Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Hali!
Nemrég beszéltem egy sráccal ő a Yamahánál 10.000-ért vette a tömítést.
De olvastam,hogy sokan használnak hőálló szilót.(én biztos kipróbálnám)-jó vastagon kinyomod baj nem lehet.És még az se gáz,ha kicsit deformálódik a hengerfej,mert akkor is tömít,nem úgy mint a tömítés ugyebár.
Sőt én úgy csinálnám,hogy rajtahagynám a régi tömítést,és arra nyomnék szilót körbe,ahol meg szivárgott,oda még egy kicsit vastagabban.
Nah úgy néz ki hogy a hengerfejtömítés megadta magát.

Szivárog, 5000 felett meg spriccel kifele a hűtővíz

Hol tudnék kapni tömítést?

Remélem csak ennyi a baja.

Mondjuk én legszívesebben az utolsó csavarig szétszednék mindent és átnézném.
Uhhh

Nagyban jövök hazafele barátnőmtől kb 18km főúton.
Szerettem volna utolérni egy kamiont hogy ne fázzak szarrá ezért húztam neki kb 100 as tempó 9000-9500 körüli fordulat ( nem gyári áttétel van rajta, így vettem )
Egyszer csak rápillantok a műszerfalra, hőfokmérő kiakadva... Egyből lassít 100m után leágazásnál le motor leállít.
10 perc gondolkodás motort beindít ( harmadjára sikerült is) 40 es tempót felvesz 6 odikban 4000 körüli fordulat imádkozik hazáig vigyen el.
kb maradék 6km 40-50 el végig a pofám leszakadt mikor vmi. szaros robogó megelőzött 60-al csutkagázon járatva
Az utolsó 100 méteren kis emelkedő, motornak nagyon csúnya hangja kezdett lenni mikor adtam neki egy kis gázt hogy azért felguruljak a dombra.

Ha visszaengedtem a gázt+behúztam a kuplungot nem esett vissza a fordulat, kvázi 4000 es alapjáratom lett...:S

Kérdés: hogy tudom ellenőrizni hogy nem e sérült meg valami véglegesen a motoron?

Holnap első dolgom a hűtővízszintet megnézni meg ellenőrizni hogy hol tűnik el a rendszerből.
Megvan a Yamaha-hoz az új prox dugó meg a fúrt és hónolt henger!már össze is raktam nagyon szépen jár!És ez volt már a problémája az hogy nem forgott ki! de most már kifogástalanul működik!
Közel állsz már az igazsághoz...!
TDR-be csakis fullszintetikus olajat szabad rakni!

http://www.olajshop.hu/kereses...

Pl ittvan egy márkás és jobb minőségű olaj!
Sziasztok!
Nem rég vettem egy 125-ös TDR-t és nem tudom, milyen olajat kell vennem hozzá. Nem tudna valaki segíteni? Odáig tudom, hogy 2t-vel kell kezdődnie:)
Előre is köszi, HI!
Sziasztok!
Tdr-t vennék október közepén! várom az ajánlatokat!
msn:vidra22@hotmail.com
erre lehet üzenetet is küldeni természetesen csak képekkel!
Keresek Yamaha TDR125-höz első fékmunkahengert, kormányt, első sárhányót, hátulra a kapaszkodókat/csomagtartót!ha valakinek van eladó legyenszíves dobni egy mailt a geryhund@citromail.hu -ra!
Ehhez képes rengeteg ilyet látok nap mint nap (nem tdr125-t, hanem 80-100-125-150ccm-es motorokat) rendszám nélkül rohangálni, a múltkor az m3-as kivezetőn 110 felett ment mellettem egy gilera :)
Mindegy, én nem akarok emiatt aggódni, ezért is írtam, hogy inkább rendszámosat keresek. Csak kíváncsi vagyok...
Bár az is igaz, hogy amióta robogózom (most simsonnal), még egyszer nem állított meg rendőr, talán erre játszanak sokan.
Szia.Felejtsd el Bp-n 95%-ban már nemkajálják a 125/50est mondhatsz bármit a yardnak.Elvileg a felnikben bennevan az évjárat.(amit ugye lehet cserélni)
És egy kérdés: aki 50-esként használja a 125-ös tdr-t, az milyen papírokkal rendelkezik hozzá? 1db adásvételi, és slussz (meg az ez alapján kötött kötelező)?
Ilyenkor honnan derül ki pl a motor évjárata és származása eladáskor?
És a rend éber őreit milyen mesével szórakoztatja, a papírok közé dugott bankjegyeken kívül?
Sziasztok!
Szeretnék venni egy TDR-t, mert nagyon megtetszett és pont ilyenre van szükségem. Mivel pesten és környékén használnám napi bejárásra, elsősorban rendszámos érdekelne. És olyan, ami műszakilag abszolút rendben van, mert szerelgetni csak később lesz majd időm :)
Bombázhattok telefonon (30-9319-767) vagy mailben is (xeri kukac c2 pont hu), lehetőleg pesttől 50km-en belülről, messzebb csak nagyon ígéretes esetben tudok elmenni. Kösz.
Kovács Feri
Na megoldottam a problémát!Elvittem a hengert meg a dugót a helyi tudorhoz(Stivics Zoltán)és ő megmondta a tutit! Ez ami nekem rajta van a motoromon henger meg dugó ez egy DT125LC-re való!
Nem tudok mást csinálni, DT cuccokat kell vennem egy TDR-be...
nem tudom eldönteni mi legyen!Vett már valaki TDr125-höz prox dugattyút?
Link http://www.hasznaltauto.hu/3231606_yamaha_tdr_1989
Üdv.Barátom TDR250e eladó,csak pályázni vagy alkatrésznek,részletek a hasznaltauto.hu találsz.
Ja én is erre gondoltam de kicsit szöszöltem és azt vettem észre ha ez a dugattyú van benne akkor nincsenek egészen nyitva a felömlők....sőt alig!de a "TDR" dugót veszem bele annak 4mm-el rövidebb a szoknyája és akkor kb az oldalsó felömlök pont nyitva lennének!meg nem tudom hogy TDR-t hoztak-e ki olyan hengerrel hogy 3MBoo...mert ha igen akkor TDR-dugót veszek bele!Meg nem tudom hogy különbözik-e a TDR és a DT hengere valamiben?!
Nincs,nemértek hozzá és nemhasználom Olyat vegyélbele ami benne volt...
Hallod chevy ha van msn-címed akkor megadod?mert minnél előbb meg szeretném csinálni a motort és most eléggé tanácstalan vagyok!
Amilyen benne volt,nagy a káosz a katalogus szerint,pl enyémhez hoz TZR125/250 vagy TDR250hez külön hozza TDR250est még nemláttak a pinknél
és akkor szerinted TDR vagy DT dugót vegyek bele mert egyáltalán nem ugyan az a kettő...mert pl a TDR dugón asszem 4mm-el rövidebb szoknya van!meg a TDR dugónak a teteje egyenes a DT-nek meg púpos...legalábbis a 2008-as PROX katalógus szerint!
Szia.Ugyanugy nézzen ki a dugó azt annyi
Helló!van egy kis-nagy problémám...szerintetek a 3MB00 Y-1 henger az TDR-re vagy DT-re való?Mert voltam ma a MEGA-MOTOR'S -ban Pécsen mert volt egy gyűrűtörésem és akartam rendelni hozzá dugattyút és bent a dugattyú mérete és alakja alapján nem TDR-be való hanem DT-be!Vagy szerintetek most mit tegyek?különbözik egymástól a 2henger? Csak azért hogy most akkor TDR vagy DT-dugót vegyek?Mert egy új hengerre most valahogy nincs keretem!Mutatok pár képet a hengerről meg a dugóról!
Sziasztok!

A következő problémával fordulok hozzátok:
Kicseréltem a hengerfejtömítésemet a TDR-emen. Azóta a motor nem hajlandó menni. Alacsony fordulaton is alig pörög (főleg, hogyha kis emelkedő is van), de magason se. A felújítás előtt 6000-től húzott, mint a barom, most még ott sem.
A karburátort az összes lehetséges állásban és beállításban kipróbáltam már, de nem segített.
Amikor szétszedtem a motort, akkor kipucoltam a kipufogót is. Lehet, hogy a power szelepet b*szogattam el? Mármint a lemezt a kiömlőnél? Mert hallottam valami power szelep letapadásról. Ma állítottam megint a karbin és azt vettem észre, hogy a power bowdenek rögzítő csavarjai jártak, vagyis kilazultak.

Légyszi írjon, aki tud rá valami ötletet!

Üdv: Tanker
http://www.kepesmotor.hu/yamah... ha ezt ennyiért eladja azlesz az év üzlete(a vevő meg az év balekja/hülyéje )Nem fika de járjunkmár a földön De sok sikert hozzá