Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

beszélj a barátoddal elektronoka? milyen ellenállásu trafo kell hozzá.?
Megyünk vele classic 2-be,csak nem kötjük be az első féket!
Van vagy 55 Kg. !?
80ccm yz 80 blokk van most benne de kacérkodom 1 forgotárcsással ami 125ccm, tartaléknak ott lessz és mezönyfüggő mibe fog menni, amelyik a gyengébb futam
Az jó! Legalább lesz tartalék motrom... (Csak viccelek!)
Jól néz ki a kis mérges! Ruhája is van? 125?
Azt mondják (jappánul) jó a láncra is!
Nem még,örülök ha kész lesz a czetka Pócsra!
kész agyujtás alaplap el is fér minden meghagytam a töltötekercsek helyét is,hátha valakinek akkut kell tölteni
Bár most nem igen foglalkozom az rd-kel,mert a gabi sajáttal fog menni az 1 versenyen 250-be,de azért játszom mert unatkoznék
ez az uj játék bár lehet hogy csak a polcon marad
petro baj van!én már nem sok helyre tudom kenni a tech2-t sikerült lánckerekeket szerezned?
oks.igaz!most újjitok fel egy rd125dxet,meg egy rd200ast.teszek majd fel képeket a gyogyulás folyamatáról.az eleje elég bizar,akinek volt köze ilyen motorhoz az tudja milyen élmény egy ilyet felujitani.
Matiné:http://www.youtube.com/watch?v...
-Ja,elkezdtem reszelni a czetkát!
jogos a felvetés
Ne ha ragudj, de már nem bírom nézni:
Nem ikerheneres.
Kéthengeres.
üdv.engem érdekelne a blok,ha az ikerhengeres.
hali.keresek yamaha rd 125ös ikerhengeres blokkot,vagy komplett motort.de érdekel rd200as tipus is.akinek van irjon ide,vagy a szallw@freemail.hu cimre.kösz elöre is.
hali.keresek yamaha rd 125ös ikerhengeres blokkot,vagy komplett motort.de érdekel rd200as tipus is.akinek van irjon ide,vagy a szallw@freemail.hu cimre.kösz elöre is.
Lehet,de szerintem az is csak 5V-ig jó.Az enyém is ilyen.Azt meg nem tudom,hogy ezzel az 5V-al mit lehetne kezdeni.Te már próbáltad?
Amit Laci adott nekem Ignitethet,azon volt!
most már értem hogy mire gondolsz nagyon jó ötlet ezt kellett volna legelőször írni a következő kérdések merülnek fel az új gyuj vezérlő kompatibilis e az eredeti lendkerék és a vezérlő tekercsek feszültségével ha nem csere ha ok akkor meg lehetne hagyni az eredeti cdi-t power vezérlőnek és lekötni a gyujt-ról az új gyujt vezérlőt pedig meglehetne vezéreni a cdi bemenő jeleivel vigyázat az eredeti cdi vezérlő feszültség 50-400V között van ford függően jól körbe kell járni a témát mert nem olcsó mulatság.
keresek yamaha rd125ös,ikerhengereshez gázbowdent
Köszi a választ,de nekem ebből nem derül ki,hogy hol lép be a power-elektronika.Én egy irható Ignitech gyujt.elektronikához szeretném párosítani a gyári powert.Ebben az a baj,hogy az elektronikán nincsen powervezérlő és igy nem tudom meghajtani a pow.elektronikát.
Van valakinek ötlete,hogyan lehetne ezt megoldani?