a cafe racer forumon van tittadili nicknevü szaktárs yamahához mindent csinál és nem is drága bár ez neked kicsit messze van, békéscsaba.ott pest környékén is van azt hiszem tóta attilának hivják de ezt majd dimmáék megmondják
Verseny idomokkal kapcsolatban szeretném még a segítségeteket kérni(bár nem sürgős mert most vékony vagyok anyagilag),aztán minden utcai sallang mehet a fészerbe.
Köszi a segítséget,az ülés az daytona,az eleje meg rz 250(dupla úszó nyerges),a gyári kerékre meg fölmegy a dupla tárcsa,a főfékhenger meg FZR400.A kipufogó az home made,egy 29l-ből készült(RD350lc) egy ypvs-re való factorypipe-ról koppintva,a belseje tartalmazza a rezonátort.A porlasztóban(28-as gyári mikuni)ki kellett fúrni a féklevegő csatornát(120-as fúvókával)valamint a 250-es kehelycsöve van benne(asszem 5L1,de pontosan nem emlékstem),így egyenletesebb a teljesítményleadás,könnyebb beállítani.A préssávból lett elvéve 0.5mm,ez kombinálva 0.8-as hengertalptömítéssel,sima üvegszálas membrán,FZR 600-zal mértük(az USA óra hamar kiakad)190,rá sem kell hasalni.
Volt valami race? Egész jó a hibalistád. Fejlődesz. Nekem A4 lap szokott megtelni. Látom Dimma csak egy kezdő tesztelőnek merte oda adni a gépet. Majd ha bátrabb lesz én is kipróbálom eggyik motorját
Dimma, kösz a motort jól szerepelt.
Az utsó etepra lefitytedt a tompító, meg becsavarodott magától a kulpunkfeszeség állító csavar, egyéb műszaki hiba nem volt jót motoroztam.
Az én gyertyám is beköpte valami, szombaton beájultam az úszómedencébe, mentőbe volt ébredés. Sajnos nem tudok indulni,
pedig már levettem a mezőgazdasági gumikat is.
http://youtu.be/FLq3Be0xPlo
sőt az, hogy, ha lehet veled mennék:)
ezeken a volt kecskelegelökön max 3. vége.
http://youtu.be/CVuFIkP9dIM
:)
Oké, várunk..
Az utsó etepra lefitytedt a tompító, meg becsavarodott magától a kulpunkfeszeség állító csavar, egyéb műszaki hiba nem volt jót motoroztam.
Kivagyeok mint a dög:)
Vigyázz magadra és hamar gyere rendbe!
pedig már levettem a mezőgazdasági gumikat is.