Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Én? Hogy a repedt herébe mondtam volna ilyenet? Fingom sincs mi van benne, de nem is igazán érdekel, hiba nagy a köcsög ha nem kap levegőt. Vegyünk például engem, mindkét állítás igaz rám, nem is futom 10 alatt a 100m-t
Maradjunk a tényeknél: gyorsul. Hogy mitől aztat nem tudjuk, simán lehet az is hogy létezik olyan öccázas ami így tol, nem ismerem ezeket a kövületeket. Nem hiszem hogy óvásveszély miatt csomagolt volna össze a Piki
Na és ha ocsmány az már baj, attól még engemet is szeretöl. Vagy má nem is?
Nadebakker nem éppen ti mondtátok hogy 650-es?
Nem akartam én itten sem jobbantudni, sem semmimás.
Felőlem aztán 125 ös is lehet akokr is ocsmány:)
Én nemtom, nem értek hozzá, felőlem akármekkora is lehet, béna dízel traktor hangja van, a továbbiakban ne érint:)
Pontosan. Amiről nem tudunk biztosat, arról ne nyilatkozzunk kérem. Köztudott hogy az RD-nek is olyan mély a hangja, hogy az nem lehet 250-es, a 24 órás CB sem lehet 250-es mert azok meg sem mennek így, sötöbö. Enji...
Mintha azt mondtátok volna hogy 650-es.
én már pedzettem hogy azért több nyomaték kell abba a hengerbe mint amitt az 500-bol elö lehet venni, meg is jegyezte a piktor.
Bár ez is yamaha ugyanolyan épitőszerkrényes mint az rd hiába van a hengeren 400ccm attol az még lehet 250-is. 660 csak a dugó átmérő változik a cuccokal bár ha máshol is megy elképzelhető az 500 mert kiovnák.
Na mekkora?
Jó, de mekkora is az az SR?
Enji...
ez igy igaz amennyit elvett a ccm a gabi anyit rátett, az biztos hogy elsödleges szempont volt a megbizhatóság ami be is jött, kivéve azt
az 1 40éves csapágyat.Az biztos hogy lehet a nyomatékon és a fordulaton is feltolni 1 kicsit de most csak a 95 benzinnel megy 100+ hoz lehet még a hfejen égéstéren kompresszion változtattni
csak kérdés megéri e? Ha 2km célegyenesek lennének akkor igen
de a kecsóringre meg a többire kár. Többet ér ha csak törölgetni kell a verdát, mintha állandóan szét lennének boritva.
Ahogy Gyarmaton néztem kicsit megy csak szarabbul vagy pont ugyanúgy mint a cébé (bár szerintem inkább a Gabi kanyarsebessége miatt ment hasonlóan a két vas, ha cserélünk lemaradtam volna egyenesben is). Viszont az SR elég masszívan odavert. Szóval tippem szerint semmi, nyomatéka nem lesz több az RD-nek sehogy se. Vagy amit BRC úr szokott súgni Wittman úrnak: aztán jóóó erőőős kétüteműt tessék csinálni nekik!

Na mindegy, csak úgy fog kiderülni, ha épít valaki egyet és összeeresztjük. De Petrovics úr úgyis ki fog találni valamit, hogy fáj a haja vagy nyakunkon a választások vagy valami hasonlóan szánalmas falmellékit. Márpedig én nem nyúlok jamakkához, még traktorhoz se. Ellenben volt egy olyan vas anno, hogy XL500
És ha kivesszük a folytást a 250es visítós szarból akkor mi lessz? Gyuri tudja hogy van benne az idén csak az üzembiztonságra törekedtünk.
Tittára, sőt az irdatlan méretű áll is stimmel, lehet hogy rokonom? Akkó viszont mé hátrafelé megyek a pályán?
Ne habozzunk elvtársak!

Meg tudod csinálni!

Mert megérdemled!

Éljen Baboskendő, halál a fogorvosokra!
Tittára Mike Hailwood replika e!
Főni. Megyek ma pestre, mikor van otthon, hogy beugorjak?
... következő évben volt pár óra amikor még az oldala is rajta volt, de már elmúlt akarom mondani tesó "kikönnyítette"
szerintem za alapból nem 500 as...
Ha jöttél volna Grobnikba láthattál volna jóval többet.
hát egy órája biztos nézegetem az sr-xt széria motorjait,500 kubikcentimeternél változatos 27-38 pacit mutogatnak az adatbázisok.a piktoré mekkora hogy ugy megy?mert azt legalább láttam menni egy párszor!vagy homályositsatok fel lécci mint békési buckalakot hogy lehet nem jo müsort nézek?! közben petrovics ur /rejtö után szabadon/meg csak pakolja ide a képeket
E-mail-om az adatlapon. Írjál. Ha tudok segíteni számíthatsz rám Te is. http://mkert.blogspot.hu/
Kár.
nem.
Te Sanyi!Nem kostolgatásból,de értesz a nővényekhez?Vagy csak felszerelésed van?