Saját lábán nem tud, mivel most csak 1 van neki. a hátsó futót is újítom de csak szerdán lesz bele szimering. :( úgy működne ha hazahozom Csepelre, jobbat nem tudok. Persze bizományba adhatok érte valamit ha szükséges. Vagy áttesszük jövőhétre ha minden ok akkor már lesz 2 kereke. Bár szabályzó nélkül nem tudom hogy menne.
Hali. Ha próbálgatni kellene alkatrészt akkór ha nem boldusz van hozzá mindenem. Eladni még nem adok el semmit belőle de kölcsönbe mehet amig nem szerzel motyót.
Jól van. Előre is köszönöm. Írd meg hogy mikor tudjuk megejteni a dolgot, és hogy, Szabd meg te a feltételeket, nehogy még neked legyen belőle gondod. :)
Többször is megmértem, szerintem elég kicsi a hibalehetőség, és a fényeken is látszott hogy a fordulat függvényében villogtak. Remélem a generátorral nincs baj. Finoman indítottam nem is égett ki semmi.
Szóval esélytelen hogy más motorba való de azonos értékekkel bíró szabályzót teszek bele?
No, feltöltöttem az akkut, össze tettem, megmértem....
olyan 22 - és 200 V közt ugrál az aku sarukon a feszkó, nagyon húzni nem mertem neki, de pl ha a fényszóró rajta van, akkor csökken, (ugye az elvesz gondolom) Az még eszembe jutott hogy esetleg csak kontakt hiba, mert nagyon retkes a csatlakozó.
De ha valakinek lenne hozzá alkatrésze annak most nagyon örülnék.
Akár csak próbából hogy tényleg szar e.
Köszönöm, bár lehetne kicsit megbízható is a szépség mellé.
Azért vagyok így rákattanva a sav témára mert van nekem, az aksihoz adták csak nem tudom hogy az be van e hígítva vagy még nekem kéne.
Az elektronikához eddig hála nem kellett hozzányúlnom, De látszik hogy már itt ott piszkálva volt a köteg. de a főbb részeken azért gyári cuccok vannak.
És ha kiderül hogy "ereszt" a fesz szabályzó akkor mit tudok kezdeni?
Vagyis mennyire típus specifikus? tudok hozzá venni valamit?
(Már kezdek megbékélni a gondolattal)
az akkusavval nem kell semmit csinálni mert ha veszel akkor már készre van keverve manapság már nem is lehet csak úgy venni mint régen persze azt is le lehet mérni ha az ember ennyit küzd egy motorral azt örömmel használja és megbecsüli a villany volt szerelve?egyébként szépre sikerürlt gratula.
Igen Csepeli vagyok :)
no Először is a sav - viz arányt nem igazán értem hogy mit jelent amit írtál. Ez részaránnyal mit jelent? kb 1:3 ? így póriasan...
3-4 éve van nálam a motor és azóta csak jobb lett szerintem,
az előző gazdája elég trágyán gondozta, sőt... sok meglepije volt.
most kb 1 hónapja szerelem, javítom. Egy elszált hengertömítés miatt estem neki komolyabban és gondoltam ha már így áll rendbe hozok még pár dolgot. (a dugó túl méretes, egyedi öntés)
A Hátsó lengőkar tengelye fogott ki rajtam, az már több mint 2 hete esztergásnál van. full újat kap. (jó 2 cm -t mozgott oldalirányba a h. kerék) És most ez a fesz szab. kicsit elkeseredtem.
Ha most a lista végére érek akkor tényleg jó kis motor lesz, (a költségek is szépek) Leszámítva a szita kipufogót.
Szia! Nekem is hasonló gépem van, az enyém egy kicsit leharcoltabb állapotban még sajnos! Tudnánk esetleg személyesen találkozni, hogy meg oszd velem, hogy sikerült ilyen szép állapotú motort csinálnod? Köszi!
látom csepelen laksz én a csepeli bejárattól 1 percre melózok az O&K szervízbe a hajóállomás úton ha van időd vagy arrajársz gyere be most úgyis a műhelybe vagyok.
először a régi akkuval kellene kisérletezni egy tiszta edénybe öncsed ki a savat de előtte kicsit rázd fel ha kiöntéskor szürke zagyvarék marad az edény ajján akkor annak annyi ha nem vagy csak egy kicsi akkor önsd fel savval sürüsége 32baumén fok vagy 1,27kg/cm2 töltővel tölsd fel és próba ha nem jó akkor új,az új aksiba is ugyan olyan sav kell mint amit az előbb írtam kivéve a zseléset a töltő feszülcséget alaposan figyelni.
jobb lenne a bizonyosság hogy az szart be. És hova kéne mennem érte ha ok?
(És mindenkinek köszönöm a segítőkész hozzá állást komolyan)