ja és megtudná vlaki mondani h a szívó csonkon gumirészén mi az a műanyag tartály szerű vlami...? Nem jöttem még rá...mrá amire a karbit rakod rá gumi szívócsonk...azon van vlami tartályszerű---
na most kiderült az igazság! leszedtem teljesen a karbit megnéztem alaposabban és az a kis fém lapocska ami az úszóra van rátéve h tudd szabályozni a benyó szintet, na az a lap elfáradt az állításoktól és már annyira könnyen hajlott h az úszó már magától elállította...majd végül le is tört...szóval most kell nekem:
-Delorto phbh 28as karbiba úszó, benzin szint állító tűszeleppel együtt és az a műanyag benzin ház(tálka) mert a túlfolyó csövének egy része le is van törve....
Passz ha elvileg beállítottad a benzin szintet akkor már jónak kéne lenni (elvileg) ha csak az volt a baja. De azt írtad hogy nehéz az úszó az valószínűleg lyukas és megtelhetett , amikor állítottad (kifolyt) mikor pedig visszaraktad akkor megint megtelt és utánna hogy nem zárta el a benzin útját megtelt a karbi és megszívhatta magát a motor. Szerintem.
Na most beállítottam a benzin szintet...nem folyt.Azután egy jó 20 kilométert mentem vele jól kihúzattam meg akartam nézni h mennyit megy végre lassítanom kellett vissza engedtem a fordulatot és ahgy ráhúztam a gázt, fulladt lehorkolt majd le is állt a motor.......karbihoz néztem és folyt a benzinem már megint a túlfolyón...besem tudtam indítani 3 kilométeren keresztül toltam hazáig a motort terepen...
ja és olyan nem lehet h lent maradt az úszó mert megszorult vagy ilyesmi? mert ilyet simsonnál tapasztaltam egyszer és olyankor meg kellett kocogtatni az úszó házatés már fel is pattant...stb
A benzin szintet úgy tudod állítani: az úszónál van egy kis lapocska aszem és azon kel állítani feljebb vagy lejebb hogy zárja a karbiba folyó benzint. Ha jól emlékszem mert már vagy ezer éve csináltam utoljára.
Ha nehéz az úszó az gond mert valószínűleg valahol ki van lyukadva és belefolyt a benzin és akor nem birja felemelni a bezinszint tetejére. ((azt hiszem))
Valószinűleg úszót is kell cserélni.
De azt megnéztem felhajtottam az úszót benzincsap megnyit és nem folyt...szóval az jó viszont az úszóm elég nehéz nem-e nem tudja teljesen felnyomni a benya az úszót és azért folyik még midig a túlfolyón...ja és a benzin szinted optimálisan hogy tom beállítani?
na most meg egyszer csak megállt alattam és folyt a benzin mint állat a túlfolyón... előtte már amnagyon jól ment meg minden pörgött és húzott 3ezertól 9-10 ezerig....de valami aztán nagyon elállítódótt a karbiban....az úszózinten állítottam...jólett....majd mászkáltam vele egy kicsit és megint kihúzattam(nem sajnáltam) és aztán megint folyik szintén a túlfolyón a benya a karbiból....
Van ötleted h mi lehet a gond?!
na még ma megtudtam nézni és az aksim már szar mert csak 12.4 töltés van benne vagy mi és én úgytom h többnek kéne akkor is...szal nem lehetettt feltölteni...kell egy új aksi am melegen és kihúzatgatva tökéletes a póver nyitása egyenletesen húz ahogy kell egy jól beállított pówernak csak hidegen még kisem pörög és füstöl mint állat...ja a kipuff ki van belezve előző tulaj műve....
JA és mikor rárakom gyújtásra akk hallani hogy nyit zár meg még akkor félig kinyit...szóval nem hiszem h szorulna.vagy retkes vagy aksi..ha aksi akkor most már jónak kéne lennie de majd holnap
ja és az előő gazdij amondta h keveset használta és neme tényleg csak a karbit kéne kitakarítani...dehát azért ennél már a karbit sem olyan levenni mint egy simsonon
az aksim szar volt de csak annyira h az önindító nem ment rajta...ma töltöttem fel és jó az önindító de még nem néztem meg h mit reagál erre ....nem volt már rá időm...de majd hnap megnézem
Hát hülyeséget nem akarok mondani, de hallottam már olyat, hogy fordítva volt bekötve a power...Én úgy tudom, az a tuti beállítás, ha leveszed a kipufogót és bevilágítasz, akkor alaphelyzetben teljesen nyitva van.Gyújtáson bezár-kinyit, majd beáll félig nyitott állapotba.Állítólag ez az alapbeállítás, innentől lehet játszani, hol nyisson. A karburátort is meg kellene nézni, ha sokat áll a moci, leül a sok rücsök és nem megy át a fúvókákon, illetve a benzin-levegő minőségi keverésén is lehet kell állítanod, bár az magától nem szokott elállítódni.Ha tévednék javítsatok ki!
hali mindenkinek! tegnap vettem egy tdr 125 öst és vlami van a powerjával legalább is én aztjiszem h azzal van a gond: hidegen természetesn melegítem 5-10 pecig aztán kicsit forgatom 3 ezer-4ezer-/5-6/ és ekkor nagyon füstöl valmint efölé nagyon lassan megy csak....aztán elindultam vele kicsit jártam 3 4 ezres fordulaton egykét kört, aztán ki akartam húzatni...szép lassan 8 ezerig forgott utána vissza...mégegyszer és akkor már gyorsabban felment 8-9 ig húzott is már, majd mégegyszer és érezhetően nyitott a power.. na de! ennyire hosszant kell bemelegíteni vagy vlami baj van? SEGÍTS ha TUDSZ! THX
msn:____tomas19941231@hotmail.com___
Anyagbeszerzés .
-Delorto phbh 28as karbiba úszó, benzin szint állító tűszeleppel együtt és az a műanyag benzin ház(tálka) mert a túlfolyó csövének egy része le is van törve....
ja és olyan nem lehet h lent maradt az úszó mert megszorult vagy ilyesmi? mert ilyet simsonnál tapasztaltam egyszer és olyankor meg kellett kocogtatni az úszó házatés már fel is pattant...stb
Valószinűleg úszót is kell cserélni.
Van ötleted h mi lehet a gond?!