Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Jáááááj:)

Helyes, helyes!
mondom hogy az ha egyszer kész lesz...... a mobrát viszont faragjuk készül az is
Mond, hogy nem trakesz...
A Simson, legalább német koppintás:)
ÓÓÓ, köszönjük szépen, ezen már rajta vannak!
(már csak én hiányzom hhi:)

köszcsi!

Teszem kifelé a kluboldlra!
ez a jó hozzáállás sanyi!attól meg ne félj hogy nem lesz kivel küzdeni mindig akad párja az embernek meg c1-ben ott lesznek a p20asok is tavaly az egyik legnagyobb élmény a kalocsai verseny volt hatalmasat küzdöttem molnár lacival körröl-körre előzgetve egymást az utolsó helyért mit mondjak meg is nyertem
ide miért nem lehet föltenni ami a facebukon van?
Csak ismételni tudom magam: ő tudja a tutit!
hát ha őszinte akarok lenni már tavaly se az mz-vel szerettem volna indulni hanem egy morinit épitek csak a gyerek mindig hátráltat szóval elég luca széke módon készül de megint csak azt mondom ha az anyagiak engedik én is elindulok valamivel.a terv yamaha-morini classik2 aztán lehet yamaha-suzuki classik2-classik1 aztán a biztos suzuki-mz classik1/ezek megvannak/meg még az is lehet ha kormányunk ilyen jól muzsikál hogy csak kisdio megy
Neked marad az MZ? Losonczi, remélem Petro meg én 250. Jó lenne tudni ki jön itt.
azt már csak óvatosan emlitem hogy a fék-karburátor-gátló még nagy kérdés mindegyik épülö motorhoz ami cucc van az eddig nem nagyon fér bele a kiirásba.mikor lesz ez a dolog teljesen végleges vagy csak én nem figyelek?
az rd kupát a versenyen egy futamban menő összes yamahára lenne célszerü kiirni cmm-től függetlenül mert máshogy nincs létszám.sanyi ha raliztál tudnod kell hogy sok mindentől függ az eredmény ,ott kell lenni, aztán a célban van vége azt tudom mondani hogy nyomjuk a projektet van még idő de ha sikerül egy yamahával számolhattok részünkről,ha nem jön közbe semmi-ha meg valami gázvan és nem leszünk készek az első versenyre akkor marad a suzuki
Az elsödleges ok amiért a yamaha kupát akarják mert az 50 év miatt lehetne valami kis pénzt vagy dijakat lobbyzni tölük.
ezért mondom hogy tudni kell ki mivel megy utálom a listázosdit
de kell.
mit keres a rd forumon ez sok buznyák simsonos?
Ki nincs rajta?
Sanyiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii

nem tudnád beleszerkesztnei a képünkbe a kimarad ombrékat?
Ez tényleg igaz. Takony rováson van. De azért most is gépezik a kutya.
Egy hete azt mondta beteg, én meg nem zargatom.
A pancsi egyszerű.. 250 oszt annyi. RD meg van 4 féle. Azt meg, hogy legalább szétszedni, 250-ig meg 250 + -ig nem tudom, hogy elbírja e a MAMI.
Na pont ezért érdeklődtem a mi Julinknál. A cm3 nem csak a csajoknak fontos hanem nekünk is. Nagyon szép kezdeményezés az RD kupa, Köszönet érte! De ha RD kupa abszolútat jelent tehát cm3 nélkül akkor kérem megérteni, hogy én pld. nem nagyon látom értelmét annak, hogy nevezzek, mert mit kezdenék egy 350-400-al. De komolyan mondom, hogy meglegyen a létszám a többieknek akkor nem akarok kilógni a sorból és beszállok. Én classic 1 250-be nevezek amúgy.
most hivott a lévay karcsi ez ügyben.
csavaros a dolog:
ha a classik 2 vesszük alapul akkor 2t be befér az 1 szem 400 is
ha a classik 1 vesszük alapul akkor 2tbe 250 a határ ott nem mehet
az rd 250 és 400.
Ha külön kiirást csinálunk a kupára akkor esetleges létszám hiány miatt nincs kupa és akinak nem besorolható classik 1-2 be az csak X-be mehet szombaton.
Végül is jól meg kell rágni hogy mi legyen,
1 tudni kéne pontosan ki mivel megy
2Ha kupázunk akkor az lessz mint idén a 350 lelép ha van egyenes
a 250 meg csak rövid kanyargos pályán él meg mellete.
Jó lenne ha mindenki épkézláb ötlettel állna elő.
Kiindulási alapnak jó ami a facebukkon van.
De azért mi van azokkal akkik más motorral indulnak mondjuk suzukival.
Jó lenne ha a dioék és a dani is nyilatkozna mert mostantol
kár puderozni.
Főni. Mi a helyzet a lappal? Csinálja a gyerek? Nagyon csöndbe van.
Gyanús... minden ok?
Nem jó. Inkább így:
MAMI Kupa Yamaha RD Kupa technikai szabályzat Műszaki előírások Minden motornak meg kell felelnie az általános műszaki kiírásnak! Motorblokk: ■2 mm túlméret megengedett;
■a gyári vezérlési mód átalakítása nem megengedett;
■léghűtéses Yamaha RD.
Váz: ■csak az eredeti megengedett, évjáratnak megfelelően.
Karburátor: ■mérete és típusa szabadon választható.
Futómű: ■max. 38mm átmérő;
■az első teleszkóp nem lehet kívülről állítható, csak a rugó-előfeszítést lehet állítani, valamint teleszkópban levő levegő mennyiségét;
■a hátsó teleszkóp nem lehet külön tartályos, csak a rugó-előfeszítés állítása megengedett.
Gyújtás: ■szabadon választható.
Kerék: ■18 coll-os ;
■fűzött vagy öntött;
■Yamaha típusba való;
■slick és vágott slick gumi nem megengedett.
Fék: ■nincs megkötés.
Kipufogó: ■hatásos hangtompító használata kötelező.
Egyéb műszaki paraméterek: ■a motorból nem folyhat semmilyen folyadék, a túlfolyó csöveket min. 0,33 dl-es tartályba kell vezetni;
■a kartellgázt is tartályba kell elvezetni.
Ruházat ■Csizma, bőr ruházat, E jelzésű zárt bukósisak (a sisakon a plexi használata kötelező) és kesztyű viselése kötelező.
■A sisakot és a bőrruhát minden verseny előtt, a gépátvételen kötelező bemutatni. Hibás, sérült sisak nem használható.
■A kesztyűt és a csizmát a pályára történő bemenetel előtt ellenőrizzük!