Drága forumos társam. Szerinted mi a f.. ért kérdezek itt. 1, nem értek hozzá. 2, unatkozom, szerinted? Én nem hargszom mert hülyének nézel engem és másokat. Legyél boldog a tudásoddal. De tényleg.
Nézd én jobban megyek (egyébként meg így is úgy is szarul) kisebb thetáju cuccal.
Van aki azt mondja, hogy nagyobbal könnyebben megy.. nyilván meg van egy optimális szint mindenkinek, az tuti, hogy pl az F1-es motoroknak nincs nagy.. Eleve már a kuplungja is simson méretű. :)
Csak most is az a gáz, hogy ha pár évet visszaolvasunk akkor megtaláljuk ezt a témát is, mert utaltam rá régebben
VB "A"-kites cucc kép részletét raktam már be ahol jól látszik, hogy több féle inercia közül választhatnak ...
Ha nem lettek volna velem folyamatosan gecik akkor beraktam volna a többi részét is amivel könnyebben érthető lett volna
Mindenesetre ha valaki gondolkodott volna rajta akkor rájött volna így is
A "poweres" hamarabb veszi fel a fordulatot, és többnyire emiatt nagyobb fordulatra is tervezik a gyárakban az ilyeneket, amúgy felül semmi más különbséget nem okoz !
Az is aranyos volt, hogy le sem írtad milyen moci lendkerekét akarod ledobni de már majd' mindenki leírta a tutit
Azért ettől kicsit jobban odafigyelnek az ilyen dolgokra még a gyárak versenyrészlegei is, csak ezeket a témákat ezek szerint már nem sokan követik figyelemmel ...
Yamaha szerint állítólag 28, ha jól emlékszem. A 4dl/4fl-es vagy melyik, de ezekben te vagy otthon, a tdr 24, a dt125r meg 21 vagy valami ilyesmiket találtam neten, ami nem a tulajok szerint volt, mert azok szerint a dt125r is legalább 40-45 :)
Azért azt ne feledd Jani, hogy sok ember nem gondolkozik és minden további nélkül elhiszi amit lát. Sőt, megmérik egy inerciás teljesítménymérő padon és "igazuk" lesz, te meg hazudsz :)
Az inerciába még a hajtókar alsó csap is beszámít, és közvetve igenis beleszól a forgatónyomatékba is, csak érteni kellene a dolgot .
Minden összefügg mindennel a mociban . Ezt pontosan fékpadon lehet igazán látni, nem pedig olyan példákkal igazolni vagy cáfolni, h ezzel vagy azzal a megoldással hány pancsert gyorsulok le ...
Nem sértésnek szántam, remélem legalább Gyuribá érti a mondandómat !
És ezeket amiket írtál azt el is hiszed ?
Elméletileg kis tehetetlenségi nyomatékkal a forgatónyomatékból is veszít, főleg alacsony fordulaton ... amit te is leírtál tapasztalati formában az elindulásról
Hihetetlen palik vagytok, a baromságokra meg a szó kiforgatásra mindig van idő, de a lényegre ?
Nincs persze. Csak azt akartam mondani, hogy a poweres lett volna akkor legalább ha visszajön a fordulat jobban gyorsul. Ha jól tudom majdnem 30 ló egy poweres RD 125.
VAn annak előnye is, hogy kisebb motorral mész.
Sokkal könnyebb, kis filigrán az egész, pl brezován simán elpáholhatsz oylanokat akik motorerőben előrébb vannak.
Hali. Na ezért tartottam a nyomaték vesztéstől mert kics pályák sok a kigyorsítás. Ez a kéthengeres olyan szépen húz alulról is. Már mint 125 -höz képest. Ha 125 - el lebénáztam a fordulatot vagy bele kuplungoztam vagy visszaváltottam az óra meg ketyegett.Onnan már a paci hiány miatt nehezen vette fel. Mivel nem poweres volt a régi moci még nagyobb fordulaton sem tolt igazán....17 le.
Dehogy veszem! Ha valaki nem tud valamit megkérdezi. Dilemma van mert kicsi a cm3. 200-as. Próbálok kicsit vakerálni, hogy hogyan tudnám csökkenteni a külömbséget a többiekhez képest....kb. - 15 vagy több a paci hátrányom a motorozási rutinról nem is beszélve.Elkapkodtam ezt a motor vételt.... Ja! nem a győzelem miatt faragnék hanem nem túl jó ha egyenesben csak úgy átlépnek min a 125-el. Azért izzadjanak meg kicsit
Háj. Természetesen a főtengelyről soha nem vettünk le 3 kg. a zsigánál a főtengely és lendkerék eggyüttes könnyítéséről beszéltem. Amúgy 320- as vezérműtengely, módosított hengerfej, 50-es kipufogó, gyári karburátor. 8500 fordulat így szólt:
Vagy hát így mentem vele. http://youtu.be/1KmfaGikh3Q
Van aki azt mondja, hogy nagyobbal könnyebben megy.. nyilván meg van egy optimális szint mindenkinek, az tuti, hogy pl az F1-es motoroknak nincs nagy.. Eleve már a kuplungja is simson méretű. :)
f1
Csak most is az a gáz, hogy ha pár évet visszaolvasunk akkor megtaláljuk ezt a témát is, mert utaltam rá régebben
VB "A"-kites cucc kép részletét raktam már be ahol jól látszik, hogy több féle inercia közül választhatnak ...
Ha nem lettek volna velem folyamatosan gecik akkor beraktam volna a többi részét is amivel könnyebben érthető lett volna
Mindenesetre ha valaki gondolkodott volna rajta akkor rájött volna így is
I = 1/2 m * R^2
Tömör hengeres testnél.
Amúgy integrálos a képlet.
A forgásponttól való távolsága a tömegnek négyzetesen számít.
Az is aranyos volt, hogy le sem írtad milyen moci lendkerekét akarod ledobni de már majd' mindenki leírta a tutit
Azért ettől kicsit jobban odafigyelnek az ilyen dolgokra még a gyárak versenyrészlegei is, csak ezeket a témákat ezek szerint már nem sokan követik figyelemmel ...
Minden összefügg mindennel a mociban . Ezt pontosan fékpadon lehet igazán látni, nem pedig olyan példákkal igazolni vagy cáfolni, h ezzel vagy azzal a megoldással hány pancsert gyorsulok le ...
Nem sértésnek szántam, remélem legalább Gyuribá érti a mondandómat !
Elméletileg kis tehetetlenségi nyomatékkal a forgatónyomatékból is veszít, főleg alacsony fordulaton ... amit te is leírtál tapasztalati formában az elindulásról
Hihetetlen palik vagytok, a baromságokra meg a szó kiforgatásra mindig van idő, de a lényegre ?
Sokkal könnyebb, kis filigrán az egész, pl brezován simán elpáholhatsz oylanokat akik motorerőben előrébb vannak.
Vagy hát így mentem vele.
http://youtu.be/1KmfaGikh3Q
http://www.youtube.com/watch?v...
Ezért gondoltam mi lenne ha aza 2.6 kg lecuppanna a tengelyről...