Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

13-40 A láncét is ha lehet!
mekkorákat akarsz, a szabó már áttete 520-ra, megadom a pinkszámát meg az árát du-tán.
a 350-be is gt kerék van ,de mivel sok kisfogaskerekem van elöre,a530 lánchoz ezért hátra is az van. már kinéztem a katalogusbol az 520 tipusszámát de egyenlöre nem kell.
van 1 alighasznált arany regina 525 ös akkor nem dobom ki
Szia ÓregDió! Megkérdezhetem hogyan csinálod? Honnan veszed a fogaskerekeket,láncot és milyet,az RD-hez?
a suzukin 525ös van a yamahára 520ast csinálok meg a suzit is át akarom alakitani majd később
Hello. Alkatrészt ebay-on is találsz dögivel. De ha a motort évekig még megtartod akkor vegyél donor motort. Én így csinálom. Sokkal olcsóbb mint ez kell az kell stb. Viszont a kis RD-n egy éven belül is változtattak a japok ( más váltó áttétel, pld. svájci. (alvázszámból azonosítható) CDI !, alaplap, lendkerék súlya stb. Gondosan meg kell nézni a donort. Pld.: Cdi-t cseréltem a motoron Hitachi-t raktam be a régebbi Densio- helyett és elégette a dugót. Ehez a tipushoz egy picit értek, ha segíség kellene írj. Ha tudok válaszolok.
A lényeg hogy elférjen!
Alu helyett én, lemezt hajtanék a kúpra...
Nekem, Kalocsán leforgott egyszer...
Nandisan megszegelte!
pont ezt montam valamelyik nap ezzel számolnod kell.
Tudna valaki segíteni, hogy a vizes gépeken lévő 2 fajta fix féknyereg csereszabatos-e?
pinkmotors.hu, meg a helyi bolt
Alkatrészek te honnan tudtál szerezni hozzá?
Pontosabban 1986. Rd 125. Motorszám: 16v-00145
Alvázszám: 16v-008463
Üdv! Gondoltam mai motoros sztorim meg osztom mindenkivel: Ebéd után rá pattantam a p20-ra, boldogan gurulok vele Érden, a távolban gyalogol nekem háttal egy idős bácsi bottal. Még jóval mögötte voltam, de már meg állt, és megfordult a hangra, mellé érve picit kiforgattam üresbe, na azt az arcot érdemes lett volna látni! Persze utána rá ültem az Ypvs-re, és két Yamahával gurultunk, vissza térve nagyon megszerettem a 20-ast is.
Ja és persze a kuplung is új
Sziasztok!Van egy eladó 80-as vizes RD-m ha valakit érdekel.Amit megcsináltam: Rendbe rakva első nyereg, új betét, új kerékcsapágy, első teleszkóp felújítva nem is nedvesedik, nem folyik, elöl új continental gumi, hátul új mitas és ott is új betét, új erősített lánc, új lánckerekek, felújított főtengely, tkr márkájú, bejáratva a motor, nagyon precíz helyen furattam, for yamaha dugó, jobb nem igazán kapható most de az előző is 9000 km-t elment és még jó volt, az egész blokkban új koyo csapágyak, új szimeringek, gyönyörűen újrafestve a tank és idomok, nagyon szépen újrabőrözve az ülés.... felnit meg a hátsó futóművet és az első sárvédőt kellene még festeni mert az még nem valami szép.... csak azért eladó mert le vagyok égve, ha valaki motort akar venni amivel nem kell foglalkozni keressen meg.... sürgős sajnos, egyébként nem lenne eladó
jó hogy itt vagy 525 láncal mentek, a cagiva gyujtás a régi levegös tengelyre passzol , más a kupja az ypvs-nek meg1700 gr a cagiva meg csak 1075 gr
dimma miért nem az ypvs gyujtását rakod ami állitja az előgyujtást?vagy mint az attila/cagiva/programozható valamit azok nem jobban kiadják a teljesitményt?
hali.nekem csináltak hozzá 2500ft volt.biatorbágyon.
hali.nekem csináltak hozzá 2500ft volt.biatorbágyon.
a gabinak ször uj motorja lessz, a régi pedroza féle meg a tavalyi 350 talonba lessz mig nincs rá szükség,de lehet más lessz a sorsa.
a kupra feltettemtettem 0,8mm vtg alu lemezt mingyá elférnek a csavarok.
ha nem lenne lehuzó nem birnám levenni, ráadásul az ivesretesz is jó helyen van ha az alsó részre teszem a tekercset.
hát elég tarka lett, de gondolom igy szereted, hola 350 blokk?
A gabi is 250 fog menni most megfoghatod ha tudod.
Racsing a cetka de a golyóidra is gondolj!
Én, puhítottam az ülésemen...
Sziasztok!

Gondoltam Megmutatom nektek is hogy kész van a gép 2012 es tuningja! :)

Üdv.