Szia!
Hú hát ez sok minden lehet!Lehetne akár gyűrűkopás is bár azt kétlem mert akkor csak egyszerűen gyenge lenne.De azonkívül még lehet karbi dugulás,vagy csak egyszerűen tele van a kipuffogód már dzsuvával(van,hogy úgy meg tud telni,hogy csak úgy bugyog ki belőle az olaj).
Nekem nincs TDR-em,de már volt egy pár mocim,és volt hasonló tünetem is,és akkor a kipuf volt tele de nagyon durván,meg egyszer karbi miatt is jártam így de azt mondjuk én állítottam be rosszul és azért volt.
ÜDV!
Hali! Lenne egy kis próblémám!4500rpm felett elkezd csörögni kicsit és nem lehet kiforgatni tiltásig viszont 4500rpm alatt meg tök normálisan megy!
ha meg elkezdem nyektetni h forogjon ki össze vissza felpörög-lehörög és ugrál a fordulat ezt csinálja sebességben...ha meg üresbe rakom akk meg nem forog ki egésszen tiltásig hanem csak ien 8000ig forog!
Nincs benne erő ,max ilyen 80at megy egyenesbe!
Tipp?
Szia!
Megtaláltam azt az olajat amit írtál.-de hát ennél azt írja,hogy ez ásványi olaj,és én pedi azt olvastam az ásványi olajról a Totalcar-on,hogy pont azért nem jók,mert érzékenyek a hőmérséklet ingadozásra,tehát hidegbe besűrűsödnek,melegben pedig felhígulnak mint a picsa.-ezért érdemesebb mindig mindenbe full szintit rakni vagy legalább félszintit(mondjuk a félszintit is ásványiolajból állítják elő,épp ezért csak félszinti)
Mindenféle szempontot figyelembevéve mindig a full szint.olaj a legjobb.Egyetlen egy dologban jobb az ásványi olaj a full sz.-tól annyi,hogy környezetkímélőbb+nem rakódik le annyira a kipuffogóban semmi más.
Igen, kicseréltem. chevy javaslatára megvettem 2400 HUF-ért a Repsol 2T 10W-30-as Transoil-t, amit csak Dunaföldváron találtam. Nem segített... Itt a fórumon se mondtak semmi okosat rá, csak azt, hogy más is küszködik ezzel a problémával.
Szia!
Akarom kérdezni,hogy egyébbként az olajcserét kipróbáltad(a kuplung témára gondolok),mert látatlanba mondjuk én is egyből az oil-ra gondoltam a leírt tüneteket figyelembe véve mert ugyebár az olaj hidegen sűrű és ahogy bemelegszik felhígul(pl.:kocsiknál váltóolaj télen hidegen ha öreg az olaj alig lehet kapcsolgatni,ahogy bemelegszik olyan lesz mint a vaj)és azt írtad,hogy melegen lehet váltani-látatlanba szerintem egy motorszerelő is elsőre az olajra gyanakodna.
-persze ez az egész csak akkor érvényes,ha melegen ugyanolyan frankón vesz minden sebességet mint még mielőtt a hiba jelentkezett volna!
-és mondjuk autónál is általában az 1-est veszi ilyenkor nehezen,meg a rükvercet,bár jó néhány típusnál valami miatt a 2-est veszi nehezebben ilyenkor pl:volt egy mazdám annál ez volt,de az opelek javarésze is ilyen.Most 1 clio-m van arra meg inkább az első verzió érvényes.
Azt nem tudom, hogy mikor lett benne dugó cserélve. Én nem vagyok szaki, nem tudom megmondani, hogy mennyire van csörgős hangja :) Én finoman használom, nem gyilkolom. Ezek már nem mai motorok, úgyhogy el tudom képzelni, hogy ráférne. Odaáig nem jutottam el a felújításban :)
Ja,egyébbként nem tudod,hogy mikor lehetett benne utoljára dugó cserélve,mert legalább 1x már biztos volt,legalább is gondolom.
Motorrevübe azt mondta a doki,ha már csereérett,akkor van egy lágy csörgő hangja,de csak szakifül tudja megállapítani,és szó szerint azt tanácsolta,hogy "vásárláskor nem árt,ha viszünk magunkal egy ilyen fület"
Asszonkám azt mondta,csak akkor vehetem meg,ha cserébe leszokok a cigiről
Az nehéz lesz!Elég kemény bagós vagyok sajna!
Hello!
Igen én vok az!
Na,ha kész lesz szólj.Az nem is lenne rossz,ha eljönnél,majd megdumcsizzuk.
A kuplunkproblémába megpróbálok én is segíteni,már kérdezősködtem is,de nekem is csak az olajat mondták eddig mint itt is,ha nem találsz rá addig megoldást,akkor majd,ha jössz elugrunk egy szakihoz majosra innen 2km biztos meg tudja mondani,hogy mit is lehetne vele kezdeni,bár ki tudja lehet ő is csak szétszedés alapján tudná,de egy próbát megér.
Sőt lehet vmelyik nap beugrok hozzá és elmondom neki a tüneteket az alapján amit ide a fórumba írtál.
ÜDV!
A motort azért kell eladjam sajnos, mert megyek pestre albérletbe a barátnőmmel és kéne egy kis anyagi plusz. Nameg csak hetente-kéthetente tudnám csak használni. Azért sajnos, mert nagyon megszerettem ezt a kis mocit...
Szülinapot ünnepeltünk pont mikor hívtál, így eléggé össze-vissza állt a fejem és mikor rákérdeztél, hogy van-e még baja a motornak, akkor elfelejtettem mondani, hogy hidegen nem veszi az egyest, csak pár perc járatás után kettes és úgy az egyest. Erre a mai napig nem kaptam választ, hogy mi lehet a baja. Egyesek szerint meg van kopva a kuplungkosár, amit lehet reszelni.
Megrendeltem a hengerfejtömítést. Remélem hamar meglesz és akkor megyek egy próbakört Bonyhádra :P
HOHÓ TANKER 66!
Most már rájöttem,hogy a te mocidat néztem ki magamnak!
Hogy-hogy 2 hónap után máris el szeretnéd adni?
De legalább visszaolvasva látom,hogy amit írtál azt tényleg ki is cserélted!
Egyébbként mi lett a kuplungdologgal?
Yamaha DT 125 R (4BL) motorblokk eladó . Főtengely és dugattyú cserés illetve felújítandó. Gyújtással ! 25 000Ft
Mikuni karburátor 10 000Ft
Miskolc környékén lakom- utánvétel megoldható.
Érdeklődni lehet a 06-30/738-8462 vagy szabadospeti@parisat.hu címen.
Sziasztok!Új vagyok még itt,és szeretném a segítségeteket kérni!
Nagyon megtetszettek nekem a TDR-ek szerintem a legszebb motor a kategóriában legalább is én nem találtam szebbet.
Úgy alakult,hogy most tudnék venni egyet 1995-ös és 26.000-et futott.A tulaj 160.000-ért árulja.Napi használatba van melózni járnak vele kívülről nagyon szép,nem deltás(nekem spec ez jobban is tetszik)annyi gondja van,hogy nincs km spirál,és a hátsó gumi csereérett.
Nem úgy néz ki a tulaj,mint aki nyüstölné,de mégis egy kicsit tartok tőle,főleg ettől a gyűrűtöréses dologtól,ahogy olvastam az nagy cumi.
Annyit szeretnék kérdezni,hogy szerintetek megéri-e,és,hogy miből tudom megállapítani,hogy a dugó már csereérett?Ja és,hogy mire figyeljek nagyon a vételkor?
Válaszotokat előre is köszi!
2 db tdr fejidom oldalán lévő kicsi háromszögletű idomom van eladó.Feketék, nem töröttek, de egy fényezés rájuk fér. 2ezer jó magyar forintért eladó, mert felesleges darab. Képet küldök igény szerint. 06-30-520-75-43
Hát az enyém eladóó 200-az alja, most fényeztemm metál feketére, nagyon jólmegy annyi baja van hogy a hengerfalon a mikaszill sérült kicsit és van egy lágy csörgös hangja.
Csáóó mindenkinek, nekem ojan problémám lenne hogy kéne egy új hengerr mert az enyémen megsérült a mikaszil, és ezis egy 125-póverszelep ha vólna valakinek akkor megköszönném ha szóól.
Hú hát ez sok minden lehet!Lehetne akár gyűrűkopás is bár azt kétlem mert akkor csak egyszerűen gyenge lenne.De azonkívül még lehet karbi dugulás,vagy csak egyszerűen tele van a kipuffogód már dzsuvával(van,hogy úgy meg tud telni,hogy csak úgy bugyog ki belőle az olaj).
Nekem nincs TDR-em,de már volt egy pár mocim,és volt hasonló tünetem is,és akkor a kipuf volt tele de nagyon durván,meg egyszer karbi miatt is jártam így de azt mondjuk én állítottam be rosszul és azért volt.
ÜDV!