Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Hiába.... a tuning mánia....Maga csak mindig reszelne
Ja bocs 4T

Ott ez nem jöhet szóba. teljesen igaz.
ha van benne nyomás?
Még egy dolog. Ha szabad levegőn van szikra, jó nagy.
Nem azt jelenti hogy bent nyomás alatt is lesz.
(Ez saját tapasztalat és hosszadalmas szívás alapján mondom)
1 próbát megér.
Szia! Nem lesz nagy segítség amit mondok, úgyhogy bocs, de megosztom.
Szerelő ismerős szóról szóra ugyan ezt mesélte, ilyen gépről.
Azt mondta karburátor csere segített, Japán karbit kapott.
Aztán 5000 km után az egész motor kuka lett (semmi tuning gyári teljesítményen ment) és maradt a motorból egy sértetlen karburátor.
Egy srác mondta neki hogy Kymco -t nézegetett, ezt fűzte hozzá.
(nekem semmi tapasztalatom ezekkel, kezeld ezt fenntartásokkal)
üdv.van egy nagy kérdésem.nem rd-s,
ma szereztem egy 4t-s kymcot.a következö próblémám van.van szikra,kap benzint is,de mégse indul.50ccm-es.2005ös évjáratos,cdi gyujtásos.
Én is szegeltem!
Fellőttem a Dellrotyókat + a láncszettet.
akkor csak dugni kell.
Az a baj,hogy hatvanöt felett a betolás már nehézkes.Ha beindul már alapjáraton megy rendesen.Ma tettem egy őt kilóméteres próbautat és forgott rendesen.Majd szerkesztek egy indító állványt.Lehet ugyan kapni de én nem tudom megfizetni.Üdv.Lacibá
ez megszakitos gyujtáshoz jó nekünk cdi van
üdv.ez a trafós témánál véletlenül nemjó a 125 2 hengeres rd gyári trafó?
ha igen nekem van 3 db ami a képen látszik
nekem is olyan az elektronikám 2,5ohmossal rugásra megy .
10e ig elforgettem stroszkopon néztem a jelet hibátlan.
nekem a petro féle elektronikához azt mondták hogy 1ohm körüli trafó kell.ami a suzukin van egy proptech trafó akkor majd olyat nézek.hozol akkor valami hipersuper olcó naon jó cuccot?ez a duplatrafó nem mito gyujtáshoz kell mást akarok kipróbálni
Ha alacsony fordulatra nem ad szikrát, az nem hiba, egyszerűen iylenre van beállítva (méretezve)az elektronika.
Voltaképpen mindegyik tirisztoros iylen, hogy egy küszöbérték alatt nem vezérel, nem gyújtja be a tirisztort, csak rendszerint ezt nem lehet észrevenni, összevaló egységeknél, mert az alapjárat magasabb mint a küszöbérték.
Asszem ez vlami fűrészgép gyújtás, annak meg vanvagy 3000 az alapjárata.
persze majd aranyozok honné vegyek 3ma trafot. Dugig van a város forditott hengeressel. De ha a cagiva gyujtásra kell akkor jó akár az 5 ohmos is
A P20-nál az a baj,hogy nem lehet rendesen megrúgni,meg az is lehet,hogy nagyobb a légrés mint kellene.Tolásra egyből indul és kicsit magasabb alapjáraton is elmegy.Stroboszkóppal megnéztem fordulat függvényében vezérli az előgyújtást.
te se nagyon tudsz aludni vazze!3ma-s trafód van eladó?lehoznál kakucsra 2db egyforma duplatrafót jó lenne olyan amiben tudom cserélni a kábelt meg minél kisebb legyen az ohm.köszi
van ilyen gyujtás fent 1 - 70ccm blokkon 14ig elforog vele a motor.
még a zánkai versenyen ment annó. az rugásra indul. lent gugol a pincébe, mzolival megnéztük 20 év után 1cm szikrát ad most is.
Talán a legegyszerübb technika
már mire akarod, általában olyan 3ohm az ellenálása javarészt
a trafoknak, Van 1 tejesládányi de csak 1 hengereseké 1-1,5ohm
én is 3masat használok a cagiva gyujtáshoz rugásra szépen indul.
Főnök! Trafó ellenállást többnyire hibakeresésnél van értelme mérni, ha különböző gyártmányokból akarsz valamit összehozni akkor menetszámokat, induktív ellenállást (esetleg huzal anyagát) is illene tudni a siker érdekében.
Üdv Lacibá. Nagyon ügyes A műanyag dekli se semmi. Majd kifigyelem a tehcnikát.
1Ohm alatt vagy 3-6Ohm között van a többség. A tucat japó (Tec, Denso) két kivezetésű ez utóbbi kategóriába tartozik.
Szia Sanyi! A huszasra ilyen gyújtást szerkesztettem.Majd meglátjuk mit tud a jövőhéten.Üdv.Lacibá
dimma ha nem fáraszt a dolog meg tudnád nekem nézni valami sornégyes négyütemü duplakábeles trafójának az ellenállását?ha találnánk olyat ami 1-1,5ohm körül van lehet kellene belőle de mondjuk azt sem tudom mennyik lehetnek ugyhogy mérni kellene köszi dio