Csövi. Most hétvége necces. Holnap ha nem ragadok be a melóval megyek kakucsra fotografálni meg videjózni. Vasárnap race. Hétfőn pesten melózok este 6 körül be dudom vinni. Mitas leszerelve a heidenau a tartalék mocin. Ha eljösz érte a muterom oda adja ha nem vagyok itthon. Ha itthon vagyok kapsz kávét is.
de ha a kiirásba kitétel a membrán nélküliség
Ne haragudj, de azt kell gondoljam, hogy bele sem olvastál a technikai szabályzatba vagy a kiírásba, ott ugyanis ilyen nem szerepel. Az írtuk, hogy a korabeli technikai feltételeknek megfelelően. Az is kitétel, hogy csak azok a motorok mehetnek tárcsafékkel, melyek az adott korban széria gyártásban rendelkeztek vele. Innentől tiéd a pálya....
No, ezt alkottam, egyelőre próadarab, mert nem tudom, hogy egyáltalán hazsnlható e, ha meg xar, akkor nem csinálnék több rosszat, szóval jó volna ellenőrizni, hogy hazsnálható e or not, és ha nem jó mit kell változtatni rajta.
Fő problémám, hogy nem tudom hová záródik rá, melyik a tömítő felület, mert lehet akár a menet végén lévő kúpos rész, de lehet, hogy a végén, ezt nemtom, mivel nincs iylen karbim itthon.
A csavarhózós részt is csak saccoltam, mivel erősen sérült volt a minta amit kaptam, de gondolom az nem mérvadó.
A kalibrált furat hosza uygan annyi mint az eredetiben, az átmérőt én találomra 50-es re vettem, ennél ksiebbet nemigen tudok csinálni.
szombaton viszem ezt a mintát, ha hazsnálhatónak bizonyul, megbeszéljük mennyi kell belőle.
Mekkora főtengely szimering kell az RD 350 YPVSbe ?
https://www.facebook.com/#!/media/set/?set=a.339077709498
507.74998.208844929188453&type=1
Hülye autósok!
Amúgy grat!
Ne haragudj, de azt kell gondoljam, hogy bele sem olvastál a technikai szabályzatba vagy a kiírásba, ott ugyanis ilyen nem szerepel. Az írtuk, hogy a korabeli technikai feltételeknek megfelelően. Az is kitétel, hogy csak azok a motorok mehetnek tárcsafékkel, melyek az adott korban széria gyártásban rendelkeztek vele. Innentől tiéd a pálya....
Fő problémám, hogy nem tudom hová záródik rá, melyik a tömítő felület, mert lehet akár a menet végén lévő kúpos rész, de lehet, hogy a végén, ezt nemtom, mivel nincs iylen karbim itthon.
A csavarhózós részt is csak saccoltam, mivel erősen sérült volt a minta amit kaptam, de gondolom az nem mérvadó.
A kalibrált furat hosza uygan annyi mint az eredetiben, az átmérőt én találomra 50-es re vettem, ennél ksiebbet nemigen tudok csinálni.
szombaton viszem ezt a mintát, ha hazsnálhatónak bizonyul, megbeszéljük mennyi kell belőle.