Az RD125- nek úgy tudtam még nem nicassilos a hengere csak a TZR-nek. Csak henger nem jó nekem mert kellene hozzá minden más is. Ezért keresek komplett gépet. Találtam már de a határ mellett van....
Sziasztok tudna segiteni valaki a YAMAHA RD 80-omon legyengült a világitás az első a hátsó pedig ki sem gyullad. és a töltésem se jó, a tekercs sz..rt be vagy csak valami érnitkezési vagy lazulási gond lehet volt már valakinek ilyen gondja? Előre is kösz!
Nem semmi! Ezek a mai fiatalok csak füveznének Dimma is tavasszal a hamvait akarta elszórni a fűben Allig tudtam lebeszélni várjon még vele NPK műszart adjon a fűnek, jól belocsolva nem ég ki. Ha rutinosabb akkor ammónium-nitrátot..vigyázzon vele mert ha nincs locsolva keményen előordulhat, hogy kiég. Ammoniumnál a tárolásra figyelni, se tűz se gázolaj a közelbe mert nagyot tud szólni Bin Laden is ilyen keverékkel szaladgált ha éppen nem volt kéznél TNT.
Super ha ilyen szép füvet tudnék csinálni mint motort az jó lenne.
Tanácsod kérném műanyag gyeprácsot raktam le közte nő a fű, de
csak 6000fordulaton mivel tuningoljam meg. Nőstény kutyáim vannak
azok adják az ellentuningot.
Motoron sosem fogsz jó féket mérni úgy. A görgő felületétől (milyen fékpad), gumitól is nyilván függ. De egyszerűen nincs rajta súly és ezen múlik minden. Ha az ingadozása rendben volt, nem hullámos akkor nincs gond. Teljesen rendben van az érték.
Ha rendben van a műkövezés, mákod van, minden klappol lehet mérsz többet így padon, de semmit sem jelent.
Amúgy legyen egyenletesen adagolható, menet közben képes legyél bármikor blokkolás határig fékezni és kész.
Motorra nincs eft határgörbe, ingadozás legyen rendben egy szabványos vagy gyors mérésnél és csumi, de itt alúlfékezettség mint személyautónál pont emiatt nincs.
Lehet már volt róla szó,de tudna valaki segíteni Yamaha
RD 80 gyújtás problémában?
Hogy kéne beállítani és mekkora az előgyújtása(megszakítós mitsubishi gyújtásról van szó)
Belőttem a holtpontot,aztán a megszakító nyitását,de mikor megnéztem strobival kb 80fokkal arrébb volt a jel de pöffent csak visszarúgott olyat mint egy 125ös cross.
ki is fingott.
meg egy olyan pótkipuffogos is az olaszoktól amivel 175-öt ment a tzr.
megelőzöl, felszerelem a sörétest az tuti talál. És abba műtrágyát is rakhatok!
Tanácsod kérném műanyag gyeprácsot raktam le közte nő a fű, de
csak 6000fordulaton mivel tuningoljam meg. Nőstény kutyáim vannak
azok adják az ellentuningot.
Ha rendben van a műkövezés, mákod van, minden klappol lehet mérsz többet így padon, de semmit sem jelent.
Amúgy legyen egyenletesen adagolható, menet közben képes legyél bármikor blokkolás határig fékezni és kész.
Motorra nincs eft határgörbe, ingadozás legyen rendben egy szabványos vagy gyors mérésnél és csumi, de itt alúlfékezettség mint személyautónál pont emiatt nincs.
RD 80 gyújtás problémában?
Hogy kéne beállítani és mekkora az előgyújtása(megszakítós mitsubishi gyújtásról van szó)
Belőttem a holtpontot,aztán a megszakító nyitását,de mikor megnéztem strobival kb 80fokkal arrébb volt a jel de pöffent csak visszarúgott olyat mint egy 125ös cross.