Hát, lehet. Egy órával ezelőtt jó melegen elküldtem az eggyik fő megrendelőm UPC üzemeltetési igazgatóját.....fél ár feléért nem kívánok dolgozni... Felmondtam a picsába! Most meg az van, hogy beszéljünk már személyesen megint. Persze...enyém családi vállalkozás alacsony költségvetéssel, nem talál olyan céget aki annyiért tudná csinálni, mint mi. Most meg vakarózik!
Csak a külsőt láttam, nagyon szép, igényes. Pöfögni nem hallottam. Két max három éve elkapkodták volna. Ma is, csak nincs rá lóvé már senkinek. Totális a csóróság. Minden haverom panaszkodik. Nálam is úgy fest bebaszik a hét éve futó céges melóm. A végén örülhatek, ha versenyezhetek jövőre....
A levegösbe, belül nincs nagyon utángyártott cucc a p20 kuplungja nem jó bele. A csapágyakbol is mindenki koyot használ a ftengely szimering meg csak a gyári megy bele. marad a dugo meg a htókar.
simson ilen szempontból jó iskola, mert ha eldobod a féket már pofára is estél mert csillapítatlan (gyárilag:) az eleje
kirugózik és el is megy elöl azonnal.
További örömöt jelentenek a keresztirányú hintázások, megdöbbentpen nyeklik nyaklik az egész, ráadásul nem egyet nyeklik kanyarban, hanem ha kihozzák a sodrából meg sem nyugszik egész kanyarban hintázik.
Ha jó szögből kapsz le egy nem is annyira bedöntött simsont, lehet látni, hogy hótra két nyomon fut kanyarban a két kerék:)
Hasonló élményt lehet átélni az elfuserált kiselefánton (MZ Trophy) az is olyn, mint ha 10 centi sárban motoroznál:)
Nagyon köszi! Zolikának is igaza van Nézegettem vidimet....cibálom mint a....hirtelen kapom el a féket és utánna rátépem. Szerencse, hogy még nem esett eső a futamokon Ilyen fakézzel tuti eldobtam volna
Így "látatlanban" csak okoskodni lehet , szóval csak annyit tudok mondani, hogy kigyorsításnál hasalj rá a motorra amennyire csak tudsz, felső testedet told be a kanyar irányába (Stoner képe lebegjen a szemed előtt, pl. http://photos.motogp.com/2012/... :) ), ill. nagyon figyelj a gázkezelésre.
Utóbbi alapszabálya (by Keith Code): "Once the throttle is cracked on, it is rolled on evenly, smoothly, and constantly throughout the remainder of the turn." Kb.: amint elkezded rányitni a gázt, egyenletesen, finoman és folyamatosan nyitod tovább a kanyar hátralévő részében. Itt egyedül a "finoman", ami változhat egyes kanyaroknál, van, ahol gyorsan rá lehet tépni a tüzet. A szabályból nem csak az következik, hogy nem tépheted rá lapra döntve hirtelen a gázt, hanem az is, hogy ha elkezd megcsúszni, nem csukhatod el hirtelen. Ezt persze még hosszasan tovább lehet magyarázni, ha az angol nem jelent problémát, olvasd el Keith Code: A Twist Of The Wrist c. könyvét, vagy/és nézd meg az ugyanilyen című (asszem) 2010-es DVD-jét. Az említett szabály az első helyen szerepel, de van még több hasznos. Ill. ami a könyvben zseniális, hogy a túlélési reflexek oldaláról közelíti meg a problémákat. Ha elolvasod és utána megfigyeled, hogy mit csinálsz, rengeteg hibát fel fogsz fedezni, amit említ. Onnantól kezdve, hogy tisztában vagy ezekkel, lehet rá gyakorolni.
lehet, hogy Kisdió fékez még amikor már teszi a gázt, te meg eldobod a féket és rábaszod a tüzet.
NEki nem tud behintálni, mert még fékez, neked meg de, mert a fékezés után a kirugózásra még ráteszel azzal, hogy rátéped a gázt.
csak óvatosan nekem a balos henger ötezerig ment felette megállt mire végigzongoráztam az összes lehetőséget a hajtókarnak annyi szétszedés után kiderült olyan száraz volt hogy porzott tehát nem kapott üz anyagot vagy kenést még nem csináltam meg szerintem ilyen tipusu próbálgatásnál valahogy ell kellene hogy van e kenése a főtengelynek.
Megvan a hiba :) marelli gyertya .....
Kint van bent neha szikra... Amikor volt akor pont a bal hengerben es ott ment visza melegen a jobba akkor meg nem ... Két ngk megoldotta a dolgot bar egyik 6 os masik 10 es de inditani jo holnap veszek bele új ngk kat:)
Üdv. Jó tanács kellene. Nagyon tanulságos volt, hogy a két óráson a KisDió-ment a motorommal. Mondtam neki, hogy megint nagyon megcsúsztam, csúszik a gumi. (Utcai gumikkal mentünk.) Mondta, hogy neki eggyátalán nem csúszik.Egész évben problémát okozott, hogy a versenyeken mindig( ! ) 7-10 körben a motor hátúlja főleg bal, de a jobbos kanyarban is hirtelen kifarolva megcsúszik. Volt, hogy úgy megcsúszott, hogy az eleje is csapkodni kezdett a motornak. Pár kanyar után megint. Vissza veszek a tempóból 1-2 kört,( vissza hül a gumi? ) utánna a verseny végéig újra tolhatom neki nem farol meg.Az első kerék soha nem csúszik meg! Az első gumim a 125-ös motorokon szinte kivétel nélkül langyos a hátsó szinte forró. A 200-on jobb a helyzet, rsw gumik + a hátúlját 1 cm-el lejebb került az új gátlóval, de ha megtörténik, úgyan ezek a tünetek csak még agresszívabban történik a dolog. Próbálkoztam gumi nyomással varjálni, de akkor is ez van. Mind a három motoron produkálom ezt. Kakucson Mihu megelőzött, előtte kétszer már megcsúsztam, azonnal próbáltam utánna menni és majdnem ledobott a bringa megint....na onnan vissza vettem és 54-55 -ös körökkel nyomattam végig. Ha Diónak nem csúszik, akkor nem a motorral vagy motorokkal van a gond mit ahogy azt hittem, hanem nálam nem stimmöl valami. Valami okosságot valaki? Jó hosszú lett.
4419
kirugózik és el is megy elöl azonnal.
További örömöt jelentenek a keresztirányú hintázások, megdöbbentpen nyeklik nyaklik az egész, ráadásul nem egyet nyeklik kanyarban, hanem ha kihozzák a sodrából meg sem nyugszik egész kanyarban hintázik.
Ha jó szögből kapsz le egy nem is annyira bedöntött simsont, lehet látni, hogy hótra két nyomon fut kanyarban a két kerék:)
Hasonló élményt lehet átélni az elfuserált kiselefánton (MZ Trophy) az is olyn, mint ha 10 centi sárban motoroznál:)
http://youtu.be/ge8OySkuf8A
http://youtu.be/mBSROgNzYV4
Utóbbi alapszabálya (by Keith Code): "Once the throttle is cracked on, it is rolled on evenly, smoothly, and constantly throughout the remainder of the turn." Kb.: amint elkezded rányitni a gázt, egyenletesen, finoman és folyamatosan nyitod tovább a kanyar hátralévő részében. Itt egyedül a "finoman", ami változhat egyes kanyaroknál, van, ahol gyorsan rá lehet tépni a tüzet. A szabályból nem csak az következik, hogy nem tépheted rá lapra döntve hirtelen a gázt, hanem az is, hogy ha elkezd megcsúszni, nem csukhatod el hirtelen. Ezt persze még hosszasan tovább lehet magyarázni, ha az angol nem jelent problémát, olvasd el Keith Code: A Twist Of The Wrist c. könyvét, vagy/és nézd meg az ugyanilyen című (asszem) 2010-es DVD-jét. Az említett szabály az első helyen szerepel, de van még több hasznos. Ill. ami a könyvben zseniális, hogy a túlélési reflexek oldaláról közelíti meg a problémákat. Ha elolvasod és utána megfigyeled, hogy mit csinálsz, rengeteg hibát fel fogsz fedezni, amit említ. Onnantól kezdve, hogy tisztában vagy ezekkel, lehet rá gyakorolni.
lehet, hogy Kisdió fékez még amikor már teszi a gázt, te meg eldobod a féket és rábaszod a tüzet.
NEki nem tud behintálni, mert még fékez, neked meg de, mert a fékezés után a kirugózásra még ráteszel azzal, hogy rátéped a gázt.
Kint van bent neha szikra... Amikor volt akor pont a bal hengerben es ott ment visza melegen a jobba akkor meg nem ... Két ngk megoldotta a dolgot bar egyik 6 os masik 10 es de inditani jo holnap veszek bele új ngk kat:)
http://youtu.be/-WyX_tsgIro