Sziasztok. 125- ös RD hez merült fel 1-2 kérdésem.
Ki van véve a blokk. A hengertömítés megadta magát azt cserélem. Az rendben is volna.
Átnéztem ha már ki van véve de nem vagyok túl tapasztalt nem tudom mit kéne látnom. Ami aggaszt, a dugattyú, a csapszegnél (a tűgörgőnél)
föl le lötyög pár milimétert. a hajtókar jónak tűnik, csak maga a dugattyú. és ahogy néztem ott a Tűgörgős csapágy nem is szabvány.
Valamint: Nyári nagy melegben a váltásnál az üres kezd eltűnni
1x mondta nekem valaki hogy ez RD tipushiba, "hogy valami alátét szerű lapka a blokkban hajlik elfele" az okozza,
Vagy a régi váltóolaj is okozhat ilyesmit? Érdemes e széthúzatni ezért a blokkot?
Erre ha valaki beszól, azzal komoly gondok vannak! Drága egy ilyen tuning henger szett, vagy ez régi tz henger? Bocs hogy béna vagyok, de csak gyári rd-t kókányolok. Nekem is van egy ilyen 4l-1 blokkom Képzelem ez is milyen jó lesz, én egy gyári 350 lc-t meg generáloztam, olyan erős lett hogy a kuplungja nem bírja a hirtelen erőt. Most azzal kűzdök.
eladó yamaha rd125dx tipusú,1975ös,125ccmes ikerhengeres sport motorom.egy fujás,és egy új gázbowden kell hozzá.igen ritka,nagyon jó motor.csere is érdekel!pc,lcd tv.ajánlatokat a szallw@freemail.hu cimre várok.kp ára 100.000ft,csere ára 125.000ft.
Köszi. Fontos megemlítenem: Olyan rendes volt a pálya tulaja és a gokart versenyzők hogy a gokart bajnokira készülő mezőny, miattam 30-perces etepokat ment, lejöttek és én egyedüli motorosként mehettem 30 perces etapot. Lejöttem, mentek ŐK, lejöttek mentem én. Nagyon kakuktojás voltam.
Az utolsó előttin én is mentem, egy darabig ... Az talán 93-ban volt, az utolsó meg 99-ben .
Nyíregyen asszem kettő volt, emlékszem Sztívre, meg volt vadulva, kb 96 körül lehetett .
na van akinek van vér a pucájában!én még eddig csak forditott irányban versenyeztem brezován.jó neked hogy már kész a gép és gyakorolhatsz:"csak 1x forgattam 10 fölé" sárgulok az irigységtől jó a vidi jól szól a gép üdv dio
Üdv. Jó lett a teló. Ma mentem vele. Brezovára mentem mert közelvan meg még nem mentem ezen a pályán soha. 1 x huzattam 10-ig nagyon vigyázok rá. Atisrace nagyon jól megcsinálta a gépet. Bozasztó hideg volt...homokos a pálya brrr... http://youtu.be/wum3gBT5e2Y
A 92-es debrecenire azzal mentem, de csak nézőnek.
Motul 2t transoil expert - et 10w 40
Kb 2 éve van benne az előző, azt szerelő töltötte bele.
Remélem helyrehozza.
Köszi a választ.
Mivel indultál?
Ki van véve a blokk. A hengertömítés megadta magát azt cserélem. Az rendben is volna.
Átnéztem ha már ki van véve de nem vagyok túl tapasztalt nem tudom mit kéne látnom. Ami aggaszt, a dugattyú, a csapszegnél (a tűgörgőnél)
föl le lötyög pár milimétert. a hajtókar jónak tűnik, csak maga a dugattyú. és ahogy néztem ott a Tűgörgős csapágy nem is szabvány.
Valamint: Nyári nagy melegben a váltásnál az üres kezd eltűnni
1x mondta nekem valaki hogy ez RD tipushiba, "hogy valami alátét szerű lapka a blokkban hajlik elfele" az okozza,
Vagy a régi váltóolaj is okozhat ilyesmit? Érdemes e széthúzatni ezért a blokkot?
A Választ előre is nagyon köszönöm.
A.
"A nyugalom megzavarására alkalmas képek következneK!"
Idézőjelben van,nehogy valaki komolyan vegye!Aztán beszól.
Nyíregyen asszem kettő volt, emlékszem Sztívre, meg volt vadulva, kb 96 körül lehetett .
http://youtu.be/wum3gBT5e2Y
http://gallery.site.hu/u/oldti...