Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Én 100 euró-ért/ fő rendezek nektek egy igazi környezetbarát zöld versenyt a friss nyomvonalú füves sanyi ringen motor sem kell, csak körbe körbe megyünk és brummogunk, kötelező box kiállással, ahol a szerelők sört öntenek be + bablevest, hogy nagyobb gázzal mehessünk. Ja a nyomvonalon bármikor módosítok, ha valaki discosan térdletétellel akar fordulni!
hogyne indulhatnánk sanyi !ha van megfelelő licenc +kb 400 euro már huzhatod is a gázt!
ilyen ülés van nekem is bár a lecsó is ezt használja , de olyan széles elöl hogy minden motoron szarul áll. nálad is furcsán jön össze a tanknál.
ugyanaz mint a ds 7-é. Ami képet beraktál abbol van 3-rom de az nekem kell de viszek olyat amiböl meg tudod csinálni, a lyukak távolságs nem jó mert 70mm. csavart meg viszek kakucsra, szombaton ott lessz. fszámmérő spirált meg rendelni kell a marcinak
mert hosszab kell mint az eredeti rd.
Igen én is yamaha dobféket fűzettem bele. Köszönöm a dicséretet.

http://www.sportmotor.hu/motor...

Amúgy ha kompletten veszed egyben az usa-ból lehet olcsóbban kijössz, mintha darabokból rakod össze itthon.
A grimeca csinált iylet régebben kisebb simson méretű motorhoz is a jugók használták is a tomsoban például.
egy tomos Kupás ombre szerint, jó betéttel jobban fog mint az egy dugós kis grimeca tárcsás amire később lecserélték.
Hihetetlen! Mi indulhatunk ilyen versenyen? Mi volt ez?
Rémlik valami. Köszi.
Grimeca
Olaszoknak volt. A mi 24 órás Benelli gépünkön kétkulcsos van, de az sem gyári. Más dígó gépről való. Még itt kérdeztem a betétek miatt, hogy milyen agy ez. Mondták is a tipust csak elfelejtettem
Egyébként gratulálok nagyon szép munka Be kell vallanom először megkajáltam,azt hittem két vasat csináltál.
Olvastam hogy te csináltál egy ilyet,agyat is vettél hozzá.A kiállítási gépeden van rajta?Befüzetném Csatáriékkal egy 18-as felnibe,nem gondolkozom már csak a féklapban hanem komplett venném meg.Szimpatikusabb mint a Lux,és olcsóbb is.
60 mm. a liktávolság!
Ilyen csavar kéne 4db. ! (YPVS fékmunkahengerhez)
Én is bolyongtam a témában egy ideig:

úgy tudom, hogy a yamaha féklap teljesen más méret, a kawa 500-as háromhengeresét bele lehet faragni.

-a gyári pannonia fékdobnak is vannak gyenge tulajdonságai.

Szóval hiába cserélsz le egy alkatrészt a rendszerben, csak félmegoldás.

Olcsón nem lesz normális dobféked. Vagy vegyél egy komplett rendszert, amit tőlünk (távol) keletre terveztek, gyártottak és munkáltak meg, ha dob-fékezni akarsz.

Ha meg nem, vagy olcsón akarsz jót, akkor etz eleje.
na aztán nem sokat látok a számokbol
Igazából a kétkulcsos féklap idejét próbáltam belőni amit keresek,te tudod hogy nem csak az RD használta,de ez esetleg ami elérhető.Én nem ismerem a modelltörténetet és a típust sem úgy általában,köszönöm az infót.
F@sza, Csingilinges sublerem van,mi?
Az XT 500-é hasonló!
Ha van,megyek érte! Mennyi?
dehogy is,csak az elektronika az dr 200asé
Háááát: http://translate.google.hu/tra...

Az zavart meg, hogy egyszer 125 ként eladó máskor meg 200-as ként. Bocs
rd 200as igen,csak 73 ban kezdték gyártani,de 125öst,71ben,csontküllös kiadásban is
Nincsen 71- ben gyártott RD 200! 73 az első. 76 utáni darabok lettek alukerekesek.
rosszul tudod csak a ds modelleken volt az rd már tárcsafékes volt 1972-73