Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ezt vallom én is, meg azt, h van pár gyenge haverod ...
Itt vannak a fotók az elektromosságról, elég siralmasan néznek ki, de ennek ellenére egész szezonban szépen működött.
Én a sportujságon szoktam szerelni!Lehet ott bacom el?
JAni.

Nem az a gyenge aki beismeri, hogy olykor hibázik.

A gyenge az, aki a hibázásnak még csak a lehetőségét sem képes elismerni, leginkább saját magának.

A tökéletességre való törekvés útján számtalan zsákutcába, vargabetűbe fut bele az ember, ez így normális.
A törekvés célja uygan a tökéletesség, de azt soha nem érheti el senki, csak törkedhet rá.

Az belül erős ember nem szégyenli a tévedéseit, nem próbálja leplezni azokat, hanem alkalmasint nevetni is tud rajtuk.

A le
Mikor halt meg a Behringer?


Mondjuk ,tavaly beszeletem a Kotannal,es o is mondta,h mar szarul lat,de nem latogattam meg.
miért nem teszel bele 35szárat az van az ypvs ét.
Tegnap kiboritottam az aszonyt behoztam a forgótárcsás blokkot az irodába, az félresöpörtem a papirokat. Azt eljátszottam idebe
ez igy igaz elveszi a teljesitmény 1 részét hogy rezonál, csak megfurom a fötengelyt.
sajna a berringer már átköltözött a jancsinak büvöli a yamaháját az égben.
Jani hát nem tudom a régi castrol se volt kutya vennék is belőle imádtam a szagát és akkor is 1:20-ba kevertük. A mostani castrol
tiszta szintetikus de most is 1:20-ba keverem és olyan száraz a csö hogy csak na és egyformán szép szürkésbarna. Ettöl nem fogok eltérni a yamaha ezt szereti amig ilyen szépen szol és tisztán
a csö is száraz addig nem
nekem is ezt csinálta a piros hol ment hol nem 1henger aztán 2tő
na mondom tiszta p20 kicseréltem mindent azt jó lett , A lendkerékbe szépen bele van ütve melyik tipus. Az elektronikának meg passzolni kell.
Már bocs, h belevau de ekkora baromságot nem tudok megállni szó nélkül, 1:20-as keverék manapság ... pff .
Imádom az ilyen nagytudásúakat, fogalmuk sincs a témáról de azért határozott véleményük van róla

B+, a lényeg a filmréteg vastagságának biztosítása, az pedig vagy tucat dologtól függ, ebben csak 2 tényező a keverési arány és az olaj minősége ...
Amúgy meg ki az a barom aki a több100 ezer ft-os mocijába nem használ jó minőségű olajat ?
"Örülök", h benned is ez a hamis kép formálódott meg rólam
Ha nem tűnt volna eddig fel, sosem kezdem csak úgy becsmérelni akárki mociját, pl a legutóbbi esetben is azért rendesen belekeveredtünk a 2t-4t vitába
Ami még nem is lenne nagy baj ha nem baromságokat hoztak volna fel érvként, túlnyomórészt olyanok akik igencsak hiányos műszaki tudással rendelkeznek ! Na az ilyenekkel imádok "gecizni"
A te eseted pedig még bonyolultabb volt mert több alkalommal kevertelek a másik rgvzolival, szóval nem mindent neked írtam és fordítva ...
Másik zoli be is sértődött, multkor már szóba sem akart állni velem az utcán
Oylan embert keress, akinek van jelalak megjelenítóje(oszcilloszkóp) és gyakorlata is, szóval aki iylen villanyászással foglalkozik.
ŐŐ, jaj:)

Szívesen orovosolnám, de nincs erre sajnos felkészülségem.
Az, hogy tudni vélem miképpen kellene orvosolni, felderíteni, nem jelenti azt hogy van is hozzá eszközöm.
(érted, eléggé utánanáztem miképpen történik egy henger honolása, de nem tudom magamnam magcsinálni, mert nincs hozzá eszközöm)
Ez léggé szakműhely dolog, olyasmi, amit erre specialiálódott ember tud jól orovosoli.
Az enyém 31k, bár nem tudom milyen a lend kerék, vagy a cdi, de elmentem vele 5000km-t míg a hiba megjelent. Holna csinálok róla fotókat, hátha valaki kiszúr valamit. köszi a segítséget.
Mindenki mást használ, és másra esküszik. Én Igol STS-R-t használok 40-esbe keverve járatok egy tankot, aztán 50-esbe keverem tovább. De a 24 óráson egyszerűbb volt egy 60 literes hordóba 1 liter olajat önteni, így ott 60-asba használtuk.

A 20-as keverék tuti túlzás.
Figyelj!Az YPVS-el van egy olyan gond,hogy készült 3 féle lendkerékkel,és3féle CDI-vel.Ezek csak az európai modellek,a többi az csak ráadás.Az igazi gond nem is ez,hanem az,hogy ha nem jól vannak párosítva akkor ilyen megfejthetetlen gyujtásgondokat produkál.Amit leirtál abból pedig számomra ez jön le,mert a stekkerek csak akkor nem passzolnak,ha a két alkatrész nem összetartozó és ilyenkor megpróbálják" összeházasítani" őket!Ird meg nekem a motor évjáratát,31K vagy 1WW, 1UA és azt,hogy milyen jelzésű lendkerék van rajta pl.29L-50 vagy 51L-50 vagy VCD889.megpróbálok segíteni.
Én a saját bőrömön tapasztaltam ugyanezt és ez volt a baja.Elindult a motor de összevissza ment,hol a jobb,hol a bal hol meg egyik sem ment.
Van hogy alapon, van hogy nyélen áll le, vagy 5perc, vagy 5 másodperc..
Zoli ha komolyan vehetlek? Én nem tudom mi az, de be vágom a kocsiba a motort, oda viszem neked, te ki deríted a hibát, én meg fizetek! Benne vagy?
Őő, igen.

Simson cdi például úgy szeret meghalni, hogy szépen alapjáratom pöyög, de a fordulatot már nem tudja felvenni.
HA elengeded a gázt, megint szépen pötyögalapjáraton.

Megőrülsz mire rájössz, és kicseréled a fél motort, merugye oylan nicns, hogy valami csak fálig rossz.
Márpedig de:)
Ez így van.

A rendetlenkedő gyújtást fel kell tenni strobira, ott rögtön látszik, miújság.
Egy-két kérdést szeretnék neked fel tenni p20 kapcsán, ha nem gond. A Miki barátom azt tanácsolta, ahogyan ő is tette hogy 1:20 keverékkel kell járatni a p20-at. Nem erős egy kicsit? A faluban az összes út csúszik miattam.
A másik kérdésem meg az lenne, hogy milyen 2t olaj az ideális a p20nak? Van aki fél szintetikusat használ, van aki meg full szintetikusat, mint én a Yamahába? Köszi előre is.
Köszi az infót, én a világéért sem adnám el, ha bele nyúlik a tavaszba a probléma akkor a p20-at használom. Olyan nincs hogy ne legyen meg a gond, bár engem lassít hogy nincs ismeretségem. Kész lesz amikor kész lesz, ez van..
Mi Már leválasztottuk a motor elektomos rendszeréről a gyujtást, és külön működtettük. Ugyanolyan roszz volt, időnként leállt. Aztán elmentünk a Polgárdi bontóba asszem, és ott egyesével lecseréltünk mindent, állórészt, forgórészt, elektronikát. És ugyanolyan szar lett. Na akkor adta el a tulaja. Pedig a Beringer mojolta itt nálam. Dimma ismeri szerintem.