Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

évek óta tervezem hogy végignézem az összest megtörtént hasznos volt azért el dolgoztam volna egy kicsit van egy öreg ismerősöm megmutatom neki hátha felismer egy két volt kollégáját.
Karbicseket körül kérdezem.
Nagyon ügyi főnök! Még a végén a fa alá kerül A gyári futóművekhez szoktam. Nekem mind 1. Viszont ha egyszer lenne jó fékem is hmmm.
sok apró dolog viszi az idöt de rajta vagyok hogy versenyképes legyen mindennap foglalkozok vele, ez most a feladat,Aproságok vannak amik viszik az idöt ,nem a blokk meg a teljesitmény az rutin de jó lenne 32 delortó, a gyujtás a fiokba , csö 80% végig kell varni
futómü ?
az ugyan az , de méert érdekes
Ne fáradjon vele mester. Induljon be oszt annyi. Csak gázadásra szakítsa ki a szempilláimat a gyorsulás Jön a tél, főleg a Karácsony, majd a fa alatt rászegelek mindent.
és a henger is kompatibilis? csak mer az egyik YPVS a másik nek.
nem mondtam de ezüstözött prox kosarat használok mindenbe, elfogyott a japó ezüst kosár.
nézzél már használható dréglifet ma megmértem a 200 1-2 dolgot
mert keleni fog hogy lehessen ráülni normálisan a motorra
Rémlésem szerint a "P12 féle" kipuff gyárilag szerelve kéthengereseken csak a Luxokon és a P24-esen volt, meg talán az angol exporton amin mérföldes óra volt.
A jelenség az volt mint a gyári P20 karnál, a görgős kosár elkoptatta a hajtókar alsó szemben azt a részt ahol fut...
Áll. valami 3 ezret futott, és ez után úgy nézett ki mint a Gyári 20-as kar ami 10-15 ezret futott.
A TKRJ karban olcsó acélkosaras görgő van, a Proxban meg az "ezüstözött", ha már valaki minőségre hivatkozik, akkor nem kérdés melyiket kell beraknia.

Olaj keverésnél meg az a lényeg, hogy az adott használatnál meg legyen a megfelelő vastagságú olaj film réteg!
Előfordulhat, hogy 1:50-es keveréknél bőven van film vastagság és 1:20-asnál meg nem elegendő...
Marhára összetett a dolog, nem is érdemes ezen vitatkozni mert kevesen értik az összefüggéseket és csak hitetlenkednek ezen.
Arról nem is beszélve, hogy olaj és olaj közt ég és föld lehet a különbség.
találtam má 1et a flansnibol nem teljesen uojan de minden méret stimmel
te most mi van 350-essel néztél hozzá esetleg dugot másikat ha elolvasztod?
a világon sehol se kapnak korlátlan lehetőséget a fejlesztök,
mert a pénz dominál az eladhatoság.
látod látod pedig a csabás 1sorban azt a p20-21 fejlesztette ki
csak egy kicsivel késöbb használták a p12-re mert az is jobb volt vele.
harc volt ez az elejétől a végéig az a sok mester korlátlan lehetőséget kapott volna miket lehetett volna alkotni én úgy vagyok vele hogy első körben a pannónia a szívügyem.
Akkor jó helyen kopogtatsz Flóri!
A Maestro,Dimma (suzu777)
Fritz Gyuribácsi ,Csepelen a kísérletiben dolgozott,míg be nem zárt ...
5:23-tól, 5:56-ig róla szól a film!
http://youtu.be/DTS3OyO8HXE
apám 78-ba vett egy gyönyörű p12-est ugyan ilyen sárgát 82-ben avval vizsgáztam nem sokára ellopták de akkorra már volt a pincébe vagy öt p20-21 és utánna a többi 15 kb 10-15 évig foglalkoztam és rengeteget motoroztam velük túlnyomó részt pécsen de én a mai napig nem láttam p21-et nari sárgába ez nem jelent semmit végül is de ez pont olyan dolog mint a szalámi végű kipuf régen csak p12-esen láttam most meg sokat látni 20-21-eseken és azt mondják hogy eredetileg is az volt rajta mondjuk ócsóbb meg könyebb utángyártani az igazságot már csak a nagy öregek tudják.
mintha festettek volna p21-t is ilyen kukásra,probaképp hogy milyen lessz mikor a p12 elkezdték gyártani ilyen szinben.
Azt hiszem de nem esküszöm meg rá hogy nem volt jó minöségü festék a gyárba a kukásoknál meg picsa sok volt onné vették
de nem 100%
persze ennek oka van, a jó öreg könyv szerint is 1:25 keverék kell bele és mindenki 1:50 jár mert az olaj szintetikus. a yamaha levegös de még a régi tz is 1:20 keverést kiván a régi ment az ásványi castrollal a mostani is castrol r de szintetikus. nem is áll meg nem ragad 2 szezont kibir a hajtokar még ugyis hogy többet forog meg több a nyomaték is. szép szürke száraz a csö vége azt annyi. Más ugy keveri ahogy akarja.
Tiszteletem mester!
Hajtókart írtam, az már ránézésre sem valami szép, és láttuk már pár ezer alatt csúnyán megkopni Pannóniában ...
Valami 10 ezer körül volt akkor darabja, a minőségi meg 18 ezer, szóval tényleg nem volt olyan olcsó mint amennyire szar volt
Nem látom okát ennek az árnak a felsorolt alkatrészek miatt ...