiba végett? am prox dugó volt benne
ezekről az ambika , for dugattyúkról mit tudok? elég olcsó...valaki esetleg használt már ? tapasztalat stb..! http://robogotuning.hu/spd/amb...
Ellopták a motorom


Köszi :)
Hali! tud valaki nekem olyan gumit vagy bakelit cuccot, ami a karburátor és henger torka közé megy?
Az első a fesszabályzó, a második a CDI-elektronika, gyujtás és power vezérlést intézi
Hello mindenki. Ez a 2 valami mi volna? Előre is kösz az infókat.
A meghirdetett Tdr, mégsem lesz eladó.