Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Hütősapkát leveszed és járatod,látod keringeti e. De ha felfujja a csöveket (irtad spriccel a viz ha rajta a sapka)akkor az beledolgozik a viztérbe...
Azt hittem termoszifonos a hűtése...


és a vízpumpát hogy tudom ellenőrizni hogy jó e?
Akkor rosszul huztad le a hengerfejet, "amúgy van valahol vízszivattyú?" Most ugye viccelsz...Van benne vizpumpa.
Köszi Szépen!
Hát jah a gumi az nem valami terepes!a TDR-ek első villája nem valami tökély....még aszfalton sem!kanyarba gondolom te is észrevetted már hogy erőssen húz befele!Ha meg aztmondod hogy puha az első telója akkor nézd meg mennyi olaj van benne és ha kell tölts utána....ha meg terepen akarod használni engedj vissza kicsit az első keréknyomásból!ne sokat mert akkor meg még bizonytalanabb lesz!
Köszi szépen! Az utóbbi 2 lehetőség mert nagyon puha. Meg a vízosásokból érdekesen kapaszkodik ki de az lehet hogy a gumi végett.
Először is Grat a géphez!szép.!
Mit értesz az alatt hogy szar a kavicsoson?mert ez így elég bő! Túl kemény és dobálja az elejét vagy nagyon puha és esetleg lekoppan mondjuk egy nagyobb kátyúnál?!vagy szimplán csak azt érzed hogy mászik el az eleje ilyen apró kavicsos úton kanyarba?
Végre sikerült megvennem az első tdr-em !
2 kérdésem lenne: melyik olaj a leggazdaságosabb?
Minden deltaboxos olyan szar köves úton vagy csak egy elsővillagenerálás kell!
Légyszi írjatok! Köszi
Ahhoz hozzá se nyúltam.

Én a hengerfej tömítésre tippelek.

Vicces hogy a gyári Yamaha tömítés egy kis vacak fémlemez még 1mm vastag sincs

Ami pedig eddig benne volt meg van vagy 1-1.5 mm vastag és nem fémlemez

Arról inkább el lehet hinni hogy tömítés.

Felhívtam az előző tulajt, azt mondta tud nekem szerezni olyan tömítést.

amúgy van valahol vízszivattyú? vagy termodinamikus a keringés?
Hengertalp tömités .
Na megint szétszedtem a gépet.

kiszedtem a tőcsavarokat, és az egyik túl mélyre volt fúrva, így egybe volt a víztérrel. azt beragasztottam hőálló epoxigyantával.

Eredmény: Most már sehol sem tud távozni a víz a rendszerből.

Probléma: a víztér még mindig nyomás alatt van, bugyborékol felfele a benzingőz, meg ha kicsit felpörgetem ki is lövi a vizet a beöntőnyíláson.

Szerintetek hol lehet a hiba?


Probléma:
tdr125-höz első lánckerék leszorító csavar és alátét kellene!
Tegnap a mecsekbe hagytam el....mikor hazaértem akkor néztem h hiányzik!szerintetek menyi választott el attól hogy mondjuk egy kanyarba lecsússzon a lánckerék, megszoruljon a lánc így a hátsó kerék is mondjuk egy "lassabb"kanyarba olyan 80körül?!szerencsém volt!
Sziasztok.Vegyétek/vigyétek Eladó a motorom(TDR250)több infót az apróban találsz(supermotok között).......Más:Deltáshoz ritka a plexi(meg minden),fujdle lámpa sprayvel..ha nemkapsz
Helló! Lenne egy kérdésem! Deltaboxos tdr-hez honnan lehet fekete plexit szerezni, mert a fekete szinűn valami ordenáré lila szinű van !Ha valaki tudja hogy honnan lehet beszerezni vagy van neki otthon elfekvőben akkor azt megvenném! msn: sz_balazs@vipmail.hu
Sziasztok.Ennyire álljon a piac hihetetlen, mindenki csak eladni szeretne
köszi már megkaptam a választ!
Helló Mindenki!
Légyszives segítsetek! nagyon tetszenek a tdr-ek elhatároztam ,hogy veszek 1-et. Eddig csak, simson, yamaha neo's , és keeway arn robogóm volt. Azt szeretném kérdezni hogy 2 ütemű lévén hogy zajlik a tankolás? nekem kell összepancsolni a keveréket? vagy külön olaj és benzintartály van a gépen? ( a neo's -nál így volt) élőben sajna még nem volt szerencsém látni egy ilyen gépet.
Előre is köszi aválaszt!
Hali!
Hello!
Eladó a tdr-em! Részletek: mobil:06703941660 vagy msn.: b84i@freemail.hu cimen
heló,lenne nekem 1 olyan próblémám hogy olyan 85,90 körül a motor hirtelen megtorpan,olyan mint ha lefulladna és vissza engedem a gázt utánna meg jó, jah és még 1:olyan utazó tempónál semmi elő jel nélkül csak leáll,lefullad a motor ,alig lehet üresbe tenni utánna,nagyon nehezen veszi a váltást ilyenkor,és várni kell vele hogy beinduljon,választ elöre is kösz
Reggelt.Lehet hogy rosszul huztad le,a csavar álá kell rézalátét raktál?
Na hát nagyobb a sz*r mint elsőre gondoltam...

megjött a gyári hengerfejtömítés, hengerfejet lekaptuk, szépen letakarítottunk mindent, tömítést cserél, minden vissza.

Első számú probléma: amikor húztuk lefele a hengerfejet kidreült hogy az egyik tőcsavarnak meghalt a menete

Látszott a tőcsavaron hogy az előző tulaj már javította mert 10-es volt a hengerben, a másik oldala meg 8-as volt
Az összes többi mindkét oldalon 8-as volt

Sebaj, felfúrtuk 12-esre a szomszéd esztergályossal csináltunk 12/8 as tőcsavart

összeraktuk,próbakör

Probléma kettő:

A friss tőcsavarnál jön felfele a víz, és a dugattyú nyomja a nyomást befele a rendszerbe..

Lehetséges hogy az előző tulaj túlfúrta a tőcsavart, és most jön a nyomás a dugattyú alól?
Van nyitott rezóm is+jó állapotu hengerek(de nincs nálam..)
Reggelt.TDR250 alkatrészek nagyából ennyi,de 1-2apróság vanmég(kérdez megnézem) ritka tipus bontóban nemkapsz hozzá semmit,egyben viszed jobban jársz Tel: 06703645442 a motorom is eladó.
Sziasztok
van egy tzr 125 blokkom
ugyan az mit a TDR 125 93 as 4dl mociszámú
45000 ft ért eladó! ha valakit érdekelne!
Évjárattól is függ, de egy 100-as biztos elég.