Megnéztem a 19-es binget,hiányzik a fedél,kehelycső+fúvóka,és az alapjárati csavar.Nem kopott,de valami barom megütötte,vagy megnyomta azt a részét,ahol a tolattyú csúszik(magyarul beleragad). Találtam még egy kis zündapp hűtőt,ford.szám mérőt,és biztosan jönne elő pár neked való aprólék.Ha érdekel küldj egy e-mail-t(caferacer@citromail.hu).Nekem ezek feleslegesek,csere-bere mehet!
Akkó ott nem gut valami!Ne hanyagold és várd a gyógyulást ha fáj!
Nézesd meg! ct,mri,ultrahang megint! Sajnos manapság több orvosi vélemény kell, a pontos diagnózishoz de ezt neked nem kell ecseteljem...
Kell mert nem vicces!
Járok gyógyba, itt a Dandár van a legközelebb, az is jó.
De mikor Csegén voltunk megbeszélni a jövő évet, és fürödtünk is egy pár órácskát...na az tett csodát. Akkor vettem le ezt a szart. Azt hittem ennyire jól állunk. Csak 3-4 nap után elmúlt a hatása...
Hinnye de szakossan fogalmaz itt valaki. Rá kellett kelessek a guglin, hogy mit akarsz.
Köszönöm, lassan javulok. Most megint rosszabb, hordom ezt a szar páncélt.
Ha meg lehet cserélni csak helyben próba idejére a két karbit, akkor tedd meg, felteszem azért csepeg, mert túlfolyik a karbi, vélhetően az az oldal sokat is kap ettől azérthidegeb az a cső.
(nem ütődik a blokkhoz a karbi?)
Megtisztelő,hogy engem kérdezel, de kéthengeres ügyeben itt sokkal pengébb szakik vannak mint én.
(mindemellett azt gondolom, a könyök nyilván megfoghatatlanul meleg, tehát az még csak közelítőleg sem tudod, hogy ott mennyire egyforma.
A végén, ahol a gáz már sokkal hidegebb ott egzaktabb eredményt ad a tapizás.
Ha fogásra is erősen különbözik a hátsó kúpnál, akokr vélhetően tényleg nem egyforma valami. Jó kérdés, hogy a henger reszelése, a fej, vagy simán beállítás miatt.
(Péterbának van erre elképesztően jó füle, én még semmit sem hallotam kakucson, amikor ő már csóválta a fejét, hogy nem jó.)
A legjobb megoldás két fügetlen kipugáz hőmérő volna.
Ilyesmi mérésre alkalmas vlamit például a Conrad shopban lehet találni, oylat vegyél ami 300 fokig mér ezzel hátul már tudsz mérni belógatva is.
(elöl lenne igazán jó mérni, csak a valós kipugáz hőmérő jó drága, a mondott Conrdos cucc viszont alkalmas az iylen galibák felderítésére még úg is, hogy csak hátul tudsz mérni)
Kéthengeeseknél szinte bármi hbánál ellehet játszani a részleges alkatrszcserét, amiből kiugrik, hogy mi okozza a cirkuszolást.
Felcsseréled a két csövet, ha átmegy a hiba, akkor a kipu csinálja, ha nem, mzs tovább, felcseréled a pipát (ha a gyújtás oylan hogy ezt engedi) felcseréled a akrbikat satöbbi. Ha semmiylen cserére nemkötözik át a hiba, akkor ehet gyanakodni, fejre hengerre.
Nagyon zárójelben mondom, hogy a csövet nem előnyös ennyire megtröni. Gondolom egyenes kúpokból csináltad fűrészeléssel. Legközelelbb egy eg türtést ossz el több vágásra, szebb is, és jobb is.
Naszoval csepeg a benzin a hidegebb csőhöz való karbi olajbevezető csöven néhanéha ennekis köze lehet hozzà gondolom
esetleg te vagy a többieknek mi a tippje erre a jelenségre?!
A REZONATOR NEM SZÉP ELSÖ ILYEN KOKÁNYOLASOM 0,5MM ES LEMEZBŐL A MASODIK IS KESZÜL MAR AZ 0,8 LEMEZBŐ SZEBB KIVITEL LESZ az első az csakamolyan gyakorlas volt..
Üdv mzoli olyan kerdessel fordulok hozad az rd 350 el kapcsolatban h jâr mindekét henger de a ball henger rezonatorja hidegebb mint a jobb .a jobb rezó veget alig lehet tapizni a ballt pedig elviselhetö melegsegű . A könyökcsöveknél kb egyforma de a vege fele nagy kölönbseg van
üzem anyag problema ? ? Vagy masfele is keresgeljek hibat, a rezokat en csinaltam elvileg egyforma bar a kanyargas miatt lehetbene difi max 2mm de igyekeztem a legpontosabban dolgozni(első rezom iszonyat ronda varratokkal)
Olyant vettem észre a ball karbin h az olajbevezető csövon nehe benzin csepeg és az a
Nézesd meg! ct,mri,ultrahang megint! Sajnos manapság több orvosi vélemény kell, a pontos diagnózishoz de ezt neked nem kell ecseteljem...
Kell mert nem vicces!
De mikor Csegén voltunk megbeszélni a jövő évet, és fürödtünk is egy pár órácskát...na az tett csodát. Akkor vettem le ezt a szart. Azt hittem ennyire jól állunk. Csak 3-4 nap után elmúlt a hatása...
http://www.demjengyogytermal.h...
Köszönöm, lassan javulok. Most megint rosszabb, hordom ezt a szar páncélt.
És akkor ott falsol.
(nem ütődik a blokkhoz a karbi?)
(mindemellett azt gondolom, a könyök nyilván megfoghatatlanul meleg, tehát az még csak közelítőleg sem tudod, hogy ott mennyire egyforma.
A végén, ahol a gáz már sokkal hidegebb ott egzaktabb eredményt ad a tapizás.
Ha fogásra is erősen különbözik a hátsó kúpnál, akokr vélhetően tényleg nem egyforma valami. Jó kérdés, hogy a henger reszelése, a fej, vagy simán beállítás miatt.
(Péterbának van erre elképesztően jó füle, én még semmit sem hallotam kakucson, amikor ő már csóválta a fejét, hogy nem jó.)
A legjobb megoldás két fügetlen kipugáz hőmérő volna.
Ilyesmi mérésre alkalmas vlamit például a Conrad shopban lehet találni, oylat vegyél ami 300 fokig mér ezzel hátul már tudsz mérni belógatva is.
(elöl lenne igazán jó mérni, csak a valós kipugáz hőmérő jó drága, a mondott Conrdos cucc viszont alkalmas az iylen galibák felderítésére még úg is, hogy csak hátul tudsz mérni)
Kéthengeeseknél szinte bármi hbánál ellehet játszani a részleges alkatrszcserét, amiből kiugrik, hogy mi okozza a cirkuszolást.
Felcsseréled a két csövet, ha átmegy a hiba, akkor a kipu csinálja, ha nem, mzs tovább, felcseréled a pipát (ha a gyújtás oylan hogy ezt engedi) felcseréled a akrbikat satöbbi. Ha semmiylen cserére nemkötözik át a hiba, akkor ehet gyanakodni, fejre hengerre.
Nagyon zárójelben mondom, hogy a csövet nem előnyös ennyire megtröni. Gondolom egyenes kúpokból csináltad fűrészeléssel. Legközelelbb egy eg türtést ossz el több vágásra, szebb is, és jobb is.
esetleg te vagy a többieknek mi a tippje erre a jelenségre?!
A REZONATOR NEM SZÉP ELSÖ ILYEN KOKÁNYOLASOM 0,5MM ES LEMEZBŐL A MASODIK IS KESZÜL MAR AZ 0,8 LEMEZBŐ SZEBB KIVITEL LESZ az első az csakamolyan gyakorlas volt..
üzem anyag problema ? ? Vagy masfele is keresgeljek hibat, a rezokat en csinaltam elvileg egyforma bar a kanyargas miatt lehetbene difi max 2mm de igyekeztem a legpontosabban dolgozni(első rezom iszonyat ronda varratokkal)
Olyant vettem észre a ball karbin h az olajbevezető csövon nehe benzin csepeg és az a