Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

.... Végül nem jöttél a két órásra. Nem voltál jól? Amúgy javul a hátad?
Na akkor mond meg a gyökérnek, hogy a Lecso az UPC 29-es körzetből üdvözli a rabló kurva édesanyját is.
Hát, lehet. Egy órával ezelőtt jó melegen elküldtem az eggyik fő megrendelőm UPC üzemeltetési igazgatóját.....fél ár feléért nem kívánok dolgozni... Felmondtam a picsába! Most meg az van, hogy beszéljünk már személyesen megint. Persze...enyém családi vállalkozás alacsony költségvetéssel, nem talál olyan céget aki annyiért tudná csinálni, mint mi. Most meg vakarózik!
Jövőre má a fű se nő?
Csak a külsőt láttam, nagyon szép, igényes. Pöfögni nem hallottam. Két max három éve elkapkodták volna. Ma is, csak nincs rá lóvé már senkinek. Totális a csóróság. Minden haverom panaszkodik. Nálam is úgy fest bebaszik a hét éve futó céges melóm. A végén örülhatek, ha versenyezhetek jövőre....
A levegösbe, belül nincs nagyon utángyártott cucc a p20 kuplungja nem jó bele. A csapágyakbol is mindenki koyot használ a ftengely szimering meg csak a gyári megy bele. marad a dugo meg a htókar.
Precíz és minden eredeti yamaha cucc a blokkba !Ő volt a Yamaha Hungáriába a műhelyfőnök és megvett bele mindent!
Gödöllői srácé. Kiváncsiságból megnéztem. Azt hittem mifelénk nincs ilyen. Mondta, hogy nem kapkodnak érte.....de szép.
http://www.hasznaltauto.hu/motor/yamaha/yamaha_rd_250_td_03_replica-614
4419
simson ilen szempontból jó iskola, mert ha eldobod a féket már pofára is estél mert csillapítatlan (gyárilag:) az eleje
kirugózik és el is megy elöl azonnal.
További örömöt jelentenek a keresztirányú hintázások, megdöbbentpen nyeklik nyaklik az egész, ráadásul nem egyet nyeklik kanyarban, hanem ha kihozzák a sodrából meg sem nyugszik egész kanyarban hintázik.
Ha jó szögből kapsz le egy nem is annyira bedöntött simsont, lehet látni, hogy hótra két nyomon fut kanyarban a két kerék:)

Hasonló élményt lehet átélni az elfuserált kiselefánton (MZ Trophy) az is olyn, mint ha 10 centi sárban motoroznál:)
BRC mondta, hogy egyszer majdnem nekemjött Talán ez volt amikor a simot utolértük? 10.59-nél jövök képbe, lassan
http://youtu.be/ge8OySkuf8A
Nagyon köszi! Zolikának is igaza van Nézegettem vidimet....cibálom mint a....hirtelen kapom el a féket és utánna rátépem. Szerencse, hogy még nem esett eső a futamokon Ilyen fakézzel tuti eldobtam volna
belülről sokkal tempósabbnak néz ki mint a nézőtérről nem csoda hogy a fiuk ugy jöttek le hogy már eltelt?
Onboard (többi rész linkelve):
http://youtu.be/mBSROgNzYV4
Így "látatlanban" csak okoskodni lehet , szóval csak annyit tudok mondani, hogy kigyorsításnál hasalj rá a motorra amennyire csak tudsz, felső testedet told be a kanyar irányába (Stoner képe lebegjen a szemed előtt, pl. http://photos.motogp.com/2012/... :) ), ill. nagyon figyelj a gázkezelésre.
Utóbbi alapszabálya (by Keith Code): "Once the throttle is cracked on, it is rolled on evenly, smoothly, and constantly throughout the remainder of the turn." Kb.: amint elkezded rányitni a gázt, egyenletesen, finoman és folyamatosan nyitod tovább a kanyar hátralévő részében. Itt egyedül a "finoman", ami változhat egyes kanyaroknál, van, ahol gyorsan rá lehet tépni a tüzet. A szabályból nem csak az következik, hogy nem tépheted rá lapra döntve hirtelen a gázt, hanem az is, hogy ha elkezd megcsúszni, nem csukhatod el hirtelen. Ezt persze még hosszasan tovább lehet magyarázni, ha az angol nem jelent problémát, olvasd el Keith Code: A Twist Of The Wrist c. könyvét, vagy/és nézd meg az ugyanilyen című (asszem) 2010-es DVD-jét. Az említett szabály az első helyen szerepel, de van még több hasznos. Ill. ami a könyvben zseniális, hogy a túlélési reflexek oldaláról közelíti meg a problémákat. Ha elolvasod és utána megfigyeled, hogy mit csinálsz, rengeteg hibát fel fogsz fedezni, amit említ. Onnantól kezdve, hogy tisztában vagy ezekkel, lehet rá gyakorolni.
Túl nehéz a segged D:)

lehet, hogy Kisdió fékez még amikor már teszi a gázt, te meg eldobod a féket és rábaszod a tüzet.
NEki nem tud behintálni, mert még fékez, neked meg de, mert a fékezés után a kirugózásra még ráteszel azzal, hogy rátéped a gázt.
a megoldás a cigaretta jövedéki adójának emelése=leszokás
csak óvatosan nekem a balos henger ötezerig ment felette megállt mire végigzongoráztam az összes lehetőséget a hajtókarnak annyi szétszedés után kiderült olyan száraz volt hogy porzott tehát nem kapott üz anyagot vagy kenést még nem csináltam meg szerintem ilyen tipusu próbálgatásnál valahogy ell kellene hogy van e kenése a főtengelynek.
Megvan a hiba :) marelli gyertya .....
Kint van bent neha szikra... Amikor volt akor pont a bal hengerben es ott ment visza melegen a jobba akkor meg nem ... Két ngk megoldotta a dolgot bar egyik 6 os masik 10 es de inditani jo holnap veszek bele új ngk kat:)
Minden új benne csapagyak hajtókarok szimeringek labirint.....
Majd a Viktor
0.34-nél. például. Dani vagy a KisDió sokkal gyorsabb versenyző nálam, náluk mégsem látni ilyeneket....
http://youtu.be/-WyX_tsgIro
Monnyále!
Üdv. Jó tanács kellene. Nagyon tanulságos volt, hogy a két óráson a KisDió-ment a motorommal. Mondtam neki, hogy megint nagyon megcsúsztam, csúszik a gumi. (Utcai gumikkal mentünk.) Mondta, hogy neki eggyátalán nem csúszik.Egész évben problémát okozott, hogy a versenyeken mindig( ! ) 7-10 körben a motor hátúlja főleg bal, de a jobbos kanyarban is hirtelen kifarolva megcsúszik. Volt, hogy úgy megcsúszott, hogy az eleje is csapkodni kezdett a motornak. Pár kanyar után megint. Vissza veszek a tempóból 1-2 kört,( vissza hül a gumi? ) utánna a verseny végéig újra tolhatom neki nem farol meg.Az első kerék soha nem csúszik meg! Az első gumim a 125-ös motorokon szinte kivétel nélkül langyos a hátsó szinte forró. A 200-on jobb a helyzet, rsw gumik + a hátúlját 1 cm-el lejebb került az új gátlóval, de ha megtörténik, úgyan ezek a tünetek csak még agresszívabban történik a dolog. Próbálkoztam gumi nyomással varjálni, de akkor is ez van. Mind a három motoron produkálom ezt. Kakucson Mihu megelőzött, előtte kétszer már megcsúsztam, azonnal próbáltam utánna menni és majdnem ledobott a bringa megint....na onnan vissza vettem és 54-55 -ös körökkel nyomattam végig. Ha Diónak nem csúszik, akkor nem a motorral vagy motorokkal van a gond mit ahogy azt hittem, hanem nálam nem stimmöl valami. Valami okosságot valaki? Jó hosszú lett.