a membrán 67mm széles,
ez csak egy alibi lendkerék(esztergálva lett),nincsenek benne mágnesek mivel akkugyujtásos,a jeladok úgy lettek ráforrasztva
De igazábol erre a célra a gyári lendkerék agyrésze is tökéletesen megfelel.A következő olyan lessz.
mekkora membránt tettél bele a 34 tm mikunihoz, a gyujtás lendjkereked az valami cross rézzel réforasztottad a jeladot
mert az látszik hogy az agyat átszegecselted. valami ilyez kreálsz
Jó fajta a gép, és hol a fehér piros? Az enyémnek hála istennek végképp be bizonyosodott a baja, a cdi tövénél van szakadás, vagy csak kontakt hiba, mindegy valahol veszek egyet. Azért a Zolit meg kérdezem, mi van ha szétvágja az ember!?
Üdv! Sajnos a cdi amit adott az egyáltalán nem jó, mert csak 1 henger megy vele, és rögtön leáll. Valószínű hogy vennem kell egyet, mert rá jöttem hol a hiba. raktam is fel egy videót üzem közben és nem állt le. Ha a helyén van a cdi akkor leállogat, ha elveszem a helyéről és ki rakom a tank mögé akkor nincs gond. Viszont ahogy kint volt tank mögött, és üzem közben a cdi tövében mozgattam a kábeleket leállt. Most amilyen rövidre csak lehet le vágom a kábeleket, hátha. Ha ez sem segít akkor kontakt hibás bellül, és másik kell.
Le lehet óvatosan operálni a dobozát feltehetően, forrazstópákával olvasztgatva.
Baromi büdös lesz:)