Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

jó kerekei vannak, de nekem is van
Erről lenne szó. Szerinted elbír vele?
r.marcika@gmail.com
Ment!
Nem.
Emileket ,fotókat megkaptad?
Hűha!

A vasvillát megvetted már, amivel majd távoltartod a fiukat?
Tudom,ugyan ilyen típusú van nekem is!
Csak az a bibi, hogy nagyon hangos és az üzemeltetése is sokba kerül.
Cuki kis benzintyúkod van!
-Akkó kapják a karikát!
Mi adunk nekik kört. Van a lányomnak rózsaszínű karikája is.
Fel szeretném tartani őket de lekörözés nélkül!
Természetesen 250. Losonczi és te qva gyors.. jó mecs volna ...ha megvártok én is meccselek veletek És még jönnek mások is 250-be. megleszünk! Lekörözésnél meg jól feltartjuk a 350 - eseket
Matiné helyett!
www.automototrke.net/forum/vie...
Érdemes végignézni a régi Yugo fotókat!
Classic 1,2,3 tökéletesen elég! Az idén nemigen lesz sok Yamakka,talán jövőre ki lehet írni az RD kupát... Talán...
Most még nem kéne bonyolítani a dolgot!
(Így sem tudom hogy 250 vagy 350-es czetka lesz több?!)
Mit faragjak?
Ha a menöket ennyire nem érdekli a téma akkor kár rola beszélni,
a határidő január 31 addig kell nyilatkozni akarunk vagy sem rd kupát.
• MAMI Kupa Yamaha RD Kupa technikai szabályzat
Műszaki előírások
Minden motornak meg kell felelnie az általános műszaki kiírásnak!
Motorblokk:
o 2 mm túlméret megengedett;
o a gyári vezérlési mód átalakítása nem megengedett;
o léghűtéses Yamaha RD.
Váz:
o csak az eredeti megengedett, évjáratnak megfelelően.
Karburátor:
o mérete és típusa szabadon választható.
Futómű:
o max. 38mm átmérő;
o az első teleszkóp nem lehet kívülről állítható, csak a rugó-előfeszítést lehet állítani, valamint teleszkópban levő levegő mennyiségét;
o a hátsó teleszkóp nem lehet külön tartályos, csak a rugó-előfeszítés állítása megengedett.
Gyújtás:
o szabadon választható.
Kerék:
o 18 coll-os ;
o fűzött vagy öntött;
o Yamaha típusba való;
o slick és vágott slick gumi nem megengedett.
Fék:
o nincs megkötés.
Kipufogó:
o hatásos hangtompító használata kötelező.
Egyéb műszaki paraméterek:
o a motorból nem folyhat semmilyen folyadék, a túlfolyó csöveket min. 0,33 dl-es tartályba kell vezetni;
o a kartellgázt is tartályba kell elvezetni.
Ruházat
o Csizma, bőr ruházat, E jelzésű zárt bukósisak (a sisakon a plexi használata kötelező) és kesztyű viselése kötelező.
o A sisakot és a bőrruhát minden verseny előtt, a gépátvételen kötelező bemutatni. Hibás, sérült sisak nem használható.
o A kesztyűt és a csizmát a pályára történő bemenetel előtt ellenőrizzük!
már ha ugy dönt a tisztelt hogy legyen kupa. MEGGONDOLANDÓ
semmilyen elönyel nem jár. Sőt azt kell mondanom hogy csak átépitésekkel lehet visszaalakitani motorokat és kérdés hogy erre kell költeni a még meg sem keresett pénzeket!
feltette a sanyi de reggel és az elözö oldalon van.
a kiirás szerint átépithetem a 250-es mert ypvs vázban van
2010 pedig jó volt de a kupába nem lessz jó, pedig rd váz.
én ma mikor beszéltem a lévay karcsival én javasoltam hogy az összes yamaha rd indulhasson a kupába, de nem lenne fer csak akkor ha leveszed az 1gyik karbit.
vedd ugy hogy már meg is óvtunk
Ha az YPVS-t engedik a yam.kupában akkor én megyek (külsőtartályos gátlóval)
az 50ik évfordulóra csak kellene valami emlékeztető?nem semmi azért 50 év a versenyzésben! ha négy-öt yamaha lesz a mezőnyben már lehetne értékelni.lecsóék se voltak többen tavaly a pannonia kupában.irjon mindenki aki benne van aztán dimma intézkedhet az ügy érdekében
mi az hogy nem fér bele a delorto vhs nem probléma nem kell feltenni hátra a különtartályost ha más nincs mz gátló, igazábol az
mz eleje azzal a gátlóval is iszonyu gyorsan megy a fék mi lessz dupla? Annak bele kell férnie.
A dolog lényege ha ugy gondoljátok nem kell rd kupázni mindenki ott megy ahova épitette a motort classi 1 vagy classik 2.
Azért példának ott vannak a pannoniások kitaláltak valamit és átvitték. Igaz a lecsonak van elönye a mamaba-maminál.