Aha, de látod te is azon a képen, amit belinkeltem, hogy ott a tankon az ultimate dual(ami fogalmam sincs mit takarhat). De mondom több képet is találam a nagyvilágban ilyen feliratos tdr-ről.De igazad van tök mindegy, menjen oszt kész
Azért furcsálom mert 250en láttam eddig csak,+ lightburner feliratos 125 volt pár havernak de az ultimate dual felirat egyikensem volt...de végülis tökmind1
Amit én szeretnék megvenni(már,ha összejön)tanker-től az is szép darab.160-at kér érte.Meglátjuk mi lesz.
De egyébbként szerintem ezek sokkal szebbek mint a deltaboxosak,sokan azért vannak oda.(nekem spec.egyáltalán nem tetszenek)
Testvér!
Ird be a google keresőjébe hogy yamaha tdr lightburner és válaszd a képeket. Van pár darab, ritka "típus". De itt egy link is: http://img88.imageshack.us/i/t...
Enyémen így mutat. Sajnos a fejidomon lévő nagy tdr felirat nincs meg, de lehet pár ezerért le tudom gyártatni, de nem ígérek semmit.Ezek biztos megvannak.
Halihó!
Eladó a képen látható csomó yamaha és tdr50 és ypvs illetve a tankra való(lightburner típus) matrica 6.000Ft-os áron.Hívj, ha kell 06-30-520-75-43. Augusztus 8-16 között külföldön leszek, akkor ne hívj!
Hát lehet kiröhögsz! ,de specc az én rogyogóm kínai megvan 4 éve és még 10ft-nem költöttem rá és nap-mint nap azzal járok melózni.Mondjuk egy motorszervizes ismerősöm azt mondta,hogy yamaha blokk van benne.Nem tudom,de nagyon megbízható kis gép.
Tényleg a kollega(tanker 66-ra gondolok akitől meg szeretném venni a mocit)kuplungproblémájára nem tudsz vmi okosat mondani?Azt mondja az olajcsere nem segített neki.Mindenesetre baszott furcsa,hogy hidegen nem lehet váltani melegen meg igen (az embernek egyből az olaj jut az eszébe)
Hát az igaz,hogy silányak,mert m.társamnak is igaz hogy csak 2-volt a tekercs,de 2havonta cseréli
DE akkor is inkább egy japcsi gépet veszek mint egy olaszt.Úgy hallottam azokhoz még drágább minden,meg túlságosan kihegyeznek mindent és emiatt sokkal sűrűbben kell szervizelni.pl.:néztem tuaregeket is 125-ösbe már eleve 33le-től indulnak.
Sose értettem,hogy miért drágábbak az olasz alkatrészek mint a japánok?Volt egy Lancia-m brutál drága volt ahhoz is minden.És még érdekesebb,hogy ez a drágaság inkább csak az olasz járműiparra érvényes.Mert más téren pl:ha be mész egy vízvezeték boltba mit kapsz legolcsóbban?...Olasz utángyártottat mindenből
Azért a kopócuccokkat megkapod "utángyártottban" is.Ezt a keletimotor szindromátmeg elkel felejteni,az másvilág (és a mai alkatrészeik ellég silány minőségüek..)
Bazzzeg!Az fasza!
Hát akkor,ha vennék egy TDR-t és beszarna rajta akkor ennyi erővel föl is gyújthatnám (inkább)!
És semmi utángyártott cuccot nem lehet hozzá kapni mint pl.:a régi kotla simsonokhoz?Bár igaz azok népszerű és elterjedt motorok voltak gondolom azért is lehet a mai napig megkapni mindent hozzájuk kúva olcsón.Munkatársamnak 2 hete szart be a gyújzótekercse kemény 2000ft volt az új.
Azt tudom!
Az még egy szaros robogóhoz is akörül van,persze csak akkor,ha vmi normálisabb minőségű dugót vesz bele az ember,mert nekem a 100cc-s rogyogómhoz a gyári az 6700ft,de olyat nem vennék bele,azt 1 szezon alatt lazán ki lehet nyírni.
De egy gyújtás azért csak nem annyi?Vagy,ha mégis akkor csak van rá vmi más occsóbb megoldás!
persze drágább de há ennyi csak nem?!Mert akkor,ha vennék egyet és mondjuk pont az szarna be hát akkor le is fosnám a bokám egyből,és egy hónapig csak
Egyébbként most találtam a vaterán egy eladó gyújtás állórészt 14.000-ért,és a srác azt írja,hogy tekercselve volt,úgyh ezekszerint legalább az kiderült,hogy tényleg meg lehet tekercselni.
Szia connelly!
Ha megrendelted,vagy megtudakoltad,akkor írd meg légyszi,hogy milyen árat mondtak a garnitúrára,mert szeretnék venni egy vasat és érdekelne,hogy mibe fájna egy kisebb generál.Köszi!
Ja,az is lehet,hogy gyújtás,de azt észre fogod venni mert akkor a későbbiekben majd melegen mindig le fog állni,hidegen meg ugyanúgy pöc-röff indul,vagy szaggatni fog.(tipikus gyújtótekercs tünet)
Azt mondják az ennél a típusnál kúva drága de állítólag lehet tekercseltetni,bár még nem írta senki,hogy tekercseltetett volna.Jó volna,ha lehetne mert az csak max 2-3ezer forint.
Valaki olyat is írt,hogy a komplett gyújtáselektronika valami 146.000.Mondjuk ezen kurvára csodálkoznék,hát nem egy Ferrari ez,meg gondolom nem aranyból van a mostani átlag autóknál is max 15-25-ből megvan,úgyhogy nem hiszem,hogy egy motorhoz drágább volna,még akkor se,ha ritka típus.
jah meg ezt a kipufogó dolgot megnézem ! Bár azt is kicsit kétlem mert szépen füstöl hidegen meg ha lefogom a végét akkor hamar nagy nyomás lesz benne!én ezért nem gondolom h kifuf problem lenne! De azért mindenképpen megnézem!
kössz a tippet! A karbit ,membránt ,légszűrőt már pucoltam nem hiszem hogy az lenne a baja!
Nekem kicsit gyújtásgyanús a dolog!
Majd tszek fel egy kis vidit hogy üresben mit csinál ,hátha az alapján már többet tudtok mondani!
De egyébbként szerintem ezek sokkal szebbek mint a deltaboxosak,sokan azért vannak oda.(nekem spec.egyáltalán nem tetszenek)
Ird be a google keresőjébe hogy yamaha tdr lightburner és válaszd a képeket. Van pár darab, ritka "típus". De itt egy link is: http://img88.imageshack.us/i/t...
Eladó a képen látható csomó yamaha és tdr50 és ypvs illetve a tankra való(lightburner típus) matrica 6.000Ft-os áron.Hívj, ha kell 06-30-520-75-43. Augusztus 8-16 között külföldön leszek, akkor ne hívj!
Tényleg a kollega(tanker 66-ra gondolok akitől meg szeretném venni a mocit)kuplungproblémájára nem tudsz vmi okosat mondani?Azt mondja az olajcsere nem segített neki.Mindenesetre baszott furcsa,hogy hidegen nem lehet váltani melegen meg igen (az embernek egyből az olaj jut az eszébe)
DE akkor is inkább egy japcsi gépet veszek mint egy olaszt.Úgy hallottam azokhoz még drágább minden,meg túlságosan kihegyeznek mindent és emiatt sokkal sűrűbben kell szervizelni.pl.:néztem tuaregeket is 125-ösbe már eleve 33le-től indulnak.
Sose értettem,hogy miért drágábbak az olasz alkatrészek mint a japánok?Volt egy Lancia-m brutál drága volt ahhoz is minden.És még érdekesebb,hogy ez a drágaság inkább csak az olasz járműiparra érvényes.Mert más téren pl:ha be mész egy vízvezeték boltba mit kapsz legolcsóbban?...Olasz utángyártottat mindenből
Hát akkor,ha vennék egy TDR-t és beszarna rajta akkor ennyi erővel föl is gyújthatnám (inkább)!
És semmi utángyártott cuccot nem lehet hozzá kapni mint pl.:a régi kotla simsonokhoz?Bár igaz azok népszerű és elterjedt motorok voltak gondolom azért is lehet a mai napig megkapni mindent hozzájuk kúva olcsón.Munkatársamnak 2 hete szart be a gyújzótekercse kemény 2000ft volt az új.
Az még egy szaros robogóhoz is akörül van,persze csak akkor,ha vmi normálisabb minőségű dugót vesz bele az ember,mert nekem a 100cc-s rogyogómhoz a gyári az 6700ft,de olyat nem vennék bele,azt 1 szezon alatt lazán ki lehet nyírni.
De egy gyújtás azért csak nem annyi?Vagy,ha mégis akkor csak van rá vmi más occsóbb megoldás!
Egyébbként most találtam a vaterán egy eladó gyújtás állórészt 14.000-ért,és a srác azt írja,hogy tekercselve volt,úgyh ezekszerint legalább az kiderült,hogy tényleg meg lehet tekercselni.
Ha megrendelted,vagy megtudakoltad,akkor írd meg légyszi,hogy milyen árat mondtak a garnitúrára,mert szeretnék venni egy vasat és érdekelne,hogy mibe fájna egy kisebb generál.Köszi!
Azt mondják az ennél a típusnál kúva drága de állítólag lehet tekercseltetni,bár még nem írta senki,hogy tekercseltetett volna.Jó volna,ha lehetne mert az csak max 2-3ezer forint.
Valaki olyat is írt,hogy a komplett gyújtáselektronika valami 146.000.Mondjuk ezen kurvára csodálkoznék,hát nem egy Ferrari ez,meg gondolom nem aranyból van a mostani átlag autóknál is max 15-25-ből megvan,úgyhogy nem hiszem,hogy egy motorhoz drágább volna,még akkor se,ha ritka típus.
Nekem kicsit gyújtásgyanús a dolog!
Majd tszek fel egy kis vidit hogy üresben mit csinál ,hátha az alapján már többet tudtok mondani!