...hát ja valami olyasmire gondoltam én csak annyiba tudok segíteni amit már én megcsináltam saját szórakoztatásomra egy párat vigyázni kell a yapó kábel szisztémával elég érdekes mivel nem eu szabvány mehanika témában kérdezd a többieket ők ismerik a trükköket én inkább villannyal foglalkozom.
nem sokára végzek az lc kábelozásával aztán aggy neki hadd szóljon úgy tervezem hogy csak motorral megyek ezentúl de ha a jutkát kihoztad volna motorral akkor azt megnéztem volna
Köszi mindenkinek! Az első motorom, ugy hogy lesz még jó pár kérdésem! Tudtok ajánlani valami jó szakit Budapesten? Szóval nagy szarba vagyok szerinted? amikor a lekvárra gondoltál?
ha a gyujtó gyertya kábelt követed akkor a gyujtó trafónál kötsz ki de ha onnan követsz egy narancsszínű -ha minden igaz-vezetéket akkor a cdi-hez jutsz de vigyázni kell mert a 125-be van több féle gyujtás és főleg az áramfejlesztőbe van külömbség dinamós,generátoros és un dinastarteros ez utóbbi a ritkább évjárattól függően.
inverteres gyujtásvezérlő enélkül nem megy és nem olcsó általában a sárvédőn van a modulszámoknak egyezniük kell és csak kompatibilis alkatrészekkel működik optimálisan.
Nagyon szépen köszönöm a válaszod! Ford.szám spirál továbbra is kéne hozzá! Meg mostanában folyton nagyon hamar beköpi a gyertyát, durrog, mint ha nem gyújtana! Mit javasolsz?
Zsoltikám amit beszéltünk a motorról itt egy kis vidi. Dani elvitt egy körre. Majdnem minden körben ilyen hisztis a bringa. Kivülről nem láttam de belülről ilyen. http://youtu.be/-WyX_tsgIro
megfelelőjét 0,05 lépcsőkkel.Szerintem sokan örülnének neki,köztük én is.
http://youtu.be/-WyX_tsgIro