Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Zoli he hogy komolyan vegyél
No no figyelek
Nem örülnél gondolom ha cimcont híg székletnek nevezném

Péterbá.
éterbá, szombat délelőtt jó volna robizni nálatok?
Üdv mindenkinek!

RD 125 (1982) Kuplung felújításba fognék. A kosaram törött, azt 8.000 ért ajánlottak. De átszegecselni én nem tudom, és inkább fordítanék rá többet és az egészet rendbe teszem, a lamellák sem maiak.
Abban kérnék segítséget, hogy aki csinált ilyet, írjon legyen szíves, létezik e hozzá valami kompatibilis csere szett, vagy mit érdemes/lehet belerakni, ha nem kapok gyári bontottat. Tényleg jól meg akarom csinálni, az egész motor rendbe van téve.

Előre is kösz a választ.: K. Attila
Gyuri, igazad van, építsen mindenki amit csak akar saját jókedvére , csak ne akarja"hithű"+ "eredeti" oldt.nek beállítani. A németekkel Schleizben is az verte ki nálam a biztit, hogy elkezdték bizonygatni, hogy ez eredeti.
A yamnak meg nyilván nem volt meg a technikai tudása, hogy 4t építsen. Ahhoz már akkor is mérn ökök kellettek.
Kikérem magamnak, egy szóval sem bántottam az MZ-t. Az teljesen egyenszilárdságú szerkezet, maga a mérnöki tökély. Legalább olyan csúnya, mint amilyen szar és ezt már 40 évvel ezelőtt is ugyanígy tutta. Az úgy hibátlan ahogy van.

Ellenben a GS-t egy bizottság tervezte, amiben ült 8 pénzügyes, 1 teljesen másnapos marketinges, a műszakiak meg odaküldték a nyári gyakorlatos suhancukat, mert éppen valami race verdát hegyeztek. És hát ez lett belőle. De legalább most van egy két kerekű szerkezet amihez minden 3 forint és utánad dobálják.

Koporsótank télleg beteg, de hát ezé szeret(t)ünk
Hoppá! Erre gondoltam:
Főnök! Ne vágja szét az ülést! Viszek hagyományos yamaha replika ülést. 125 RD Lc tank is van ami passzol hozzá ha kellene.
Ez ni:
http://www.oldtimerhungary.com...
Az tényállás, hogy kevés rondább motor van mint az etz 250...
(talán a 251-es D:)

Dehát ugye Főgecó már kifejtette, hogy beteg állat vagyok, hogy nekem a 70es évek eljén divatos hosszúkás koporsótankos cuccok teccenek, lehetőleg 2 ütemmel:)
Na majd mondom Bambinak, hogy nem szereted a munkába járós motorokat
Ez kécccségtelen, semmit nem utálok jobban mint a GS-t, talán csak a boxereket. A hangsúly az ócsón van, mint az MZ-nél. 4-500 ojróér mennek kint, gombokért rendberakod azt a 3-4 dolgot ami egyáltalán van rajta és utána évekig csak cibálod neki. Persze vigyázni kéne, hogy senki ne kezdjen építgetésbe, annál nincs is szánalmasabb mikor csonkolt GSX-R fejeket húznak ezekre a hulladékokra, meg legyárcsák ugyanolyan pofájúra aluból a vázat (nem vicc).
kedves brc barátom ,ez csak örvény a biliben, gondolom te se azért csinálod mert a startpénzböl és a sponzori dijakbol, veszel villát az olasz tengerparton. Ma azt gondolom jó ha van valaki aki ezekre
a vasakba pénzt meg energiát fektett. Ez csak játék neked is nekem is meg mindenkinek mindenféle ellenszolgáltatás nélkül. Igy teljes az életünk. A yamahának meg annó nem kellet a trakesz,elég volt a 2t hogy nyerjen akkor annó 1-2 vb-t
Ha fz fost vennétek tizet, akkor még a hangja sem oylan lenne mint, ha 10 munkábajárós ombre szabadult volna fel a pályára.
Én piszkáltam Dimmát, hogy csináljunkmár egy iylen kisköbcentis visitós dilmotort.
persze, hogy nem illene sehova, de nem is kell.

Ot spec-Classic izélésre ott vannak az Rd-k (perverzebbeknek a trakeszek) az fz blokkos meg dili lenne.
Mondom én, az is két betűs, tehát DDR: VEB Motorradfabrik Bologna
De szerintem egy RD még mindig olcsóbb max. kicsit gyorsabban fogy a főtengelye, meg a dugói, meg a mindene.
Kisfrecskával dumáltunk pár éve hogy ha vennénk nehány GS500 fost azokkal milyet lehetne bohockodni. Lehet hogy fel kellene dobni ismét.
Moto Morini
Na jó, akkor megsúgom hogy azon a szaron csak a tank hasonlít a yam ra meg a blokk az. A kerekek std oldtimer cuccok, a váz meg tiszta honda. Ráadásul a y-nak nem is volt ilyen motrja soha. 2006-ban mellettünk bohóckodott 2db német ui-en szarral de az legalább honda 250 volt, kvázi volt mire fogni hogy mit koppintottak. Azonkívül meg álljunk már meg 1 pillanatra, Tomi jól mondta ezek szerint az M1-es blokkját belerakom az rd240 vázba oszt usgyi? Sztem az a motr egyáltalán nem tükrözi a classik de még az oldt jelleget sem. Na ennyi!
Ó faszom pont a jamakások kezdjenek sírni hogy milyen drága a veteránozás. Mondj egyet ami olcsóbb és nem NDK-s
jó hogy van a mami kupa mert különben semmi se lenne, többek között ezért se fogtam hozzá, show motornak drága lenne itthon,
talán a kocsma is olcsobb. Odatolnám gépátvételre azt mit mondana a lojzi" ilyen nincs is"
namost egy hondás mit ért a yamakkához pláne hogy most átment
spagettievővé
Okés de az echte classicrace bringa meg nem fizethetőőőőőőőő...
http://www.racing-motorcycles....