jani a tkrj nem is olyan rossz mint mondád,csak a puszta tapasztalatbol mondom és fele pénz mint a prox.
mivel még a dugó is csak 14 szemben a 25e proxal,igy azt épitem be a 350-be 250 be és nem igen akad meg,mert jól van karburálva
azmellet 10 fölé forgatok, de még nem törött el 1-se. az eredeti dugonál már volt repedt a kezembe, tehát nem rosszab mint az eredeti.
Ha igaz amit ír (75/06) akkor ez rendőrségi moci volt. Tehát nem lux, és nem így nézett ki gyárilag!
Ami igazán érték rajta az a két henger, ha valóban eredeti, azt max 200 körülre saccolom, meg talán a hátsó gátlók. Lehet szép és igényes munka, de aki olyet magának csinál az nem adja el semennyiért.
A TKRJ hajtókarok meg olcsó szemetek, gondolom Gyöngyösön rakták bele olcsó pénzért, azok a hatalmas rusnya kocka karbik meg főleg nem illenek a képbe...
Kb fele ennyiből ki hozhatod magadnak a Wittman f.tengelyekkel, és akkor tudod mit raktál bele...
Volt gyárilag "P12 sárga" 21-es, ha jól rémlik 74 körül.
Ahogy nézem valóban a gyári alu hengerre hajaz ami ezen van, gondolom kisebb vagyonért adhatja ...
De szerintem a TKRJ hajtókar nagyon nem illik bele a képbe
uraim egy kis erkölcsi támaszra lenne szükségem a képen látható p21 létezett e ebbe a színbe gyárilag a p12 igen az volt nekem is az árat ne is firtassuk.http://www.kepesmotor.hu/panno...
köszönöm! a főnőkőm beszámolta valamibe,elöször elakarta adni a németeknek,aztán nem kellett nekik.rendbe kelett volna hoznom.montam, inkább megveszem sporolok neked egy csomo pézet....
nézd joci csináltak belöle 27 le ist,de rém egyszerü
,
megméred a kipp nyakat belül ha 26mm akkor kiveszed a stucnit és 59 le,kicsik a japok de nem hülyék. Látom te leszel a legnagyobb vizes rd bontó.A hengerben nincs váltózás, az egyforma
mivel még a dugó is csak 14 szemben a 25e proxal,igy azt épitem be a 350-be 250 be és nem igen akad meg,mert jól van karburálva
azmellet 10 fölé forgatok, de még nem törött el 1-se. az eredeti dugonál már volt repedt a kezembe, tehát nem rosszab mint az eredeti.
Ami igazán érték rajta az a két henger, ha valóban eredeti, azt max 200 körülre saccolom, meg talán a hátsó gátlók. Lehet szép és igényes munka, de aki olyet magának csinál az nem adja el semennyiért.
A TKRJ hajtókarok meg olcsó szemetek, gondolom Gyöngyösön rakták bele olcsó pénzért, azok a hatalmas rusnya kocka karbik meg főleg nem illenek a képbe...
Kb fele ennyiből ki hozhatod magadnak a Wittman f.tengelyekkel, és akkor tudod mit raktál bele...
Azért a viccnek is van határa ...
Elé rakott egy egyest
Ahogy nézem valóban a gyári alu hengerre hajaz ami ezen van, gondolom kisebb vagyonért adhatja ...
De szerintem a TKRJ hajtókar nagyon nem illik bele a képbe
,
megméred a kipp nyakat belül ha 26mm akkor kiveszed a stucnit és 59 le,kicsik a japok de nem hülyék. Látom te leszel a legnagyobb vizes rd bontó.A hengerben nincs váltózás, az egyforma
YPVS rd 350 és a yamaha banshee 350 blokkja mennyire kompatipilis?