Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

No! Thanks! Ez kell!:
Peti, lemértem a csapágyakat, 25/30x48x15. (Hívj fel, mert nem kapcsolható a számod)
A többi, ha kell valakinek, eladó.
Amit ötletességgel, szinte a semmiből el lehet érni azt elérték. Nekem tetszik. Beszéltem a készítővel, jófej, segítőkész.
Szerintem míg nincs gond ne bántsd. Én ma lefejtettem a cdi-ről a klazurt, ilyen kristályos cuccban van az egész, azt nem bántom, viszont, dobozon belül 3-4cm ki tudok cserélni a vezetékekből.
Hogy tudnám átnézni a 31K gyújtásomat, mert a vezérlő dobozt már barkácsolták korábban. Én nem érzem, hogy gond lenne vele, de jobb biztosra menni.
Szerzek egy stroboszkópot, az elég? Mit, kit tudnátok ajánlani?
Jó az! Ettől betérdeltem a 24h.-on!
szia megnézem h milyenek én lehet h eladom öket .. menyit érne neked ha jók?
Urak, keresek RD350 YPVS légszűrőház-karburátor összekötő gumikat. Lenne valakinek eladó?

Ilyen kell nekem, mint a fotón?

Köszi
Tudom, hogy megmosolyogtató: egy egyhengeres Pannóniát.
(ami otthon megvolt)
Mit építesz?
Ráraktam pár forintot. Már felül is vagyok írva.

Egy BRC tankom van, eddig annál szebbet nem láttam.

Nagy motovációm nincs megvenni, ha nagyon olcsó pénz akkor elhozom.
Kérjél áfás számlát!
A másik műanyag tankjára licitáltam, ha megnyerem kiderül.
Én meg abban maradok, hogy ezt nem felejtem el.
A Gecsei képletét próbáltam igazolni ...
Ezt a képletet használják az "A"-kites tengelyekhez, azért toltam be mert talán így hihetőbb amit Gecsei szaki magyaráz, na meg amit én is pofázok . (nem simán csak a cucc súlya számít az "inerciába")
A lényege, h 3 féle inercia közül lehet választani a pálya karakterisztikája és a beállításoktól függően (de van 4. változat is ) , mindezt a VB-n használták amíg volt 125 2T, csak nem igazán volt publikus . Ettől függetlenül mégis elég jól működött
Ja igen, ezek közül mind 14 000 felett forgott, szóval nem kell jönni az alacsony fordulattal ...
Maradjunk abban, hogy megadtam a telszámodat.
Utólagos engedelmeddel!
Vagy a bolgáré?!
Félreérthető volt ".Nem mondtad, ez tény!" Helyesebben: Nem mondtad ugyan, de azért megáll.
Nem mondtad, ez tény! Majd hívlak hétfőn azt megblabla.
Ma felhívott a Daroczy Attila, és mondta hogy te uszítottad rám, hogy segítsen. Nagyon megtisztelő, és köszönöm! Vasárnap neki állok.
Nem kell itt GP-re hajazni, senki sem szándékozik. A példák is csupán azért kerültek elő, mert ezek jól szemléltetik a problémát.
tiszta p20
Ez volt régen rajta. 2066g
valóban viszonyitok a levegos 250 hez ott a forgorész 960gr a rd 350 ypvs 1630gr nem hiszem hogy a 200-ra ettöl nagyobbat tettek.