Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Még nincsen kész de már pufog!
Mérjed meg mekkora a valós áramlási felülete a kipublaknak.
Azt a csövet használjad, amelyik ehhez közelebb esik.
Egy a kipuablak felületénél(áramlási, nem kiterített!) sokkal nagyobb könyök nem előnyös.
Szereintem.

(Persze, Dimmával foylamtos vitában állunk ebben, majd minnyá jön és jól elhülyéz engem hihi:)
Nekem full gyari a hengerem akkor azt csinaljam meg aminek 40 mm a külső àtmérője?
9 ker.Gubacsi 6/c
a most meglévő hengeredhez csináldaz induló nyilást, az 1 csö az jó abbol indulj ki vagyis azt csináld meg, a 40 mm az külsö méret
belül csak 38mm az jó. A szériábol csinált hengerek 37,5mm rel indulnak . a speciál hengernél a gyárirol beszélünk az 40mm belső mérettel kezd.
köszönöm a tanácsot.Próbáltam megvenni az eredeti kereket,de pokoli pénz lett volna mire ideér
Szerintem a legbiztosabb-leggazdaságosabb, ha típus azonost vásárolsz.

Azért írom jótanácsként, mert én is két helyről vettem, -ami minden jel és tanács szerint passzolt, és sokat kellett gépmunkázni, mire összeillett. A km meghajtó csigát pl kompletten ki kellett venni.
Sziasztok!

Érdeklődni szeretnék hogy a kakucsi hétvégén (szombaton) lesz-e veterán korosztálynak verseny rendezve?
Fél füllel hallottam róla!

Üdv.
A fékdobok nem egyformák? igazából arra vagyok kíváncsi hogy illeszkedik e bele a féklap.Úgy is fel fogom szabályoztatni,el tudom képzelni hogy a 21"-os és a 18"-os felnibe ua az agy kerül,de tényleg nem tudom.A fékhatás szerintem a kétkulcsos lappal nagyságrendekkel jobb lesz,mint most.Lehet hogy az RT1 dobja más anyagból lenne mint az RD vagy DS típusoké?A belső osztásnál láttam különbséget,a DS 6 osztású,a linken levő típuson 4 osztás van.
google fordítás yamaha rt1 360:

A fékek a közúti munka nem több, mint megfelelő,
Én laikus vagyok -ehhez-is.

Ez egy enduro motor 21-es kerekéhez való fékdob, valószínű nem az aszfaltos közúti versenyzéshez tervezve.

Szerintem nézz tovább.
Sziasztok!
szeretném a segítségeteket kérni.Sikerült kiválasztanom egy kétkulcsos féklapot,ami egy 1970-es RD350 Yamahán volt.
Szeretném megtudni hogy ez a kerékagy hozzá való?

http://www.ebay.co.uk/itm/1970...
Mármint, hogy a kipuablakhoz sok a 250-esen a 40es könyök.
Szerintem túl nagyot kúpol így a hengerben a csőtől a dugóig.
Az első képen az egyik könyöke 34es, az lesz a 250es, a másik 40-es, az lesz a 350-es.

A háromötvenes csövének a végcsöve is nagyobb, bár a hasa valóban kiesebb(ezt benéztem tegnap éccaka:)

De hogy véletlenül se legyen egyszerű az életed, Dimmáék a 250.es en is 40es könyököt hazsnálnak:)
(bár én mondtam, hogy az sok:)
az elsö képen amelyiknek nagyobb az átmérője annak kisebb könyök kezdő átmérője az rd nek 33 mm a hengerben a kiömlő átmérője. az lehet h 33 mas leömlőhöz 40 es könyök kellene?
Nekik sem lehet könnyű, ott a világ másik (napos) oldalán..........
Ezen a két ábrán leginkább négyféle cső méretei vannak.

Az első ábrán, a nagyobb bemenetü-kimenetü-hasu a 350es gondolom értelemszerűen.

A második ábrán az egyikkel hirtelenebb lesz a motor, az alsó meg mintha laposabb görbét adna de némilag hosszabb túlforgással.
Hogy neked melyik hatékonyabb, az jó kérdés.)
Bocsi, elfelejtettem vissza szólni. Van itthon 2 garnítúra gumi. + hátra 2 db.
Üdv
találtam két sportpufó tervet elvileg rz/rd 250-350 hez
de melyik lehet a 350 es valaki meg tudná nekem mondani így saccra melyiket faragjam ki? fontos lenne
Előre is köszönöm
nincs harag biztos ismerlek mert szük a megszállot motoros,de ha a kiirásba kitétel a membrán nélküliség,holott gyári 1idös a p21-el a p12-vel és még sok mással amin nem volt. Müszakilag elörébb járt a yamaha a többinél,azt ennyi. 2006-7-ben fele pénz se volt mint a p20.Bármilyen eredeti a fék meg a motor miatt ilyen versenyeken itthon szegregálják. Természetesen ha elmegyek szivesen megyek
az az én világom.
Ez abszolút ismerős....kivéve mkertet, aki engem rugdos
Mint mondtam, nézőnek is szívesen várunk mindenkit. Ha a Lovasra haragszol, hát haragszol. Engem nem úgy hívnak, ha érted, mire gondolok....
Merre van mostanaban a muhelyDagi?