Van, de már az embernél van aki megfejti...
Szerintem, az utolsó előtti,még nagy pályán. Az ucsó, amin Turpi a GSX-R-el indult,Kis-Nagy Tomi + CBR900-al. Az még MMSZ. race volt!
Van egy vidi a Nyíregyi racérol is... Azon még Steve is indult,RGV-vel!
Én + XL600-al...első lettem! Hátulról!
ez igy van mintha ráöntötték vola, de olyan közel van a blokkhoz
hogy semilyen csavarfej igy nem fér el az 1/3 fehj belog a lendkerékbe. kicsi már csaltam a 5mm certál elfér 1 félgömb 6 csavarral. ráhuztam és csak lehuzóval jön le, a certálon visszagömbölyitek 3,5 re és laposfejü csavarral ideális lessz.
a suzukinak olyan rövid a kupja hogy nekem mindenféleképpen át kellett alakitanom a lendkereket.kicsit féltem tőle hogy lerázódik,vagy valami gond lesz de semmi baj nincs vele
Szerintem, az utolsó előtti,még nagy pályán. Az ucsó, amin Turpi a GSX-R-el indult,Kis-Nagy Tomi + CBR900-al. Az még MMSZ. race volt!
Van egy vidi a Nyíregyi racérol is... Azon még Steve is indult,RGV-vel!
Én + XL600-al...első lettem! Hátulról!
hogy semilyen csavarfej igy nem fér el az 1/3 fehj belog a lendkerékbe. kicsi már csaltam a 5mm certál elfér 1 félgömb 6 csavarral. ráhuztam és csak lehuzóval jön le, a certálon visszagömbölyitek 3,5 re és laposfejü csavarral ideális lessz.
A MITO lendkerék cuppan az RD főcire...
belehajtok a kupba akkor ideális, lenne.
De,jó hogy felraktátok!
(Érzem az égett olajszagot! És nem bundás kenyeret csinálok!)
Ezt a cikket nemrég találtam, nem emlékszem a pontos időpontra de nem ez volt az első verseny a DB-i reptéren .