Apropó, ha már úgyis széthúzod a főtengely miatt, van még pár garnitúra szűk kiosztású váltó, amilyen a Mogyipetinek és a Zelenyánszky Tibinek bevált. Petróval meg a Kisdióval összeálltok hárman és máris kaptok rá valami vicces árat. De lehet hogy a Krisztiánnak már van, nem emlékszem pontosan.
Igaz csak hét kört mentem de tanulság az van bőven. Ebben az irányban ez a pálya..nagyon nem fekszik. Mire megtanultam merre kell menni és eldöntöttem, hogy most már odatépek neki kiestem...Mentem a Mogyorósi Peti mögött a hátsó egyenesbe és úgy ott hagyott, hogy csak pislogtam. Télen reszelünk!
Sajna nem. Ez az én hibám. A volt gazdi mondta, hogy a föci és a csapágyak generálozva.500 km sem ment vele az utcán. Oda adta a kicserélt darabokat is. Föcit, csapágyakat. Nem gyanakodtam....atisracénak ezért mondtam csak a dugókat és a fúrást csinálja meg. Hengerekhez sem nyúlt minden eredeti ahogy megvettem. Elkezdem megismerni a pályát mentem 7 kört ( 53.2 )gondoltam 8-dikba na most oda csapunk , soha nem húztam 11-ig most igen.
Közben elkezdtem frissíteni az oldtimert. Minden versenyzőnél kicserélem a képeket. A gyermeked már meg van. Ha kellenek képek eredetibe dobjatok e-mail címet elküldöm. Lassan haladok sok a kép és melózni is megyek este. edzés + első futam videjó is lesz. http://www.oldtimerhungary.com...
jól van sanyi ugy látom tultetted a dolgon magad!hidd el ebből a társaságból mindenki regényeket tudna irni a kinlódásokról mire összeáll egy technika és még akkor is ha mindent ujjáépitettél az utolsó csavarig bármi történhet az a kurva ördög sose alszik/a teknikájé/ lesz még alkalom célbaérni bőven
Hengerek sértetlenek A bal hajtókar a föcin minden fele bugizik. Szép szines lett a főtengely a hajtókarnál. Holnap megy javításra és ha minden ok következőn megint ott leszek. Céééélllllbbbbbaaa foooogoook érni! Eredmény már nem számít. Úgy bebaszok ha sikerül.
Nem "sima" szimering van benne. Spéci kialakítású.
http://www.oldtimerhungary.com...