Nem titok, csak soha nem mertem mérlegre tenni, ugyanis picsa nehéz. Nem sokkal összerakás után / sorozatos hőguták előtt 57 volt keréken. Csodálkoznék ha 45 otthon lenne még ebből, annyit kapott már azóta. 25 század körül vannak a dugó illesztések, a gyűrűhézagok több is, a 4. henger olajbefecskendezéssel megy, amikor éppen megy. Lógnak a szelepvezetői és ami tiltásnak hallatszik pár helyen az valójában a szelepek romantikus találkozása a dugókkal, mivel a láncfeszítő is kuka és csak szemre volt időm befokolni. Vége van a drágámnak mint Isaurának, kár lenne szépíteni
Hát az bizony masszívan bukó lenne. Én úgy tudom kihozni, hogy 1 szett 140e, 2x130=260e, 3x120=360e. Ezért is bátorkodtam javasolni az uraknak, hogy hárman álljanak össze RD ügyben. Aki meg sokallja, az álljon neki megtervezni, legyártatni (ha talál olyan helyet), meg beletenni pár évre az 1-1M-t típusonként, mire elmegy az a 10 garnitúra, amivel már ki lehet hozni ezeket az árakat. Nyilván meseszép lenne 50 szettet lehúzni egyben és még kevesebbért adni a sporttársaknak, csak már megint eldugult a kertben az olajkút és hát a lányok futtatása sem fizet olyan faszán mint régen. Referenciaként egy nagy népszerűségnek örvendő cég honlapja, természetesen +ÁFA +szállítás: http://www.novaracing.co.uk/pr...
És hát ennyi, kéremkapcsójjaki
Ha véletlenül hozzám keveredne egy hondáj , az a váltó amit csináltál mibe fájna az nekem ? Mehet privátba is. Ha nem titok hány kg, és kb. hány pacis a géped?
Ja, a 4. az széria
Egyes kicsit hosszabb mint a gyári kettes, a többi meg össze van tolva. Ez volt az első saját váltó, de ebből már csak 2 garnitúra van, kint senki nem foglalkozik ilyesmivel 'szt elhordták. Meg a váltóelektronika sem árt neki, nem kell ráncigálni a gázt, csak rugdosni.
Azert egy-ket holdon jaroval el kene beszelgetni,h kek zaszlot lengetnek,es kapja a kort ,takarodjon a picsaba,ehelyett meg rad huzza.....
Jo lett a vidi,nem mihu minoseg
De. Úgy fest. Darocziéknál készül a föci. Attis össze rakja időben. Próbálok biztosra menni a célba érést illetőleg, ezért akarok mással is menni. 2t-vel nem akarok menni. Simsony így kilőve, esetleg volna Aprillia a 125 sportra ami izgi, de utánna közvetlenül indul a classic igy az is kilőve. Szombaton ha minden igaz megyek x-be a fekete 125-ös mocival. Az meg a tavalyi gyarmat után kapot dugót, hengert de egy métert sem ment még azóta. Tehát szobaton kiesek.... A most megcsinált ezüstke menne vasárnap. Séta tempóban teljesítem a versenyt ha kiröhögnek is! Talán érthető, 2010 Balassagyarmat azért elég rég volt. Azóta semmi. Kicsit elfáradtam.
Te Gyuri 1,02 időt ment a kiscsávó a pw-vel amit csináltam utoljára az
a zöld kínai én meg a szabad edzésen 1,01et a 350es yamahával hová lettek az arányok. igaz én 35éve nem mentem de még tehetséges kezdő is lehetek.
Fiuk! Nem tud valaki véletlenül egy indító állványt,flancosabb néven paddock startert eladót? Esetleg olyan rajzot róla ami alapján meg tudnám csinálni ? Üdv.Lacibá
Há nem ugyan eztet mondtam?
De.
És hát ennyi, kéremkapcsójjaki
Mi az hogy rápréselve egy korona? Ez nekem új, bár ez semmit nem jelent...
Egyes kicsit hosszabb mint a gyári kettes, a többi meg össze van tolva. Ez volt az első saját váltó, de ebből már csak 2 garnitúra van, kint senki nem foglalkozik ilyesmivel 'szt elhordták. Meg a váltóelektronika sem árt neki, nem kell ráncigálni a gázt, csak rugdosni.
Jo lett a vidi,nem mihu minoseg
Na itten van a 2. race is, szintén HD 720p, tessék átállítani a tube-ban, nem ám a fost nézni.
Itt már alig éltem, úgyhogy volt némi harc a Kisdióval amíg el nem kottázott valamit mikor utolértünk hátul pár arcot, kár volt érte.
http://youtu.be/hUbL9Vcq3LI
a zöld kínai én meg a szabad edzésen 1,01et a 350es yamahával hová lettek az arányok. igaz én 35éve nem mentem de még tehetséges kezdő is lehetek.
http://youtu.be/DGwHzjbq8p0
Csak semmi titkolózás!