RD 125 (1982) Kuplung felújításba fognék. A kosaram törött, azt 8.000 ért ajánlottak. De átszegecselni én nem tudom, és inkább fordítanék rá többet és az egészet rendbe teszem, a lamellák sem maiak.
Abban kérnék segítséget, hogy aki csinált ilyet, írjon legyen szíves, létezik e hozzá valami kompatibilis csere szett, vagy mit érdemes/lehet belerakni, ha nem kapok gyári bontottat. Tényleg jól meg akarom csinálni, az egész motor rendbe van téve.
Gyuri, igazad van, építsen mindenki amit csak akar saját jókedvére , csak ne akarja"hithű"+ "eredeti" oldt.nek beállítani. A németekkel Schleizben is az verte ki nálam a biztit, hogy elkezdték bizonygatni, hogy ez eredeti.
A yamnak meg nyilván nem volt meg a technikai tudása, hogy 4t építsen. Ahhoz már akkor is mérn ökök kellettek.
Kikérem magamnak, egy szóval sem bántottam az MZ-t. Az teljesen egyenszilárdságú szerkezet, maga a mérnöki tökély. Legalább olyan csúnya, mint amilyen szar és ezt már 40 évvel ezelőtt is ugyanígy tutta. Az úgy hibátlan ahogy van.
Ellenben a GS-t egy bizottság tervezte, amiben ült 8 pénzügyes, 1 teljesen másnapos marketinges, a műszakiak meg odaküldték a nyári gyakorlatos suhancukat, mert éppen valami race verdát hegyeztek. És hát ez lett belőle. De legalább most van egy két kerekű szerkezet amihez minden 3 forint és utánad dobálják.
Főnök! Ne vágja szét az ülést! Viszek hagyományos yamaha replika ülést. 125 RD Lc tank is van ami passzol hozzá ha kellene.
Ez ni: http://www.oldtimerhungary.com...
Az tényállás, hogy kevés rondább motor van mint az etz 250...
(talán a 251-es D:)
Dehát ugye Főgecó már kifejtette, hogy beteg állat vagyok, hogy nekem a 70es évek eljén divatos hosszúkás koporsótankos cuccok teccenek, lehetőleg 2 ütemmel:)
Ez kécccségtelen, semmit nem utálok jobban mint a GS-t, talán csak a boxereket. A hangsúly az ócsón van, mint az MZ-nél. 4-500 ojróér mennek kint, gombokért rendberakod azt a 3-4 dolgot ami egyáltalán van rajta és utána évekig csak cibálod neki. Persze vigyázni kéne, hogy senki ne kezdjen építgetésbe, annál nincs is szánalmasabb mikor csonkolt GSX-R fejeket húznak ezekre a hulladékokra, meg legyárcsák ugyanolyan pofájúra aluból a vázat (nem vicc).
kedves brc barátom ,ez csak örvény a biliben, gondolom te se azért csinálod mert a startpénzböl és a sponzori dijakbol, veszel villát az olasz tengerparton. Ma azt gondolom jó ha van valaki aki ezekre
a vasakba pénzt meg energiát fektett. Ez csak játék neked is nekem is meg mindenkinek mindenféle ellenszolgáltatás nélkül. Igy teljes az életünk. A yamahának meg annó nem kellet a trakesz,elég volt a 2t hogy nyerjen akkor annó 1-2 vb-t
Mondom én, az is két betűs, tehát DDR: VEB Motorradfabrik Bologna
De szerintem egy RD még mindig olcsóbb max. kicsit gyorsabban fogy a főtengelye, meg a dugói, meg a mindene.
Kisfrecskával dumáltunk pár éve hogy ha vennénk nehány GS500 fost azokkal milyet lehetne bohockodni. Lehet hogy fel kellene dobni ismét.
Na jó, akkor megsúgom hogy azon a szaron csak a tank hasonlít a yam ra meg a blokk az. A kerekek std oldtimer cuccok, a váz meg tiszta honda. Ráadásul a y-nak nem is volt ilyen motrja soha. 2006-ban mellettünk bohóckodott 2db német ui-en szarral de az legalább honda 250 volt, kvázi volt mire fogni hogy mit koppintottak. Azonkívül meg álljunk már meg 1 pillanatra, Tomi jól mondta ezek szerint az M1-es blokkját belerakom az rd240 vázba oszt usgyi? Sztem az a motr egyáltalán nem tükrözi a classik de még az oldt jelleget sem. Na ennyi!
jó hogy van a mami kupa mert különben semmi se lenne, többek között ezért se fogtam hozzá, show motornak drága lenne itthon,
talán a kocsma is olcsobb. Odatolnám gépátvételre azt mit mondana a lojzi" ilyen nincs is"
Nem örülnél gondolom ha cimcont híg székletnek nevezném
Péterbá.
RD 125 (1982) Kuplung felújításba fognék. A kosaram törött, azt 8.000 ért ajánlottak. De átszegecselni én nem tudom, és inkább fordítanék rá többet és az egészet rendbe teszem, a lamellák sem maiak.
Abban kérnék segítséget, hogy aki csinált ilyet, írjon legyen szíves, létezik e hozzá valami kompatibilis csere szett, vagy mit érdemes/lehet belerakni, ha nem kapok gyári bontottat. Tényleg jól meg akarom csinálni, az egész motor rendbe van téve.
Előre is kösz a választ.: K. Attila
A yamnak meg nyilván nem volt meg a technikai tudása, hogy 4t építsen. Ahhoz már akkor is mérn ökök kellettek.
Ellenben a GS-t egy bizottság tervezte, amiben ült 8 pénzügyes, 1 teljesen másnapos marketinges, a műszakiak meg odaküldték a nyári gyakorlatos suhancukat, mert éppen valami race verdát hegyeztek. És hát ez lett belőle. De legalább most van egy két kerekű szerkezet amihez minden 3 forint és utánad dobálják.
Koporsótank télleg beteg, de hát ezé szeret(t)ünk
Ez ni:
http://www.oldtimerhungary.com...
(talán a 251-es D:)
Dehát ugye Főgecó már kifejtette, hogy beteg állat vagyok, hogy nekem a 70es évek eljén divatos hosszúkás koporsótankos cuccok teccenek, lehetőleg 2 ütemmel:)
a vasakba pénzt meg energiát fektett. Ez csak játék neked is nekem is meg mindenkinek mindenféle ellenszolgáltatás nélkül. Igy teljes az életünk. A yamahának meg annó nem kellet a trakesz,elég volt a 2t hogy nyerjen akkor annó 1-2 vb-t
persze, hogy nem illene sehova, de nem is kell.
Ot spec-Classic izélésre ott vannak az Rd-k (perverzebbeknek a trakeszek) az fz blokkos meg dili lenne.
De szerintem egy RD még mindig olcsóbb max. kicsit gyorsabban fogy a főtengelye, meg a dugói, meg a mindene.
Kisfrecskával dumáltunk pár éve hogy ha vennénk nehány GS500 fost azokkal milyet lehetne bohockodni. Lehet hogy fel kellene dobni ismét.
talán a kocsma is olcsobb. Odatolnám gépátvételre azt mit mondana a lojzi" ilyen nincs is"
spagettievővé
http://www.racing-motorcycles....