Szerintem míg nincs gond ne bántsd. Én ma lefejtettem a cdi-ről a klazurt, ilyen kristályos cuccban van az egész, azt nem bántom, viszont, dobozon belül 3-4cm ki tudok cserélni a vezetékekből.
Hogy tudnám átnézni a 31K gyújtásomat, mert a vezérlő dobozt már barkácsolták korábban. Én nem érzem, hogy gond lenne vele, de jobb biztosra menni.
Szerzek egy stroboszkópot, az elég? Mit, kit tudnátok ajánlani?
A Gecsei képletét próbáltam igazolni ...
Ezt a képletet használják az "A"-kites tengelyekhez, azért toltam be mert talán így hihetőbb amit Gecsei szaki magyaráz, na meg amit én is pofázok . (nem simán csak a cucc súlya számít az "inerciába")
A lényege, h 3 féle inercia közül lehet választani a pálya karakterisztikája és a beállításoktól függően (de van 4. változat is ) , mindezt a VB-n használták amíg volt 125 2T, csak nem igazán volt publikus . Ettől függetlenül mégis elég jól működött
Ja igen, ezek közül mind 14 000 felett forgott, szóval nem kell jönni az alacsony fordulattal ...
A többi, ha kell valakinek, eladó.
Szerzek egy stroboszkópot, az elég? Mit, kit tudnátok ajánlani?
Ilyen kell nekem, mint a fotón?
Köszi
(ami otthon megvolt)
Egy BRC tankom van, eddig annál szebbet nem láttam.
Nagy motovációm nincs megvenni, ha nagyon olcsó pénz akkor elhozom.
Ezt a képletet használják az "A"-kites tengelyekhez, azért toltam be mert talán így hihetőbb amit Gecsei szaki magyaráz, na meg amit én is pofázok . (nem simán csak a cucc súlya számít az "inerciába")
A lényege, h 3 féle inercia közül lehet választani a pálya karakterisztikája és a beállításoktól függően (de van 4. változat is ) , mindezt a VB-n használták amíg volt 125 2T, csak nem igazán volt publikus . Ettől függetlenül mégis elég jól működött
Ja igen, ezek közül mind 14 000 felett forgott, szóval nem kell jönni az alacsony fordulattal ...
Utólagos engedelmeddel!