Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Főképpen gazdasági okai vannak yamaha bontásnak,régebben építettem egy pár rd-t versenyre,de már nem motivál hogy ebből is az legyen.
Hát faszom tudja, esetleg Kakucs, de a CB már büdös (szó szerint is), olasz fos meg még sehol...
nem szoktam emlegetni, te mész ezen a versenyen? kakucs honap vége ?
De komolyan Gyuribá. Még 10 év múlva is azt fogjuk hallgatni, hogy 2007-ben a Lovas mekkora geci volt. Hagggggyukmááááá
Megint feltettem a kérdést a társasaágnak, hogy akkor most mivan.
Az az érzésem, ha én nem rugdosom őket nem csinlnak semmit...
elbontják, mert nem értenek ez iylen bonyolult szerekezetekhez DDD:)
De szép MZ !
R.I.P.
Gyuri! Ez már csak nyavalygás, ne is haragudj. Én is megbeszéltem Alberttel, hogy Lovas úrnak nem tetszett a morini ő mit szól hozzá. Azt mondta mehet, akkor megyünk. Engem nem érdekel a díjazás, számolják a köreinket azt slussz. Én örülnék ha jönnétek.
bocs hogy megint ide írok, de valakinek infója 4 literes repsol 2t olajról? Scooter 2t-t néztem ami talán ár értékben a legjobb vélemények?
Bontásra itéltetett egy üzemképes rd250ypvs.Az eladó alkatrészeket itt vagy a bambi@mzracing.hu emailben lehet érdeklődni
jó pár forintott ráköltöttem a 2007 24h ra vagy 70e nevezési dijat befizettem menetközbe megváltoztattak mindent ugy hogy az rd csak x be mehetett volna igy jártam azota ilyen versenyket messze elkerülök mert ez jóformán a pannóniára van kiirva az atommá lehet reszelni és mégis jó. 1x volt budán kutyavásár!
Na az jó! Be leszünk golyózva!
Tegnap este meglettek a kormányfészek golyói! Csak már ölég későn. Mingyár megyek és szerelem összefele!
Átgondoltam a dolgot. Kifenét érdekel, hogy milyen teló! Működjön, az számít.
Bocs, hibás a link. www.fmbk.hu
Hello!
A korabeli kétkulcsos fékek (a jóféle hgyártmányok persze) akkoriban jobbak voltak a tárcsáknál. Erre ékes példa az én Benelli 250 2C-m, ami egy jelzés értékű aprócska fékdugóval rendelkezik. Kicseréltem egy Grimeca kétkulcsosra és fog mintállat! De a korabeli fotók alapján sem mentek a VB-n véletlenül sokkulcsos dobfékekkel.
Az már más kérdés, hogy a jövő a tárcsafékeké lett...
Egyébként azért döntöttünk a szigorúbb szabályzat mellett, mert mint 18 éve versenyszervező figyelemmel kísértem, hogy a folyamatos tuningolás miatt, hogy fogytak el a veteránosok a versenyeinkről. Egy kicsit egyenlőbb esélyek (hogy ne a pénzről szóljon) és aki akar és tud, később attól még felsőbb osztályba léphet... Valahol kell húzni egy határt és mi ezt választottuk.
A 24 órást is figyelemmel kísértük és nem akartuk az ott eluralkodott akkori légkört, hogy öljék egymást a gyerekek. Ez egy jó szórakozás s nem vérre megy. De mire ezt megértik....?
Ha a szabályzatot elolvassátok egyébként (www.fmb.hu) amit 75 előtt tárcsafékkel gyártottak, az mehet. Csak a korabeli fékkel és futóművel. Szóval 250-es gépen az LC350 futóműve nem játszik. Ha membrános volt, hát membrános volt. Ha elektronikus gyújtása volt szériában bizonyíthatóan, akkor is mehet. Úgyis a saját kategóriájukban fogjuk értékelni. Veteránverseny vagy mifene. Legalábbis szerintünk így néz ki, ha komolyan vesszük.
Ennek ellenére szerettel várunk mindenkit a hat órás versenyünkön Gyöngyös-Visontán a GokartLandon június 9.-én akár csak nézőnek is!
emzoli mégse gyüssz?
Figler Albert FMBK elnök
Góré! Én csak rider-nek álcázott személy vagyok. Te vagy a team manager. Mindent tudnod kell! A szerződésünkben az van, hogy ne tévedjek el a pályán a többit elintézed
Sanya!
Engem az is érdekelne, hogy mifene teló lehet mellette, mert láthatóan tárcsás....Be tudom szerelni,de azért jó lenne tunni....
Kedden meg kellett volna kapnod

Mindegy, lényeg, hpgy odaért.
Közcsi.
zoli megjött a cucc küldtem a lét köszi dio
Nyugodj bekeben Lala!
Hello!

Nincs meg ,kidobtam.

Ha talakoznek ilyesmivel szolok.
sajnálom egy motoros megszállottal kevesebben vagyunk.R.I.P.
Meghalt Neuser Lajos.