Természetesen 250. Losonczi és te qva gyors.. jó mecs volna ...ha megvártok én is meccselek veletek És még jönnek mások is 250-be. megleszünk! Lekörözésnél meg jól feltartjuk a 350 - eseket
Classic 1,2,3 tökéletesen elég! Az idén nemigen lesz sok Yamakka,talán jövőre ki lehet írni az RD kupát... Talán...
Most még nem kéne bonyolítani a dolgot!
(Így sem tudom hogy 250 vagy 350-es czetka lesz több?!)
Mit faragjak?
• MAMI Kupa Yamaha RD Kupa technikai szabályzat
Műszaki előírások
Minden motornak meg kell felelnie az általános műszaki kiírásnak!
Motorblokk:
o 2 mm túlméret megengedett;
o a gyári vezérlési mód átalakítása nem megengedett;
o léghűtéses Yamaha RD.
Váz:
o csak az eredeti megengedett, évjáratnak megfelelően.
Karburátor:
o mérete és típusa szabadon választható.
Futómű:
o max. 38mm átmérő;
o az első teleszkóp nem lehet kívülről állítható, csak a rugó-előfeszítést lehet állítani, valamint teleszkópban levő levegő mennyiségét;
o a hátsó teleszkóp nem lehet külön tartályos, csak a rugó-előfeszítés állítása megengedett.
Gyújtás:
o szabadon választható.
Kerék:
o 18 coll-os ;
o fűzött vagy öntött;
o Yamaha típusba való;
o slick és vágott slick gumi nem megengedett.
Fék:
o nincs megkötés.
Kipufogó:
o hatásos hangtompító használata kötelező.
Egyéb műszaki paraméterek:
o a motorból nem folyhat semmilyen folyadék, a túlfolyó csöveket min. 0,33 dl-es tartályba kell vezetni;
o a kartellgázt is tartályba kell elvezetni.
Ruházat
o Csizma, bőr ruházat, E jelzésű zárt bukósisak (a sisakon a plexi használata kötelező) és kesztyű viselése kötelező.
o A sisakot és a bőrruhát minden verseny előtt, a gépátvételen kötelező bemutatni. Hibás, sérült sisak nem használható.
o A kesztyűt és a csizmát a pályára történő bemenetel előtt ellenőrizzük!
már ha ugy dönt a tisztelt hogy legyen kupa. MEGGONDOLANDÓ
semmilyen elönyel nem jár. Sőt azt kell mondanom hogy csak átépitésekkel lehet visszaalakitani motorokat és kérdés hogy erre kell költeni a még meg sem keresett pénzeket!
feltette a sanyi de reggel és az elözö oldalon van.
a kiirás szerint átépithetem a 250-es mert ypvs vázban van
2010 pedig jó volt de a kupába nem lessz jó, pedig rd váz.
én ma mikor beszéltem a lévay karcsival én javasoltam hogy az összes yamaha rd indulhasson a kupába, de nem lenne fer csak akkor ha leveszed az 1gyik karbit.
az 50ik évfordulóra csak kellene valami emlékeztető?nem semmi azért 50 év a versenyzésben! ha négy-öt yamaha lesz a mezőnyben már lehetne értékelni.lecsóék se voltak többen tavaly a pannonia kupában.irjon mindenki aki benne van aztán dimma intézkedhet az ügy érdekében
mi az hogy nem fér bele a delorto vhs nem probléma nem kell feltenni hátra a különtartályost ha más nincs mz gátló, igazábol az
mz eleje azzal a gátlóval is iszonyu gyorsan megy a fék mi lessz dupla? Annak bele kell férnie.
A dolog lényege ha ugy gondoljátok nem kell rd kupázni mindenki ott megy ahova épitette a motort classi 1 vagy classik 2.
Azért példának ott vannak a pannoniások kitaláltak valamit és átvitték. Igaz a lecsonak van elönye a mamaba-maminál.
A vasvillát megvetted már, amivel majd távoltartod a fiukat?
-Akkó kapják a karikát!
www.automototrke.net/forum/vie...
Érdemes végignézni a régi Yugo fotókat!
Most még nem kéne bonyolítani a dolgot!
(Így sem tudom hogy 250 vagy 350-es czetka lesz több?!)
Mit faragjak?
a határidő január 31 addig kell nyilatkozni akarunk vagy sem rd kupát.
Műszaki előírások
Minden motornak meg kell felelnie az általános műszaki kiírásnak!
Motorblokk:
o 2 mm túlméret megengedett;
o a gyári vezérlési mód átalakítása nem megengedett;
o léghűtéses Yamaha RD.
Váz:
o csak az eredeti megengedett, évjáratnak megfelelően.
Karburátor:
o mérete és típusa szabadon választható.
Futómű:
o max. 38mm átmérő;
o az első teleszkóp nem lehet kívülről állítható, csak a rugó-előfeszítést lehet állítani, valamint teleszkópban levő levegő mennyiségét;
o a hátsó teleszkóp nem lehet külön tartályos, csak a rugó-előfeszítés állítása megengedett.
Gyújtás:
o szabadon választható.
Kerék:
o 18 coll-os ;
o fűzött vagy öntött;
o Yamaha típusba való;
o slick és vágott slick gumi nem megengedett.
Fék:
o nincs megkötés.
Kipufogó:
o hatásos hangtompító használata kötelező.
Egyéb műszaki paraméterek:
o a motorból nem folyhat semmilyen folyadék, a túlfolyó csöveket min. 0,33 dl-es tartályba kell vezetni;
o a kartellgázt is tartályba kell elvezetni.
Ruházat
o Csizma, bőr ruházat, E jelzésű zárt bukósisak (a sisakon a plexi használata kötelező) és kesztyű viselése kötelező.
o A sisakot és a bőrruhát minden verseny előtt, a gépátvételen kötelező bemutatni. Hibás, sérült sisak nem használható.
o A kesztyűt és a csizmát a pályára történő bemenetel előtt ellenőrizzük!
semmilyen elönyel nem jár. Sőt azt kell mondanom hogy csak átépitésekkel lehet visszaalakitani motorokat és kérdés hogy erre kell költeni a még meg sem keresett pénzeket!
a kiirás szerint átépithetem a 250-es mert ypvs vázban van
2010 pedig jó volt de a kupába nem lessz jó, pedig rd váz.
mz eleje azzal a gátlóval is iszonyu gyorsan megy a fék mi lessz dupla? Annak bele kell férnie.
A dolog lényege ha ugy gondoljátok nem kell rd kupázni mindenki ott megy ahova épitette a motort classi 1 vagy classik 2.
Azért példának ott vannak a pannoniások kitaláltak valamit és átvitték. Igaz a lecsonak van elönye a mamaba-maminál.