Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Az életed a trollkodás !
Mikor és ki írta le a szar szót rajtad kívül ?
Amúgy meg nem produkálom magam,és főleg nektek nem !
Ez a tedd mellé duma erőltetése meg kifejezetten vicces tőletek...
Én még emlékszem ki volt az a balfasz aki kihagyta a lehetőséget, h a bajnok motorját az enyém mellé tegye, ráadásul aznap 2× is !
Ugye így volt recska jani ? Ilyen előzményekkel ne is csodálkozzatok ha eztán csak a középső ujjam mutatom fel nektek
Senki sem vonja kétségbe a Gábor képességeit. Én sem. De ezt Te sem gondolod komolyan...
hivlak majd még ma
Ebben igazad van.
De pont a Szimó kategória a tanuló kategória (remélem nem bántok meg vele senkit), ahol időt kell adni az emberkéknek, hogy erre rájöjjenek. Nem minden a motorerő. De lehet döntő is.
inkább a szemeit kösd be,lehet fék nélkül is gyors lessz.
Igen, viszont ez egy amatőr bajnokság.
Pilóták között óriási különbség van.
Nyilván számít a motor, de amíg másodpercnyi különbségek vannak szimplán a pilóták között egy körön...
Értem amit írsz, de a simson kupa (remélem) még nem az a szint pilóták tudását tekintve, ahol a motornál kell a századokat keresni :).
Ha lenne pénz és kimenne az adott ember egyel több hétvégét motorozni, az többet ér, mint mondjuk motorikusan plusz 1 Le. Legjobb tuning. Itt ez a legfőbb probléma.
Én is mentem Máriapócson hátsó fék nélkül. Hát, vagy 2 másodperccel, biztos rosszabbat mentem. És ez csak a hátsó.

Zsombort nézegettem Kalocsán, csikorgott az első fékje féktávon.

Szóval értem én, hogy húzzuk a gázt, meg minden, de szerintem Te sem gondolod komolyan, hogy nem kell jó fék.
Behringer urral parszor voltunk maganal, mar nem tudom milyen ugybol kifolyolag.15 eve kb.

Meg vannak Auto -motor ujsagjaim is.....
Nevezzuk oskornak,hoskornak a 60-70 eveket.
Akkoriban,az osszes magyar versenyzo akrobata volt,a szo jo ertelemeben ,ha nem lett volna,mikepp hozhatta volna be azt a nagy technikai hatranyt?De azt mondom,ha nem lett volna egy Szollosi Zs,Pekari M,Hamar Zs,stb.,mar akkor ledolgozhatatlan lett volna a technikai lemaradas.
Lecsó nevetni fogsz mert Tiszacsegén eltörött a hátsó féktuskó az
NSR en leblindeltük és úgy nyertünk a Juhász Dávid előtt. Egyébként
1969-ben indultam először a népligetben egy P-20as al azóta vagyok
szereplője az autó-motorsportnak nem nagyon tudtok olyat amire ne
tudnék válaszolni ezekből az időkből.
Tisztelt Raaaay Nem az őskorról beszélek! Salzburgringen Opatiában,
stb egy futamban mentem Agostinivel,Sarinnenel,Drapállal az Mv Agusta akkor 100le volt a vizes 350 yamahám meg 70 körül és 6-8
éves magátol kékre edződött Dunlop gumival mentünk. Mégis belefértünk az első tízbe. Vagy 1973
Balassagyarmat lassító nélkül a hosszú pályán a 350es vizessel közel 180at mentünk az utcán itt nem volt gatyázás húzni kellett.
Még jó hogy a Gyuri volt a szerelőm.
Akkor ugye nem probléma, ha a Gábornak a verseny előtt leszereljük a komplett fékrendszert.
aki meg elesik, az nem buzi.....csak menjen a sarokba,es mondogassa,h miert is esett el
Szabo ur!

Ez mar a XXI. szazad,itt mar nem akrobatak kellenek,m a maguk idejeben,amikor hianyzott par le,azt lehetett potolni ugyesseggel...Manapsag a technika van a fo helyen,futomu,gumi,vaz,motor....meg a Rossi sem kepes menni a nem mondanam,h rosszal,csak nem a megfelelo motorral.


persze kell a jo lovas
Matt.
Gyerekek nem a fék számít 3 fontos dolog van amit én tanítok a gyerekeknek. Húzni kell a gázt, be kell tudni fordulni, és aki elesik
az egy buzi, köztünk is volt már ilyen.
igazad van,egyebk ,h jobban megnezitek a dugattyuvaloszinu,le is log a kis tarcsa korvonalarol.....


de majd a palyan kiderul,h mire kepes az UR Simson,a stobberora majd eldonti....vegul is a Ducati is csinalt mar szart az elmult evekben a moto gp ben,pedig ott van penz dogivel
Janikám, tedd oda emellé a "szar" mellé amit produkáltál az elmúlt 2-3 évben.
Lássuk!
Hello!

Jol korul jarjatok ezt a kerek temat.....egyebkent a Kis T Hondajaban ex. Csosz 91 volt regen az a kerek,de a Mohai ek nak is volt szelesebb, rd 350 ben,egyebk az ember meg superbike meretut is csinalt,jo sulya volt,nem tortek.....mondj ez kb. husz evvel ezelott volt,h azota mi van....
Én elhiszem neked Jani, konkrétan egy Honda RS-ről lett leszedve. Aztán hogy gyári-e vagy sem, azt már nem tudom.
ez a féknyereg 320as tárcsához van,szemmel láthatóan rohadtul nem passzol ehez a tárcsához,és a cagiva mítón van ugyanilyen felfogatású brembó!(de lehet ez is brembó,álnéven,vagy grimeka,de inkább az utóbbi)
Szerintem is így lehet, csak sajnos akkor ez engem igazol, h az első képen lévő nyereg nem illik a képbe, mint ahogy először is írtam !
Te pedig nyilván csak 1 kis jóízű trollkodás kedvéért geciztél velem ...
Tök mindegy min van olyan féknyereg, az a fékek legalja, nem illik a karbon idomhoz és a titán vázhoz ami magában kb 1 milla .
Honda RS-ben gyárilag csak 6 küllős kerék létezik, a nagyobb gyári HRC-s gépekben pedig volt 8 küllős is, de 4 sosem . Sőt még más gyártónál sem láttam 4 küllőset . Ezeket a 4 küllősöket régebben Csehszlovákiából hozták azokba a speciálokba amiknek összetörték az eredeti kerekeiket . Rajmund még a nevét is tudja annak aki ezeket öntötte, kérdezzétek meg tőle ha nem hiszitek .
Persze, "komoly" EZ vicces is.

Mint ha az rs nyerge nem volna több mint elegendő egy 50 kilós motorhoz
Szeritnem meg az van amit Lecsó mond:
Tettek rá egy komoly nyerget mióta ez a fotó elkészült.
egyedi motor, soha nincs készen.