Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Légyszi szaladjon le a raktárba és nézze meg, hogy aprillia rs 125 cdi van -e. Nagyon fontos! Vagy ami olyan. Köszi
Lojzi most írta, hogy nem ok ha 250-es blokkot rakok bele
ja én a 24h-ban gondolkoztam bocsi
már ezt hogy gondoltad? már arra célzol hogy nyomjam le a srácokat.Nem vagyok durcás, de most tényleg nem értelek
a váz az csö/én is reszelhetném/ a villa hagyományos mz/x
lenne eredeti is de talán a fék jobb. hátul 2 koni semmit se lehet csavarni rajta, nagy acéltank/nem müanyag/nehéz min a só
blokk levegös 28mikuni körsuberos. mi lenne ha igy raknám fel a csövet, akkor az lenne a baj hogy az egyik az ülés alol jön ki?
tudod semmi komoly de annyi azért az hogy a te multaddal nem lenne nagy erőfeszités kiállitani egy csapatot/akármilyen motorral/...........bármi lehet gyors.benne voltál még a rallyeban mikor ezek az agyatlan dékányék a tavriából csináltak rallyeautót?akkor mondta egy komálós fickó hogy nézd meg bármilyen sz....l lehet versenyezni csak akarat meg elszántság kell hozzá
a 5sebisbe fogaskerekes az olajpumpa legalább is az enyémbe olyan van.
birom a humorod
tudod megnyomtad a durcagombot.... én a helyedben/mint ahogy a te helyzetedtől függetlenül de hasonló cipőben talán kisebb lehetőséggel én se/addig nem nyugodnék amig egyszer le nem nyomom a mezőnyt már csak azért is
dimma már megint valami rossz napod van.......
az öninditón törpöltem de nem tudom még hogy kellene visszalassitani az áttételt nem nagyon van hely.most a hatos blokk van a padon,abban támolygós olajszivattyu van,tényleg elég picike,az ötös blokkot még nem szedtem szét kiváncsi vagyok az más-e.adatokat nézegettem tényleg nem sokat számit hogy öt vagy hat majdnem azonosak sőt sok modellben /350,360/ugyanez a váltósor van
Szerintem az nekem egyáltalán nem fáj ha még évekkel később is azzal baszogatsz, hogy biztos 350-es volt. Sőt, hízelegsz vele apa. Na erre mit lépsz?
ha kész akkor csak a 360ccm matricát kell lemosni róla
azé ment a 350 yamaha suzi 250gt villával , csak acélvázas motor mehet a ccm meg adja a kategoriát meg csak levegös lehet classik 1-2 be
legalább is ez van leirva. Ugy érzitek sok motor van a startnál?
ja clsassik 1-2-be külön limit futam lessz.
Meg tudod, az önindító helyére (gondolom nem akarod magaddal cipelni mint a német CB-s brigád), csak ott van vagy 5-ös áttétel, még vissza kell lassítani valahogy. Ha 5 gangos a blokkod, akkor lehet bele nagyobb dugót rakni (gyárilag is két méret volt, de picivel nagyobb még elfér), csekélyke hatással. Ha 6 gangos akkor sokkal könnyebb, az gyárilag is fogaskerekes, csak be kell passzírozni egy többet szállítót és kivezetni. Vagy bármelyiknél villanypumpa, ha tudsz szerezni. Megéri foglalkozni vele, az eredeti kenés csak szimbolikus.
csak nem fér bele, bár ha ügyes vagy akkor igen
lehetne a váz egyedi is nem gyári,1975 ös
És ha mondjuk az én gépembe beleesne véletlenül egy 76-os 250-es blokk? Az szabályos lenne? Moci is 76-os 73-tól gyártva, a blokk is.
akkor én lehet hogy rosszul értelmezem a dolgokat?a váz korhüsége csak az anyagára vonatkozik az évjáratára nem?ha az attila beletesz a motorjába egy léghütésest akkor más kategória?én eddig ugy gondoltam hogy az addig évig gyártott váz sőt lengővillával is csak vasban gondolkoztam
gondolom ismerös a helyszin
2 évig jó volt 2009-2010-be akkor most is jó lehet a váz az vas
azzal lehet,a kerék meg csak adalék.
ez classic3 szerintem
egy hütőkört akarnék kreálni de igaza van tominak a lehetőségek eléggé behatároltak van külső mechanikus szivattyum fogaskerekes de nem nagyon tudom meghajtani lehet ugy csinálom ahogy brc laci látott egy g.t.flages motort a lánc volt a szivattyumeghajtó
Főni, ezzel lehet menni classic 1-be? Már a váz és a kerék miatt kérdezem.
dio mibe kell? gondolom cb 250-be az csak a hengerfejet keni a ftengaly golyos csapágyas.