"Mint nem hozzáértő", ez jó. Magam is csak lelkes amatőr vagyok, akinek több a szerencséje, mint a tudása, és inkább a 30 éves motoros múlt nyújt sokszor megoldást mint a tényleges lexikális tudás. Nem egy komoly szerelővel beszéltem Miskolcon, akiket tényleg nagyra tartok, de erre senki sem gondolt,aztán végül is a Daróczimotor Gödi műhelyében derítettek fényt erre a turpisságra. Gyakorlatilag műszer nélkül lehetetlen lett volna ezt teljes bizonyossággal megállapítani.
RD 350-be, de nem az enyém! Nem a Daninak lesz RD!
Az én blokkomat,holnap lökik be egy autó csomitartójába,azt egy konténerbe,azt egy hajóra és 3 hét alatt Pesten lesz!Ha gyorsan eveznek! És ha,el nem süllyed...
Köszönöm a segítséget uram! Én mint nem hozzá értő, azt gondoltam hogy ha megdöglik a cdi, soha többet nem indul be.Valakitől kérek egyet kölcsön egy próba erejéig, csak még nem tudom kitől. Minden esetre míg másikkal ki nem próbálom, nem cserélek csatikat. Köszi még egyszer!
2008 júliusában vettem az RGV-t, tavaly szeptemberben lett lecserélve a CDI-je, egész addig engem is a legváratlanabb pillanatokban szopatott be a leállásával. Volt, hogy egy hónapig semmi, volt, hogy 10km alatt vagy 15 leállás. Gyújtáskapcsolót cseréltem, majdnem csoportkábelt is, mire kiderült, mi is szopatott. És... A leállás csak a kisebbik baj volt. Az a rohadt CDI 3 dugógarnitúrát vágott gallyra, mivel az egyik hengernél nem vett vissza a max előgyújtásból, és e miatt az a henger mindig túlhevült, és megszorult. Szóval,,, ez a leállósdi nem jó előjel, én kidobnám azt a dobozt, míg a bosszúságon kívül több bajt nem csinál.
Janek! Légyszi, ne kezdd el szidni a " szaromat" nem azért írtam le, hogy te jobban érezd magad tőle, csak azért, hogy a kolléga okuljon másnak a kínján...
Ma rá ment a napom, kicseréltem a stekkereket , de sajna ugyan az. A cdi kábelei már voltak forrasztva, szerintem másik típusé lehet azért forrasztották át, a színek stimmelnek. Érdekes hogy van hogy csak 5 perc után áll le, van hogy csak pár másodperc és le áll. Fel van adva a lecke! Mást nem tudok az összes csatit le vagdalom róla. A gyújtásnál is forrasztgatták már, még egyszer át nézem azt is.Az volt a baj, hogy a teli idomos 31knak már elektromos a forimérője, és nem tudtam át raknia gyújtását, pedig az olyan volt mint az új. Sajnálom azt a motort, nem szabadott volna el adnom. Na mind egy nem adom fel.
lehetni lehet 10000 forgatni csak fenn már nem ugy szol a motor,
a yamahán 28 volt és elforgot 11 fölé de nem ugy mint a 32 el ott élet meg erő lakozik benne, idén lehet 34 lessz mert mindenki már 32 vel megy majd javitunk a csövön hozzá.
Gyuribá, azért próbálja csak ki a BRC féle könnyebb dugóval, nem nagy beruházás . Amúgy ezeket a dolgokat amit tanácsolok, már kipróbáltam, ráadásul az elméletet sem az öreg Ternai könyvből ollózom .
Emlékezzen csak mikor nem hitték nekem azt sem, h a széria P20 karbival is 10 000 felé lehet pörgetni, vagy azt, h a nagy benzinnel nagyobb sűrítéssel sokkal jobb a gép ... Aztán mégis csak bebizonyosodott a padon is, ugye ?
az 54 mérethez képest 100gr+. Ellentétben az ypvssel az rd-böl
gyorsan lehet 100ccm + csinálni vagy vissza viszont ezért nem biztos hogy jó a ftengely sulyozása. Különösebben nem volt érdekes nem törte a vázat nem estek ki a csavarok csak 20perc után nem volt szabad a menönek fél óráig wc-re menni.
Gyuribá ne tegyen elhamarkodott kijelentéseket kb 15 éves korom óta faragom a dugókat ...
Csináltatni kell BRC Lacival dugókat bele, fogadok, h sokkal könnyebb lesz !
Az én blokkomat,holnap lökik be egy autó csomitartójába,azt egy konténerbe,azt egy hajóra és 3 hét alatt Pesten lesz!Ha gyorsan eveznek! És ha,el nem süllyed...
Janek! Légyszi, ne kezdd el szidni a " szaromat" nem azért írtam le, hogy te jobban érezd magad tőle, csak azért, hogy a kolléga okuljon másnak a kínján...
Ez a +100 grammos dugós is 10 frelett forog ?
Persze! Ráér a fotó...
a yamahán 28 volt és elforgot 11 fölé de nem ugy mint a 32 el ott élet meg erő lakozik benne, idén lehet 34 lessz mert mindenki már 32 vel megy majd javitunk a csövön hozzá.
És ha volna egy pár első teló,króm szár is kéne! Nem baj ha nem RD,csak az átmérő legyen jó!
Emlékezzen csak mikor nem hitték nekem azt sem, h a széria P20 karbival is 10 000 felé lehet pörgetni, vagy azt, h a nagy benzinnel nagyobb sűrítéssel sokkal jobb a gép ... Aztán mégis csak bebizonyosodott a padon is, ugye ?
gyorsan lehet 100ccm + csinálni vagy vissza viszont ezért nem biztos hogy jó a ftengely sulyozása. Különösebben nem volt érdekes nem törte a vázat nem estek ki a csavarok csak 20perc után nem volt szabad a menönek fél óráig wc-re menni.
Csináltatni kell BRC Lacival dugókat bele, fogadok, h sokkal könnyebb lesz !
neked való.