Hello!
Van egy komplett blokkom TZR 125-ből, de mivel megegyezik aTDR-ével gondoltam írok ide,hátha vkinek szüksége van rá, a blokk egyébként egy svájcból behozott mociból van még bontatlan 18ezer km-es.
Még az előző hozzászólásomhoz még annyit szeretnék hozzáfűzni hogy a cég honlapján az olaj tulajdonságaihoz hozzá van fűzve hogy :eper ,vadvirág ,mentol illattal van ellátva...
akkor már értem hogy mért ilyen rohadt büdös!
De itt van olvassátok el ti is!
SYNTSTROKE TTS / TTS ECOBLU
Specifikáció: API:TC, JASO:FC, ISO-L-EGD
Kiszerelés: 1L
Leírás: Csúcsminőségű 100%-osan szintetikus, előoldott kenőanyag az új generációs lég- és vízhűtéses kétütemű motorokhoz, illetve az un. autolube ( olajbefecskendezős ) kétütemű motorokhoz is.
Ugyanezzel az adatokkal rendelkező TTS ECOBLU eper, vadvirág, mentol illattal.
hali! Érdeklődnék hogy használt-e már valaki CHALLOILS olajat?
Ez valami Olasz márka!
Mert én vettem de hidegen eléggé füstöl meg rohadt büdös!
Fullszintetikus szóval azzal nincs para...
Csak érdekelne pár vélemény!
sztem olaj gond(nekem is dettó ez a problémám).ill azért van mert a lamellák összragadnak.mielőtt beinditanád tedd be 1be,kuplungot húzd be,és tologasd előre hátra amíg a ki nem emel.én ennyit tudok segíteni
Hali mindenkinek!
Én azzal kérdéssel fordulnék hozzátok, hogy a TDR 125 ös motoromon elvileg,az előző tulaj állítása szerint van benne egy elektronikus fojtás (gyári). Arról szól a dolog hogy szinte minden sebbeséget ki lehet pörgetni, 5. ben megy 100-at de 6. ban nem lehet pörgetni annyira és így a vége csak 80Km/h.
Ugye a motorom már majd 11 éves lehetségese még benne a (gyári) fojtás?
És ha igen akkor tudtok-e valami javasolni?
Mégis mennyibe lenne kivetetni belőle?
És bármelyik motoros szerelő, vagy szervíben meg lehet e csinálni?
1/50 keverékkel számolva ami reális lehet kb az aszt jelenti,50liter benzinhez 1 liter olaj 6literes átlag fogyasztás esetén 800km re kellene elfogyni nos neked ez az olaj fogyásod kissé aggasztó hogy ezt hol kell szabályozni azt nem tudom megmondani de ez így nem jó.
Hali! Ismét lenne egy kérdésem! A keverék olajból ha rakok bele egy litert az kb hány Km re elég? Mert raktam bele 1L -t és mentem vele 320Km-t és már világít a visszajelző...ez kicsit aggasztó!
Vagy egyáltalán hány literes az a tartály mert mikor raktam bele 1L-t meg se látszott benne !
Kuplung problémával fordulok hozzátok. A problémám az, hogy hidegen nem emel ki a kuplung. Berakom egyesbe és megindulna előre, dehát lefullad ugye. Ezt egy darabig meg tudtam oldani úgy, hogy pár perc járatás után (3-5 perc) vette a kettest és utána már az egyest is. Utánanéztem sok helyen, nameg kérdezősködtem is sokat és azt mondták, hogy nem jó az olaj. Végigolvastam a fórumot és chevy javaslatára vettem Repsol 2T-be való váltóolajat. A hiba nem szűnt meg, ugyanazt csinálja.
Lejtőről szoktam indulni, így most felhúzom kettőbe, aztán le egyesbe és utána jó a kuplung (még csúszik, amíg be nem melegszik teljesen, utána viszont tökéletes).
Amikor kicseréltem a fékolajat én is észrevettem, hogy pumpáláskor visszaspriccel.Én is azt hittem, hogy gatya lett a munkahenger, de semmi zavarót nem veszek észre azóta sem.Foga fék, mint atom, nem levegősödik vissza, stb.Azt tudom, hogy kurva sokat kellett pumpálni, légteleníteni, hogy jó legyen.Egyébként én úgy csináltam, hogy teletettem a tartályt olajjal, alul kiengedtem a légtelenítőt, hogy follyon le magától az olaj és teljen fel a munkahenger alul, majd elzártam és kezdődött a pumpa...
Nah szétburítottam az egész első "fékrendszert"! Ami nekem feltűnően zavaró hogy mikor leszedtem az olaj tartály fedelét és behúztam a féket ,vissza spriccelt az olaj fent a tartályba...
Nem tudom hogy ez mennyire nagy baj de nemhiszem hogy egészséges...arra gondoltam hogy a felső fékmunkahenger szált el és visszaereszti az olajat egy bizonyos nyomás után... de ebben nem vagyok biztos! erre valami ötlet?!
Hát igen gondolkodtam rajta már hogy szétborítom..csak még nem jutottam el odáig....menni lehet vele csak idegesít!Majd megnézem ha lesz egy kis időm!Kösz a helpet!
Hali!
Megnéztem jobban az enyémet, de nem ilyen keskeny sávban fog azért, mint a képen nálad.Szerintem boríts szét a fékedet, nézdd meg a ferrodolt, munkahengerek mozognak-e, illetve együtt mozognak-e amikor pumpálod.Mozgasd át a hüvelyen a tengelyt, mozog-e rendesen a féknyereg, fékbetét nem akad meg menet közben, amikor nyomja a munkahenger stb...Ja, én kicseréltem múltkor a fékolajat, de marha sokáig kellett légteleníteni, hogy fasza legyen.
Van egy komplett blokkom TZR 125-ből, de mivel megegyezik aTDR-ével gondoltam írok ide,hátha vkinek szüksége van rá, a blokk egyébként egy svájcból behozott mociból van még bontatlan 18ezer km-es.
akkor már értem hogy mért ilyen rohadt büdös!
De itt van olvassátok el ti is!
SYNTSTROKE TTS / TTS ECOBLU
Specifikáció: API:TC, JASO:FC, ISO-L-EGD
Kiszerelés: 1L
Leírás: Csúcsminőségű 100%-osan szintetikus, előoldott kenőanyag az új generációs lég- és vízhűtéses kétütemű motorokhoz, illetve az un. autolube ( olajbefecskendezős ) kétütemű motorokhoz is.
Ugyanezzel az adatokkal rendelkező TTS ECOBLU eper, vadvirág, mentol illattal.
Ez valami Olasz márka!
Mert én vettem de hidegen eléggé füstöl meg rohadt büdös!
Fullszintetikus szóval azzal nincs para...
Csak érdekelne pár vélemény!
Én azzal kérdéssel fordulnék hozzátok, hogy a TDR 125 ös motoromon elvileg,az előző tulaj állítása szerint van benne egy elektronikus fojtás (gyári). Arról szól a dolog hogy szinte minden sebbeséget ki lehet pörgetni, 5. ben megy 100-at de 6. ban nem lehet pörgetni annyira és így a vége csak 80Km/h.
Ugye a motorom már majd 11 éves lehetségese még benne a (gyári) fojtás?
És ha igen akkor tudtok-e valami javasolni?
Mégis mennyibe lenne kivetetni belőle?
És bármelyik motoros szerelő, vagy szervíben meg lehet e csinálni?
Elég ciki mikor indulna az ember és lefullad
valamint keresnék kuplung és fordulatszámmérő bowdent/spirált
a spirált akkor kapok a cma motor-nál?
a kuplungnak meg jó az etz 125/250 is?
Köszi előre is ;)
Vagy egyáltalán hány literes az a tartály mert mikor raktam bele 1L-t meg se látszott benne !
Kuplung problémával fordulok hozzátok. A problémám az, hogy hidegen nem emel ki a kuplung. Berakom egyesbe és megindulna előre, dehát lefullad ugye. Ezt egy darabig meg tudtam oldani úgy, hogy pár perc járatás után (3-5 perc) vette a kettest és utána már az egyest is. Utánanéztem sok helyen, nameg kérdezősködtem is sokat és azt mondták, hogy nem jó az olaj. Végigolvastam a fórumot és chevy javaslatára vettem Repsol 2T-be való váltóolajat. A hiba nem szűnt meg, ugyanazt csinálja.
Lejtőről szoktam indulni, így most felhúzom kettőbe, aztán le egyesbe és utána jó a kuplung (még csúszik, amíg be nem melegszik teljesen, utána viszont tökéletes).
Remélem valaki tud valamit segíteni!
Üdv: Tanker
Nem tudom hogy ez mennyire nagy baj de nemhiszem hogy egészséges...arra gondoltam hogy a felső fékmunkahenger szált el és visszaereszti az olajat egy bizonyos nyomás után... de ebben nem vagyok biztos! erre valami ötlet?!
Megnéztem jobban az enyémet, de nem ilyen keskeny sávban fog azért, mint a képen nálad.Szerintem boríts szét a fékedet, nézdd meg a ferrodolt, munkahengerek mozognak-e, illetve együtt mozognak-e amikor pumpálod.Mozgasd át a hüvelyen a tengelyt, mozog-e rendesen a féknyereg, fékbetét nem akad meg menet közben, amikor nyomja a munkahenger stb...Ja, én kicseréltem múltkor a fékolajat, de marha sokáig kellett légteleníteni, hogy fasza legyen.