..lehet mérni de nem mérvadó egy speciális frekvencia mérővel vagy oszciloszkóppal a cdi vezérlőből jövő fekete-sárga vezetéken megy a vezérlőjel a szervómotor végfok erősitőjébe amibe egy külön barnaszínű vezetéken keresztül kap 12v-os betápot a szervómotor pedig két irányú feszűltséget kap azért tud két irányba forogni ezenkívül van benne még egy három érintkezős pótméter amit a szervómotor mozgat onnan tudja a végfok hogy milyen pozicióba áll a motor vagy kell állítani a fordulaszám függvényében.
Az lenne akérdésem,hogy RD350YPVS gyujt.elektronikájából jövő power-elektronikát vezérlő jel megmérhető-e és hogyan?
Sikerült ez már valakinek?
Engem nagyon érdekelne!Kösz a segítséget.
Üdv Urak!
Van egy eladó tzr 250 /rd350 (lehet rd250-ben is ez van): gyujtás lendkerékkel, működőképes! Ha valakit érdekel, írjon megegyezünk, nem akarom tartogatni, és még van egy berúgószerkezetem is, 250esből.
Bocs hogy bele vau! Mi (én Forrest stb) nem vagyunk motor szerelők, csak szív ügyünk, szeretjük! A szakik, és te is el követik azt a hibát, hogy fél szavakban beszélnek. Ebből nem derül ki semmi, az égatta egy világon. Ha tényleg segíteni akarsz forrestnek, írd le neki, hogy vedd meg a legkisebb fővőkát, és dőrzsárazd eddig a méretig, útánna mérj rá a (mitudoménmivel hogy egyformák-e?) és ha nem jól megy akkor feljebb, tovább. Persze itt irogatni nehéz, és türelem kell hozzá, de minden szaki döntse el, hogy segít vagí nem. Mert ami nektek egy értelmű, az nekünk nem biztos. remélem nem voltam p@raszt,de így gondolom.
...hát nem csak, vagy nem a gyertya hőértéke a baja... ugy észleltem hogy néha kihagy a gyujtás, emiatt durroghat. Mennyibe kerülhet egy cdi egység, meg egy gyujtó trafó?
Meglehetősen hasonló főfuvi való az Amal karbikhoz.
Kérdés, neked miylen menet van benne.
Nekem amalhoz való van előgyártott, azon unc menet van.
Ha adsz címet, küldök egy mintát, ha belemegy ahová neked kell, akkor bármyilyen likat tudok bele faragni.
Likkal, kalibrálva, számozva 400 frint darabja.
Lik -számozás nélkül 300
Továbbiérteezés a témában ha érdekel: Buzerpipa@freemail.hu
Sziasztok! Yamaha rd 125 '86-os. Voltam ma szakinál, azt mondta hogy vegyek br6es, gyertyát most 8-as van benne, azt mondta hogy az rd nem erre a városi ''gyenge'' használatra lett kitalálva, hanem a hosszabb ''turákra'' és vegyek kisebb hőértékü gyertyát azaz a br6es. Holnap veszek gyertyát aztán megjáratom, had szóljon ! Remélem hogy csak ez a baja. Ja és csináltattam ma 2500-ért Ford.szám spirált hozzá! Köszi szépen az eddigi segitséget!
Sikerült ez már valakinek?
Engem nagyon érdekelne!Kösz a segítséget.
A lendkeréken lévő tipusjelet is ird le légyszi!
Tőbbféle létezik és nem lehet csak úgy találomra párosítani őket.
Van egy eladó tzr 250 /rd350 (lehet rd250-ben is ez van): gyujtás lendkerékkel, működőképes! Ha valakit érdekel, írjon megegyezünk, nem akarom tartogatni, és még van egy berúgószerkezetem is, 250esből.
GT250/380: féktárcsa, féknyereg + új fékcső
GT380: bontott karburátorsor
GT550: csomagtartó
GT250: olajtartály burkolat
új D.I.D. 525x96 lánc
+ egyéb apróságok
hutaianiko@gmail.com
125-148-ig
Kérdés, neked miylen menet van benne.
Nekem amalhoz való van előgyártott, azon unc menet van.
Ha adsz címet, küldök egy mintát, ha belemegy ahová neked kell, akkor bármyilyen likat tudok bele faragni.
Likkal, kalibrálva, számozva 400 frint darabja.
Lik -számozás nélkül 300
Továbbiérteezés a témában ha érdekel: Buzerpipa@freemail.hu
Vennék egy pár #240-est, meg egy nagyobb és egy kisebb párat, csak Pinkmotors-nál 840,-Ft/db. Tud valaki olcsóbban?
Minden Sándornak utólagosan és a mai Józsefeknek Boldog Névnapot Kívánunk!
Üdv. :)