Matekolok hogy a 250-be milyen dugó kéne!? Nem volt rossz az NSR, csak a teteje bizonyult gyengének...
Nem akarnék 2 ablakosat,áttörik,inkább valami ilyesmiket átalakítani... http://www.raveengineering.com...
De,mindenek előtt főci újítás!
jó lenne ha fenvagy pesten erre tántorognál a 2 hengerrel, meg a hfejjel át kéne nézni a vezérlését. azt tudom mi volt az alap fel van irva,de tovább kéne lépni
748 il classico cubature con dukáááttti
Vagy mifasz. Szóval Alpok-Adria + Grab the Flag. Gyarmaton nem tudna befordulni, kb. 10 fokot fordul a kormány. Illetve a Bazsié már kicsit többet de csak balra
Na mielőtt itt nagyon egymás alá licitálnátok, következzen egy szógálati közlemény.
Rajongói e-mailek terabájtjai valamint az RD fórumozók tövig lerágott körmeinek tonnái árulkodnak arról, hogy mindenkit egyetlen dolog érdekel valójában: nade mi van Giovanni-val?
Így hát nem halogathatjuk tovább a hivatalos bejelentést: Giovanni tegnap végre megtanult járni. Ami igazán szép tőle, hiszen mindössze csak egy komplett szezont szopatott végig a macskazabáló hímringyója, hogy aztán egy kb. 200 forintos tárgy felhelyezésével (nem, nem pesszárium, de gumiból van) hazatérjen a kibaszott hátsó hengere is. Ámen.
Hát, igen. Majd ebbe is jön talán a rutin. Az utcai motoromhoz képest is gagyi volt a fék mindig, de gondoltam ennyit tud a 70-es évek. Igazából Brezován még relatíve jól fogott. Csak a videón is hallani, csikorgott amikor kicsit is fékeztem. Kecsón már nem csikorgott de már nem is fogott annyira. Bár fékezni sem nagyon kellett. Gyarmaton meg..... Létezhet, hogy cserélni kéne a betétet egy- két futamonként? http://youtu.be/qbN3MO8iWpM
Igen. Molnár Zoli vette meg ha jól tudom. Lekéstem. Persze 100 alatt csak roncsok vannak, alkatrésznek. Ami ráülős és használható az 120-150 ről indul,
mindegy, hogy 125 vagy 200. Nagyon sokat keresgéltem mire megvettem a mostanit. Gabi mesélte a 125-ös motor történetét Gyarmaton, hogy a tag továbbra is 250-nek hírdette a gépet.
na ezért kell az uj rd müszaki kiirás, mert a lojzi azt hiszi ez is robogó. Mondtam neki 1-2 dolgot bgyarmaton-válasz majd megnézem otthon a könyvbe, na szép de én már akkor yamakát csináltam mikor ö még meg se születet.
Amiröl meg döntés születik azt csak irásban azt itt is 1 papir meg ott is, mert erös csusztatások vannak a yamahánál a megegyezéshez képest. Egyátalában fogalmuk sincs hogy valéami mennyiért szerezhető be, és van e! Ne a piaggohoz értő döntse el
pláne hogy 1 se rakott össze.
Ha viszont be lehetne rakni 250-350 es blokkot, olyan lenne,mint a rakéta. Próbálkoztam vele elméleti szinten, de Lojzi csak classic 3-ba engedte volna...
Ja!Ez a motor! Ez volt az az idióta pacák aki igazi ritkaságként 250-es- nek hírdette Láttam a fotón, hogy vagy 125-vagy 200. Nem 250. Gondoltam ha 200-as bontásra jó lesz persze nem ennyié + vagy 500 km az út. Mondom neki ez nem 250...jóvan akkor 200 asszongya Mondta a motorszámot, akkor azonal át jött, 125-ös Ilyeneket 60 pénzé árúlnak a közelbe
Nem akarnék 2 ablakosat,áttörik,inkább valami ilyesmiket átalakítani...
http://www.raveengineering.com...
De,mindenek előtt főci újítás!
Vagy mifasz. Szóval Alpok-Adria + Grab the Flag. Gyarmaton nem tudna befordulni, kb. 10 fokot fordul a kormány. Illetve a Bazsié már kicsit többet de csak balra
Nagyon köszönöm!
Rajongói e-mailek terabájtjai valamint az RD fórumozók tövig lerágott körmeinek tonnái árulkodnak arról, hogy mindenkit egyetlen dolog érdekel valójában: nade mi van Giovanni-val?
Így hát nem halogathatjuk tovább a hivatalos bejelentést: Giovanni tegnap végre megtanult járni. Ami igazán szép tőle, hiszen mindössze csak egy komplett szezont szopatott végig a macskazabáló hímringyója, hogy aztán egy kb. 200 forintos tárgy felhelyezésével (nem, nem pesszárium, de gumiból van) hazatérjen a kibaszott hátsó hengere is. Ámen.
http://youtu.be/OHGEEzjxJDk
http://youtu.be/qbN3MO8iWpM
mindegy, hogy 125 vagy 200. Nagyon sokat keresgéltem mire megvettem a mostanit. Gabi mesélte a 125-ös motor történetét Gyarmaton, hogy a tag továbbra is 250-nek hírdette a gépet.
Amiröl meg döntés születik azt csak irásban azt itt is 1 papir meg ott is, mert erös csusztatások vannak a yamahánál a megegyezéshez képest. Egyátalában fogalmuk sincs hogy valéami mennyiért szerezhető be, és van e! Ne a piaggohoz értő döntse el
pláne hogy 1 se rakott össze.