Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

kösz! most már tudom:)
A szívócsonkon a Y.E.I.S áramlás módosító kütyü van, hogy a motor minél egyenletesebben adja le a teljesítményét,nyomatékát.
!Keresek! Delorto PHBH 28 as karbiba úszót!Sürgős!
msn:____tomas19941231@hotmail.com___
eddig még csak a TDR eken láttam..:)
ja és megtudná vlaki mondani h a szívó csonkon gumirészén mi az a műanyag tartály szerű vlami...? Nem jöttem még rá...mrá amire a karbit rakod rá gumi szívócsonk...azon van vlami tartályszerű---
Végre rájöttél mi a baja gratulálok akkor adottt a feladat.
Anyagbeszerzés .
na most kiderült az igazság! leszedtem teljesen a karbit megnéztem alaposabban és az a kis fém lapocska ami az úszóra van rátéve h tudd szabályozni a benyó szintet, na az a lap elfáradt az állításoktól és már annyira könnyen hajlott h az úszó már magától elállította...majd végül le is tört...szóval most kell nekem:
-Delorto phbh 28as karbiba úszó, benzin szint állító tűszeleppel együtt és az a műanyag benzin ház(tálka) mert a túlfolyó csövének egy része le is van törve....
De ez csak az én szerény véleményem.
Passz ha elvileg beállítottad a benzin szintet akkor már jónak kéne lenni (elvileg) ha csak az volt a baja. De azt írtad hogy nehéz az úszó az valószínűleg lyukas és megtelhetett , amikor állítottad (kifolyt) mikor pedig visszaraktad akkor megint megtelt és utánna hogy nem zárta el a benzin útját megtelt a karbi és megszívhatta magát a motor. Szerintem.
Na most beállítottam a benzin szintet...nem folyt.Azután egy jó 20 kilométert mentem vele jól kihúzattam meg akartam nézni h mennyit megy végre lassítanom kellett vissza engedtem a fordulatot és ahgy ráhúztam a gázt, fulladt lehorkolt majd le is állt a motor.......karbihoz néztem és folyt a benzinem már megint a túlfolyón...besem tudtam indítani 3 kilométeren keresztül toltam hazáig a motort terepen...
ja és olyan nem lehet h lent maradt az úszó mert megszorult vagy ilyesmi? mert ilyet simsonnál tapasztaltam egyszer és olyankor meg kellett kocogtatni az úszó házatés már fel is pattant...stb
A benzin szintet úgy tudod állítani: az úszónál van egy kis lapocska aszem és azon kel állítani feljebb vagy lejebb hogy zárja a karbiba folyó benzint. Ha jól emlékszem mert már vagy ezer éve csináltam utoljára.
Ha nehéz az úszó az gond mert valószínűleg valahol ki van lyukadva és belefolyt a benzin és akor nem birja felemelni a bezinszint tetejére. ((azt hiszem))
Valószinűleg úszót is kell cserélni.
De azt megnéztem felhajtottam az úszót benzincsap megnyit és nem folyt...szóval az jó viszont az úszóm elég nehéz nem-e nem tudja teljesen felnyomni a benya az úszót és azért folyik még midig a túlfolyón...ja és a benzin szinted optimálisan hogy tom beállítani?
Tűszelep az úszónál nem zár...szerintem.
na most meg egyszer csak megállt alattam és folyt a benzin mint állat a túlfolyón... előtte már amnagyon jól ment meg minden pörgött és húzott 3ezertól 9-10 ezerig....de valami aztán nagyon elállítódótt a karbiban....az úszózinten állítottam...jólett....majd mászkáltam vele egy kicsit és megint kihúzattam(nem sajnáltam) és aztán megint folyik szintén a túlfolyón a benya a karbiból....
Van ötleted h mi lehet a gond?!
hali! Kérdésem lenne hogy melegen huzatom neki személlyel és 8ezernél oan mintha tiltana...egyszerűen nem forog tovább!lehet olaj gond?
Reggelt.Azt nemszereti ha kivan belezve a kipuf
hali az enyémben gyárilag 12V/4-5Ah aksi van
na még ma megtudtam nézni és az aksim már szar mert csak 12.4 töltés van benne vagy mi és én úgytom h többnek kéne akkor is...szal nem lehetettt feltölteni...kell egy új aksi am melegen és kihúzatgatva tökéletes a póver nyitása egyenletesen húz ahogy kell egy jól beállított pówernak csak hidegen még kisem pörög és füstöl mint állat...ja a kipuff ki van belezve előző tulaj műve....
JA és mikor rárakom gyújtásra akk hallani hogy nyit zár meg még akkor félig kinyit...szóval nem hiszem h szorulna.vagy retkes vagy aksi..ha aksi akkor most már jónak kéne lennie de majd holnap
ja és az előő gazdij amondta h keveset használta és neme tényleg csak a karbit kéne kitakarítani...dehát azért ennél már a karbit sem olyan levenni mint egy simsonon
az aksim szar volt de csak annyira h az önindító nem ment rajta...ma töltöttem fel és jó az önindító de még nem néztem meg h mit reagál erre ....nem volt már rá időm...de majd hnap megnézem
Szia.Lehet szorul vagy szétlazult a kétfél(azt gyorsan megnézném!),de lehet aksi vagy vezérlő hiba is.
Hát hülyeséget nem akarok mondani, de hallottam már olyat, hogy fordítva volt bekötve a power...Én úgy tudom, az a tuti beállítás, ha leveszed a kipufogót és bevilágítasz, akkor alaphelyzetben teljesen nyitva van.Gyújtáson bezár-kinyit, majd beáll félig nyitott állapotba.Állítólag ez az alapbeállítás, innentől lehet játszani, hol nyisson. A karburátort is meg kellene nézni, ha sokat áll a moci, leül a sok rücsök és nem megy át a fúvókákon, illetve a benzin-levegő minőségi keverésén is lehet kell állítanod, bár az magától nem szokott elállítódni.Ha tévednék javítsatok ki!
hali mindenkinek! tegnap vettem egy tdr 125 öst és vlami van a powerjával legalább is én aztjiszem h azzal van a gond: hidegen természetesn melegítem 5-10 pecig aztán kicsit forgatom 3 ezer-4ezer-/5-6/ és ekkor nagyon füstöl valmint efölé nagyon lassan megy csak....aztán elindultam vele kicsit jártam 3 4 ezres fordulaton egykét kört, aztán ki akartam húzatni...szép lassan 8 ezerig forgott utána vissza...mégegyszer és akkor már gyorsabban felment 8-9 ig húzott is már, majd mégegyszer és érezhetően nyitott a power.. na de! ennyire hosszant kell bemelegíteni vagy vlami baj van? SEGÍTS ha TUDSZ! THX